مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ناخن کودک‌ را‌ لاک نزنید

جام جم سرابه نقل از ایسنا: دکتر علی ابراهیمی اظهار کرد: لاک زدن روی ناخن‌ها می‌تواند باعث ایجاد آسیب به ناخن شود و از این حیث استفاده از آن توصیه نمی‌شود.

این متخصص پوست و زیبایی افزود: لاک‌ها حاوی مواد شیمیایی هستند و از این جهت استفاده از آن ‌ا بر روی ناخن توصیه نمی‌شود. این آسیب‌ها زمانی بیشتر می‌شود که فرد با استفاده از مواد پاک کننده نظیر استون اقدام به پاک کردن لاک روی ناخن می‌کند.بنابراین توصیه می‌شود اگر افراد لاک می‌زنند در تعداد دفعات کمتری این کار را انجام دهند.

وی در ادامه لاک زدن برای کودکان را توصیه نکرد و ادامه داد: کودکان حساسیت بیشتری دارند و توصیه می‌شود از لاک زدن بر روی ناخن‌های آنها خودداری شود.

ابراهیمی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از کودکان عادت به جویدن ناخن‌های خود دارند یا انگشت و ناخن‌های خود را در دهانشان می‌گذارند، در صورت آغشته بودن ناخن‌ها به لاک، این احتمال وجود دارد که مقداری از لاک ناخن را بجوند و با بلعیدن آن مواد شیمیایی موجود در آن وارد بدن آن‌ها شود.



لینک منبع :ناخن کودک‌ را‌ لاک نزنید

Images for ناخن کودک‌ را‌ لاک نزنید ناخن کودک‌ را‌ لاک نزنید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../ناخن-کودک‌-را‌-لاک-نزنید‎Cached23 نوامبر 2014 ... یک متخصص پوست و زیبایی با بیان اینکه لاک زدن باعث آسیب رسیدن به ناخن می‌شود، به افراد توصیه کرد: از لاک زدن بویژه برای کودکان خودداری ... به ناخن کودکان لاک نزنید و عوارض لاک ناخن - مجله پزشکی pezeshkin.ir/به-ناخن-کودکان-لاک-نزنید-و-عوارض-لاک-ناخ/ 27 ژانویه 2016 ... والدین گرامی خیلی توجه کنید که لاک یک ماده شیمیایی خطرناک است خصوصا برای کودکان در این مطلب بیان می کنیم به ناخن کودکان لاک نزنید و ... برای دختران کوچک لاک نزنید - بیتوته www.beytoote.com/health/child-succulent/polish-little-girls.html‎Cached Similarجویدن ناخن‌ عوارض خوردن لاک بیماریهای پوستی,پوست کودکان,بیماریهای پوستی در کودکان,حساسیت به لاک,لاک زدن,عوارض لاک زدن,مضرات لاک,عوارض لاک برای بچه ها. برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید - بیتوته www.beytoote.com/baby/hygienebaby/lac4-children.html‎Cachedحساسیت کودکان در برابر لاک حساسیت با لاک حساسیت کودکان لاک,لاک زدن برای کودکان,مضرات لاک,فواید لاک,,مضرات لاک برای کودکان. ناخن کودک‌ را‌ لاک نزنید - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../ناخن-کودک‌-را‌-لاک-نزنید‎Cached23 نوامبر 2014 ... یک متخصص پوست و زیبایی با بیان اینکه لاک زدن باعث آسیب رسیدن به ناخن می‌شود، به افراد توصیه کرد: از لاک زدن بویژه برای کودکان خودداری ... به ناخن های کودکان لاک نزنید! - نیک صالحی پرتال سرگرمی ... www.niksalehi.com/hamechiz/228967.html 20 مارس 2015 ... از آنجا که برخی کودکان عادت به جویدن ناخن‌های خود یا در دهان کردن انگشت و ناخن‌ها دارند، ممکن است در صورت آغشته بودن ناخن‌ها به لاک، مقداری از لاک را ... به ناخن دختران لاک نزنید - افکار نیوز www.afkarnews.ir/بخش-اجتماعی.../635785-به-ناخن-دختران-لاک-نزنید‎Cached10 جولای 2017 ... ترکیب لاک ناخن سرطان ‌زا شناخته شده و استفاده از آن برای کودکان مضر است. هرگز برای کودکان زیر 7سال لاک نزنید - نمناک namnak.com/لاک-زدن-به-کودکان.p37708‎Cachedلاک زدن و عوارض لاک زدن و تاثیر لاک ناخن بر ضریب هوشی کودکان و لاک سمی است و لاک زدن برای کودکان ممنوع را در نمناک بخوانید. عوارض لاک زدن بر ناخن‌های کودکان - زندگی آنلاین zendegionline.ir/articles/babies/baby_diseases_aticles/234317‎Cached29 ژوئن 2016 ... عادت جویدن و مکیدن ناخن در بسیاری از کودکان شایع است حال تصور کنید که اگر ناخن‌های کودک به لاک آغشته شده باشد، تمام این مواد مضر وارد دستگاه ...