مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لیوان یکبارمصرف شفاف استفاده نکنید

جام جم سرا به نقل از ایسنا: دکتر حسین رستگار در مورد مصرف ظروف یکبار مصرف اظهار داشت: ظروف یکبار مصرفی که به صورت شفاف باشند و در مراسم‌ عمومی و عزاداری‌ها برای نوشیدنی‌های داغ استفاده می‌شوند، به دلیل مواد مضری که دارند، در مقابل آب جوش، چای، شیر داغ و... مواد پلیمری از خود آزاد می‌کنند و باعث بیماری‌های صعب العلاج و سرطان می‌شوند.

وی گفت: استفاده از ظروف یکبار مصرف باید با دقت باشد. یعنی از ظروف یکبار مصرف صاف و شفاف برای مواد غذایی و آشامیدنی سرد استفاده شود. ظروف یکبار مصرف کاغذی و فوم برای مواد غذایی و آشامیدنی مناسب هستند. مواد غذایی که در رستوران‌ها استفاده می‌شوند نیز باید در فوم‌ها باشند و به هیچ وجه ظروف یکبار مصرف را داخل مایکروفر یا مایکروویو جهت گرم کردن غذا قرار ندهید.

مدیر کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و داروی سازمان غذا و دارو در پایان اظهار داشت: مردم به هیچ وجه نوشیدنی‌های داغ را در ظروف شفاف استفاده و مصرف نکنند و به جای آن از لیوان‌های شیشه‌ای و کاغذی استفاده شود.



لینک منبع :لیوان یکبارمصرف شفاف استفاده نکنید

Images for لیوان یکبارمصرف شفاف استفاده نکنید لیوان یکبارمصرف شفاف استفاده نکنید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../لیوان-یکبارمصرف-شفاف-استفاده-نکنید‎Cached23 نوامبر 2014 ... مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو گفت: استفاده از لیوان‌های یکبارمصرف شفاف برای نوشیدنی‌های گرم در درازمدت سرطان‌زاست و مردم به هیچ وجه ... لیوان یکبارمصرف شفاف استفاده نکنید | استفاده از لیوان های - قطره www.ghatreh.com/news/.../لیوان-یکبارمصرف-شفاف-استفاده-نکنید 5 ژانویه 2017 ... استفاده از لیوان های یکبارمصرف شفاف برای نوشیدنی های گرم در درازمدت سرطان زاست و مردم به هیچ وجه نباید نوشیدنی. مضرات ظروف یک‌بار مصرف | شبکه بهداشت ودرمان بویین میاندشت bomi.mui.ac.ir/مضرات-ظروف-یک‌بار-مصرف‎Cached Similar28 آگوست 2015 ... پس از استفاده از لیوان های یکبار مصرف، آنها را بشکنید تا مجددا استفاده ... برای نگهداری آب در یخچال از بطریهای پلاستیکی استفاده نکنید. .... بی‌رنگ و شفاف استفاده کنند و از ریختن مواد داغ در ظروف یکبار مصرف خودداری کنند. ظروف یک بار مصرف را تا حد امکان استفاده نکنید - نمایش محتوای خبر ... abadan.irib.ir/-/ظروف-یک-بار-مصرف-را-تا-حد-امکان-استفاده-نکنید‎Cached1 دسامبر 2015 ... وی اظهار کرد: ظروف یکبار مصرف شفاف PVC که به صورت متداول در بسته بندی های پذیرایی در جلسات استفاده می شود کار کاملا نادرست، ممنوع و غیر ... چای نذری را در لیوان های یکبار مصرف شفاف نخورید - سلامت آنلاین www.salamatonline.ir/news/9914/‎Cached5 ا کتبر 2016 ... سلامت آنلاین- اغلب لیوان های شفاف یکبار مصرف پلاستیکی که با ریختن ... مبنی بر عدم استفاده از لیوان های یکبار مصرف شفاف برای توزیع چای و شیر و ... را فدای به صرفه شدن نذری تان نکنید که آن نذری، بی اجر و پاداش خواهد بود. چای نذری را در لیوان های یکبار مصرف شفاف نخورید - آموزش - زندگی ... www.salamatnews.com/.../چای-نذری-را-در-لیوان-های-یکبار-مصرف-شفاف-نخورید‎Cached5 ا کتبر 2016 ... اغلب لیوان های شفاف یکبار مصرف پلاستیکی که با ریختن چای یا شیر داغ ... مبنی بر عدم استفاده از لیوان های یکبار مصرف شفاف برای توزیع چای و شیر و ... را فدای به صرفه شدن نذری تان نکنید که آن نذری، بی اجر و پاداش خواهد بود. فواید ظروف یکبار مصرف کاغذی و آلومینیومی https://www.tftcommerce.com/فواید-ظروف-یکبار-مصرف-کاغذی-و-آلومینیومی‎Cachedدر حال حاضر ایران یکی از ده کشور اول دنیا در استفاده از ظروف یک‌بار مصرف است، به‌طوری که ... این خاصیت به خصوص در موردظروف یک بار مصرف شفاف که درصد بالاتری از مواد ... ۱-از ظروف پلاستیکی در ماکروویو استفاده نکنید به خصوص غذاهای حاوی روغن ... ۱۲ توصیه مهم در مورد ظروف پلاستیکی و هشدار درباره استفاده از ظروف ... https://www.tic.ir/fa/news/news-imported-8478‎Cached۷) ظروف پلاستیکی را به مدت طولانی نگهداری نکنید. ... بر این اساس کارشناسان هشدار می‌دهند ظروف پلاستیکی یک بار مصرف که شفاف، روشن وشیشه‌ای رنگ هستند تنها ... همه چیز درباره مضرات ظروف یک بار مصرف | سرزمین ایده آل ما sarzamineideaalema.org/.../همه-چیز-درباره-مظرات-ظروف-یک-بار-مصرف/‎Cached1 جولای 2016 ... در ظروف پلاستیکی یکبار مصرف ماده ای سمی بنام دیوکسین آزاد میشوند ... بی رنگ و شفاف استفاده کنند و از ریختن مواد داغ در ظروف یکبار مصرف خودداری کنند . .... از ظروف پلاستیکی در ماکروویو استفاده نکنید به خصوص غذاهای ...