مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توصیه جنتی به پدر و مادر عروس خانم

جام جم سرا به نقل از شبکه خبر: علی جنتی که در مراسم بیست‌ودومین دوره تکریم مقام کتابداران و ترویج فرهنگ کتابخوانی سخن می‌گفت، تاکید کرد: امید است که روزی برسد که کسانی که به خواستگاری می‌روند به جای اینکه از اموال آن‌ها پرسیده شود از میزان پیوندشان با کتاب و کتاب‌خوانی سوال شود. سستی در مطالعه یکی از پرخسارت‌ترین آفت‌های فرهنگ عمومی است و پیدا کردن ریشه‌های این سستی باید از برنامه‌های مهم توسعه کتاب و کتاب‌خوانی باشد.

او افزود: برای اینکه سنت کتاب‌خوانی کشور نهادینه شود باید شوق مطالعه را در کودکان و نوجوانان برانگیزیم و تجهیز کتابخانه‌های مدارس همراه با ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی با توجه به بومی‌سازی کتاب‌ها می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد. باید شمار کتاب‌های مفید افزایش یابد. کتاب باید به سبد اقتصادی و فرهنگی خانه‌ها برگردد و در خانه‌ها با بومی کردن محصولات فرهنگی اشتیاق به مطالعه افزایش یابد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: در هر خانه‌ای کتابخانه مقوله‌ای زیباست. خواندن کتاب به انسان اعتماد به نفس می‌دهد و سبب تلطیف دل‌ها می‌شود. هرگز فراموش نکنید این سخن رهبری را که فرمودند کتاب خوب همچون غذای خوب است.



لینک منبع :توصیه جنتی به پدر و مادر عروس خانم

توصیه جنتی به پدر و مادر عروس خانم - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../توصیه-جنتی-به-پدر-و-مادر-عروس-خانم‎Cached19 نوامبر 2014 ... تصویر توصیه جنتی به پدر و مادر عروس خانم. جام جم سرا به نقل از شبکه خبر: علی جنتی که در مراسم بیست‌ودومین دوره تکریم مقام کتابداران و ترویج ... توصیه جنتی به پدر و مادر عروس خانم - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/65810/توصیه-جنتی-به-پدر-و-مادر-عروس-خانم 19 نوامبر 2014 ... توصیه جنتی به پدر و مادر عروس خانم. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کتاب‌های مسموم خطر بزرگی محسوب می‌شوند، اظهار امیدواری کرد روزی ... توصیه جنتی به پدر و مادر عروس خانم cdn.jamejamonline.ir/ShareContent/.../توصیه-جنتی-به-پدر-و-مادر-عروس-خانم توصیه جنتی به پدر و مادر عروس خانم. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کتاب‌های مسموم خطر بزرگی محسوب می‌شوند، اظهار امیدواری کرد روزی برسد که شب ... توصیه جنتی به پدر و مادر عروس خانم - شریان - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/1416378000100278‎Cachedوزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کتاب‌های مسموم خطر بزرگی محسوب می‌شوند، اظهار امیدواری کرد روزی برسد که شب خواستگاری، به جای اینکه از دارایی و اموال داماد ... توصیه جنتی به پدر و مادر عروس خانم | وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - قطره www.ghatreh.com/news/.../توصیه-جنتی-پدر-مادر-عروس-خانم‎Cached19 نوامبر 2014 ... وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کتاب های مسموم خطر بزرگی محسوب می شوند ، اظهار امیدواری کرد روزی برسد کÙ. توصیه وزیر ارشاد به پدر و مادر عروس خانم! | وزیر فرهنگ و - قطره www.ghatreh.com/news/.../توصیه-وزیر-ارشاد-پدر-مادر-عروس-خانم 19 نوامبر 2014 ... توصیه وزیر ارشاد به پدر و مادر عروس خانم! ... به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، علی جنتی که در مراسم بیست ... پدر و مادر همسرش را کتک زد عروس، پدر و مادر همسرش را کتک زد khabarhoshyar.ir/News/Index?ViewId=dd3e822b-abe9-4e84...‎Cached10 ژوئن 2009 ... هر چه به همسرم می‌گفتم برای زندگی به یکی از طبقات منزل پدرش برویم، می‌گفت مادرش دوست ندارد ... پرونده عروسی که برای سکونت در منزل پدر و مادر همسرش، آنها را با چاقو مجروح کرده بود ، پس از ... توصیه جنتی به پدر و مادر عروس خانم. ۵ نکته طلایی برای خواستگاری - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../۵-نکته-طلایی-برای-خواستگاری‎Cached6 دسامبر 2014 ... این توصیه بزرگان دین ما هم هست که در حد توان خود تحفه و هدیه‌ای به میزبان تقدیم کنید. ۳- مکان و زمان ... تصویر توصیه جنتی به پدر و مادر عروس خانم ... ۵ نکته طلایی برای خواستگاری - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/1746664249344665217/۵-نکته-طلایی-برای-خواستگاری 6 دسامبر 2014 ... این توصیه بزرگان دین ما هم هست که در حد توان خود تحفه و هدیه‌ای به میزبان تقدیم کنید. ۳- مکان و زمان ... تصویر توصیه جنتی به پدر و مادر عروس خانم ... واکنش آیت‌الله جنتی به شهادت «محسن حججی» www.fardanews.com/.../واکنش-آیت‌الله-جنتی-به-شهادت-محسن-حججی‎Cached5 روز پیش ... آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در پیامی شهادت «محسن حججی» رزمنده مدافع ... اینجانب به پدر، مادر، همسر و فرزند نونهال و مقاوم این شهید بزرگوار که مانند سالار ... توصیه جالب و معنی دار رونالدو به جوانان! ... فرزند رهبرانقلاب در عروسی پسر علی لاریجانی +عکس · لباس نامتعارف شاهزاده سعودی در دیدار خانم وزیر +عکس ...