مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تشییع جنازه است یا مسابقه عکاسی؟! [مجموعه‌عکس]

جام جم سرا: البته مانند موارد مشابه، نشر این تصاویر هم در شبکه‌های مذکور بر بستر وب، همچنان با اظهار نظرات موافق و مخالف بسیاری در ذیل آنها همراه است؛ چه با کلامی آرام و نصیحت‌گرانه، چه با بیانی تند و بی‌پروا. یک نفر هم با انتشار تصویری گوشزد کرده: «شمردم، از ۹۰ نفر افراد ۷۰ نفرشان در حال فیلمبرداری‌اند!». نمونه‌ای از این پست‌ها را در ادامه ببینید.


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.



لینک منبع :تشییع جنازه است یا مسابقه عکاسی؟! [مجموعه‌عکس]

تشییع جنازه است یا مسابقه عکاسی؟! [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../تشییع-جنازه-است-یا-مسابقه-عکاسی؟-مجموعه‌عکس‎Cached20 نوامبر 2014 ... تصویر تشییع جنازه است یا مسابقه عکاسی؟! [مجموعه‌عکس]. جام جم سرا: البته مانند موارد مشابه، نشر این تصاویر هم در شبکه‌های مذکور بر بستر وب، ... تشییع جنازه است یا مسابقه عکاسی؟! [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../تشییع-جنازه-است-یا-مسابقه-عکاسی؟-مجموعه‌عکس‎‎Cached20 نوامبر 2014 ... تصویر تشییع جنازه است یا مسابقه عکاسی؟! [مجموعه‌عکس]. جام جم سرا: البته مانند موارد مشابه، نشر این تصاویر هم در شبکه‌های مذکور بر بستر وب، ... Images for تشییع جنازه است یا مسابقه عکاسی؟! [مجموعه‌عکس] تشییع جنازه است یا مسابقه عکاسی؟! [مجموعه عکس] | به رغم - قطره www.ghatreh.com/news/.../تشییع-جنازه-است-مسابقه-عکاسی-مجموعه-عکس 20 نوامبر 2014 ... به رغم گذشت چند روز از درگذشت مرتضی پاشایی، نشر اخبار، نظرات و بویژه تصاویر مرتبط با آن همچنان ادامه دارد. از جÙ. تشییع جنازه است یا مسابقه عکاسی؟! [مجموعه‌عکس] - کلوب www.cloob.com/.../تشییع_جنازه_است_یا_مسابقه_عکاسی؟%21_%5Bمجموعه%26zwnj%3Bعکس%5D‎Cachedتشییع جنازه است یا مسابقه عکاسی؟! [مجموعه‌عکس]. موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم. activity_63953_112935761. جزییات خبر و عکس های بیشتر در لینک زیر . مراسم تشیع پیکر آقای هاشمی رفسنجانی در تهران - Sputnik Iran https://ir.sputniknews.com/photo/201701112128454/‎Cached11 ژانویه 2017 ... عکس های جالب و دیدنی بیشتر را در سایت اسپوتنیک ایران ببینید. ... 15:35 سرنوشت سه شاهزاده ناپدید‌شده سعودی; 15:17نیویورک تایمز: ترامپ باید با ایران تعامل کند; 14:52پنج سرکرده داعش به اتهام ... مجموعه عکس در مورد مراسم تشیع پیکر آقای هاشمی در تهران است. ... مسابقه استعدادیابی "دختر شایسته مسکو" 2017. اطلاعیه مراسم تشییع پیکر استاد «مسعود معصومی» | عکاسی: خبر و ... https://www.akkasee.com/news/18846‎Cached4 مارس 2017 ... مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد استاد «مسعود معصومی»، عکاس ... عکاسی فاین آرت · عکاسی صحنه‌آرایی شده · مجموعه عکس · عکس ماه · عکس‌ منتخب ... فقدان استاد مسعود معصومی در میان عکاسان ایرانی ضایعه‌ای جبران ناپذیر است و انجمن ... پیمودن این مسیر پرفراز و نشیب، توسعه‌ی توام با اخلاق را در پیش گیرند.». عکس‌های برگزیده مسابقه ورلد پرس فتو ۲۰۱۴ (بخش سوم) - عکسخانه akskhaneh.com/story/worldpressphoto-2014-selected-photos-3‎Cached Similar16 فوریه 2014 ... مراسم تشییع جنازه سرباز - ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۳ ... برای مشاهده عکس‌های بیشتر این مجموعه عکس بر روی این لینک کلیک ... نوریلسک روسیه، یک شهر معدنی در شمال مدار قطبی با جمعیتی بیش از ۱۷۰۰۰۰ نفر و هفتمین شهر آلوده جهان است. news – برگه 2805 – یک سایت دیگر با وردپرس فارسی news.adbx.ir/d/page/2805/‎Cachedتشییع جنازه است یا مسابقه عکاسی؟! [مجموعه‌عکس]. جام جم سرا: البته مانند موارد مشابه ، نشر این تصاویر هم در شبکه‌های مذکور بر بستر وب، همچنان با اظهار نظرات جستجو - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency www.mehrnews.com/search?...l...عکس؛%22... عکس خود را به صورت مجموعه و یا تک عکس با رزولوشن حداقل DPI300 با فرمت JPG به ... یزد آزاد است، اعلام کرد: این مسابقه در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار می‌شود و ... مجموعه حتی می تواند یک گزارش تصویری خبری از تشییع جنازه این شهیدان.