مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ضربه چاقوی دانش آموز، جان معلم بروجردی را گرفت

جام جم سرا به نقل از بازتاب بروجرد: فرمانده نیروی انتظامی بروجرد گفت: خانواده این دانش آموز در اظهارات اولیه گفته‌اند که وی دارای مشکلات عصبی بوده است.
سرهنگ علیرضا دلیری افزود: دانش آموز مذکور پس از وارد کردن ضربه چاقو به معلم، فرار کرده ولی عوامل انتظامی هم اکنون به دنبال رد پایی برای دستگیری وی هستند.


او اضافه کرد: این اتفاق صبح روز گذشته در یکی از دبیرستانهای بروجرد پس از درگیری بین معلم و دانش آموز رخ داد و ضارب با چاقو معلم خود را مجروح کرد. معلم مجروح که دبیر فیزیک بوده پس از ضربه چاقو روانه بیمارستان می‌شود اما متاسفانه ساعاتی بعد به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست می‌دهد.



لینک منبع :ضربه چاقوی دانش آموز، جان معلم بروجردی را گرفت

Images for ضربه چاقوی دانش آموز، جان معلم بروجردی را گرفت ضربه چاقوی دانش آموز، جان معلم بروجردی را گرفت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../ضربه-چاقوی-دانش-آموز،-جان-معلم-بروجردی-را-گرفت‎Cached Similar23 نوامبر 2014 ... یک معلم فیزیک در بروجرد بر اثر اصابت ضربه چاقوی یکی از دانش آموزان، ساعتی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. ضربه چاقوی دانش آموز، جان معلم بروجردی را گرفت - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../ضربه-چاقوی-دانش-آموز،-جان-معلم-بروجردی-را-گرفت‎‎Cached23 نوامبر 2014 ... یک معلم فیزیک در بروجرد بر اثر اصابت ضربه چاقوی یکی از دانش آموزان، ساعتی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. معلم بروجردی براثر ضربه چاقوی دانش آموز ، جان خود را از دست داد - لرسو www.loreso.ir/.../معلم%20بروجردی%20براثر%20ضربه%20چاقوی%20دانش%20آموز%20،%... به گزارش لرسو و به نقل از بازتاب بروجرد "سرهنگ"علیرضا دلیری" افزود : معلم بروجردی که بر اثر ضربه چاقوی دانش آموز، مجروح شده بود، متاسفانه ساعاتی بعد از ... ضربه چاقوی دانش آموز، جان معلم بروجردی را گرفت | یک معلم - قطره ghatreh.com/news/.../ضربه-چاقوی-دانش-آموز-جان-معلم-بروجردی-گرفت یک معلم فیزیک در بروجرد بر اثر اصابت ضربه چاقوی یکی از دانش آموزان، ساعتی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را Ø. قتل معلم بروجردی با ضربه چاقوی دانش‌آموزش - زیباکده https://www.zibakade.com/.../قتل-معلم-بروجردی-با-ضربه-چاقوی-دانشآموزش-TP15903/‎Cachedاین مسئول تصریح کرد: پس از کشته شدن یک معلم بروجردی توسط دانش‌آموز 15 ساله ... هدف ضربات چاقوی یکی از دانش‌آموزان قرار گرفت و متأسفانه جان خود را از دست داد. دانش آموز بروجردی معلم خود را با چاقو کشت (16+) - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../دانش-آموز-بروجردی-معلم-خود-را-با-چاقو-کشت-16-‎Cached23 نوامبر 2014 ... وی گفت: معلم پس از اینکه مورد حملات چاقوی دانش‌آموز قرار گرفت به بیمارستان منتقل می‌شود اما متأسفانه شب گذشته جان خود را از دست می‌دهد. دانش‌آموزش بروجردی معلم فیزیک را به قتل رسانید!+عکس - صفحه 3 ... https://forum.hammihan.com/thread158990-3.html‎Cachedد‌انش‌آموز بروجرد‌ی، معلم فیزیکش را با چاقو کشت. .... بازخواست کرد، به سمت وی حمله ور شد و با زدن سه ضربه چاقو به وی جان معلمش را گرفت و گریخت. دانش آموز بروجردی معلم خود را با چاقو کشت - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/.../دانش-آموز-بروجردی-معلم-خود-را-با-چاقو-کشت‎Cached23 نوامبر 2014 ... وی گفت: معلم پس از اینکه مورد حملات چاقوی دانش‌آموز قرار گرفت به بیمارستان منتقل می‌شود اما متأسفانه شب گذشته جان خود را از دست می‌دهد. بازگشت ... میگنا - قتل معلم بروجردی با ضربه چاقوی دانش‌آموزش+ عکس www.migna.ir/vdchx6ni.23nq6dftt2.html‎Cached23 نوامبر 2014 ... "نمره پایین" معلم فیزیک را قربانی ضربات چاقوی دانش‌آموز کرد! ... دانش‌آموز قرار گرفت به بیمارستان منتقل می‌شود اما متأسفانه شب گذشته جان خود را ...