مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان آسیبهای چشمی با ریزرُباتهای حلزونی شناور

جام جم سرا به نقل از ایسنا: پروژه جدید این دانشمندان با ایده مشابه تحقیقات پیشین اما برای درمان مردمک چشم است. در این پژوهش، دانشمندان از ربات حلزونی بسیار ریز وکوچکی که بدون چشم مسلح دیده نمی‌شود، استفاده کرده‌اند.

جام جم سرا

این ربات برای حرکت به سمت هدف نیازی به نیروی باتری ندارد. محققان معتقدند در آینده این دستگاه جدید به عنوان وسیله‌ای پزشکی در درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار گیرد. اطلاعات بیشتر در این مورد در نشریه Nature منتشر شده است.



لینک منبع :درمان آسیبهای چشمی با ریزرُباتهای حلزونی شناور

درمان آسیبهای چشمی با ریزرُباتهای حلزونی شناور - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../درمان-آسیبهای-چشمی-با-ریزرُباتهای-حلزونی-شناور‎Cached18 نوامبر 2014 ... تصویر درمان آسیبهای چشمی با ریزرُباتهای حلزونی شناور. جام جم سرا به نقل از ایسنا: پروژه جدید این دانشمندان با ایده مشابه تحقیقات پیشین اما برای ... درمان آسیبهای چشمی با ریزرُباتهای حلزونی شناور - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../درمان-آسیبهای-چشمی-با-ریزرُباتهای-حلزونی-شناور‎‎Cachedدرمان آسیبهای چشمی با ریزرُباتهای حلزونی شناور. سه شنبه 27 آبان 1393 ساعت 08: 24. دانشمندان موسسه سیستم‌های هوشمند ماکس‌پلانک در آلمان، در حال کار بر روی ربات‌های ... *درمان آسیبهای چشمی با ریزرُباتهای حلزونی شناور* دانشمندان موسسه ... net.tebyan.net/@3365/posts.html/1082643‎Cached*درمان آسیبهای چشمی با ریزرُباتهای حلزونی شناور* دانشمندان موسسه سیستم‌های هوشمند ماکس‌پلانک در آلمان، در حال کار بر روی ربات‌های پیشرفته میکروسکوپی هستند ... درمان آسیب‌های چشمی با ریز روبات‌های حلزونی شناور - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/278268/Science/Hi-Tech‎Cached19 نوامبر 2014 ... درمان آسیب‌های چشمی با ریز روبات‌های حلزونی شناور. دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین: دانشمندان موسسه سیستم‌های هوشمند ماکس‌پلانک در آلمان، در حال کار ... ربات (3) - پرشین ریپیر www.ldir.ir/component/search/?searchword=ربات...exact...‎Cachedبهبود عملکرد بینایی ربات برای درک بصری بهتر با استفاده از روش های چند دقتی و ... مشاهده لینک در سایت مرجع; درمان آسیبهای چشمی با ریزرُباتهای حلزونی شناور ... کارخانه‌دار افسرده ای که مخترع دینامیت شد! - پرشین ریپیر www.ldir.ir/شبکه.../192-کارخانه‌دار-افسرده-ای-که-مخترع-دینامیت-شد 1 آوریل 2015 ... نقد عکس #۷۸ 54 دقیقه قبل; درمان آسیبهای چشمی با ریزرُباتهای حلزونی شناور 1 ساعت ... با استفاده از موتور جستجوی سایت می توانید سایر مطالب مرتبط با ... آموزش عکاسی با نوردهی طولانی بدون استفاده از سه پایه و فیلتر ND - 5 ... دانش و زندگی - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/didar.daeshvazedegi/?l=fa‎Cachedبا این ماده مورچه‌ها را از خانه‌تان فراری دهید تکلیف بچه‌ها ... با سوزاندن این برگ در 5 دقیقه به آرامش برسید 10 نشانه ... درمان آسیبهای چشمی با ریزرُباتهای حلزونی شناور news – برگه 3354 – news news.adbx.ir/d/author/news/page/3354/‎Cachedدرمان ارتودنسی دندان‌ها به مکان و نقطه‌ای حرکت داده می‌شود که از لحاظ زیبایی بهترین حالت ..... درمان آسیبهای چشمی با ریزرُباتهای حلزونی شناور · درمان آسیبهای چشمی با ... چگونه عوارض چشمی دیابت را کم کنیم ؟ www.eghtesadnews.com/.../156276-چگونه-عوارض-چشمی-دیابت-را-کم-کنیم‎Cached21 دسامبر 2016 ... قند خون بالا باعث می‌شود مویرگ‌های شبکیه آسیب ببیند و در نتیجه ورم ... دکتر مدرس‌زاده با اشاره به این مطالب به درمان موفق عوارض چشمی دیابت اشاره ... چشم پزشکی - پرتال جامع تایا | taya.ir/Sara/Search/keyword/1¬¬q=چشم%20پزشکی__s-0-142.aspx جام جم سرا- یک جراح و متخصص چشم با بیان اینکه حساسیت ناشی از لنز تماسی به صورت قرمزی و خارش ... تصویر درمان آسیبهای چشمی با ریزرُباتهای حلزونی شناور ...