مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وقتی تمام داشته‌هایم از دست رفت

جام جم سرا: این قضیه با دستان خودم رقم خورد و بزرگترین اشتباهم در زندگی لقب گرفت. این اشتباه زندگی‌ام را بشدت تحت‌تأثیر قرار داد و برایم ویرانی به بار آورد. قضیه از این قرار است که در خلال نوشتن و اندیشیدن فرصتی برای سرمایه‌گذاری در یک شرکت فراهم شد و بنابراین یک شرکت تجاری تأسیس کردم.
این شرکت به لحاظ مالی سود سرشاری برایم به همراه داشت، سعی کردم توجه خودم را در سال‌های اول به درست انجام دادن آن کار معطوف کنم. فعالیت‌هایم در حوزه کتاب همزمان با فعالیت‌های شرکت ادامه پیدا کرد و کار به آنجا رسید که به منظور رسیدگی به فعالیت‌هایم در حوزه قلم، مدیریت شرکت را به همسرم بسپارم.
کارها به قدری خوب پیش رفت که باعث اطمینان تمام و کمالم به پیشبرد اهداف شرکت و باعث شد دیگر در اداره شرکت سهم چندانی نداشته باشم. همین اتفاق مقدمه یک ضرر مالی بزرگ شد. همسرم بدون مشورت با من وارد یک معامله اقتصادی و باعث شد تمام داشته‌هایمان تا آن روز از دست برود. به تبع این اتفاق آینده فرزندانمان هم تحت‌الشعاع قرار گرفت. منابع درآمدی‌ام به کل از دست رفت.
برای پیگیری ماجرا به دادگاه رفتم و سعی کردم مسأله به وجود آمده را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنم. نکته قابل تأمل آن‌که در انتها شخصی که تمام دارایی مرا ربوده بود توسط قاضی، «کارآفرین» معرفی شد و من تمام آنچه را داشتم از دست دادم. در آن روز ده‌ها نفر مثل من دادگاه را با حال و روز خراب ترک کردند.(شهرام اقبال‌زاده - نویسنده و مترجم)



لینک منبع :وقتی تمام داشته‌هایم از دست رفت

وقتی تمام داشته‌هایم از دست رفت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../وقتی-تمام-داشته‌هایم-از-دست-رفت وقتی تمام داشته‌هایم از دست رفت. یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 08:34. یک نویسنده و مترجم در نوشته‌ای درباره آرمانخواهی، گریزی به یکی از اتفاقات زندگی خود زده است ... وقتی چیزی در حال تمام شدن باشد؛ یک لحظه آفتاب در هوای سرد غنیمت ... https://hammihan.com/post/3708253‎Cachedیک عزیز وقتی که از دست رفت همه کس می‌شود. پاییز وقتی که تمام شد، به نظر قشنگ و قشنگ‌تر می‌شود … امروز. ... قدر داشته‌هایت را بدان و سپاسگزار پروردگارت باش! وقتی چیزی در حال تمام شدن باشد ، عزیز میشود ! - کلوب www.cloob.com/u/ananda_love_ananda/122396853‎Cached27 دسامبر 2015 ... وقتی چیزی در حال تمام شدن باشد ، عزیز میشود ! ... یک عزیز وقتی که از دست رفت ، همه کس میشود ... پاییز وقتی که تمام ... قدر داشته‌هایمان را بدانیم . استفاده از فضای مجازی در مدارس آموزش داده شود - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Online/Search/keyword/1?q=شهرام%20اقبالزاده وقتی تمام داشته‌هایم از دست رفت. یک نویسنده و مترجم در نوشته‌ای درباره آرمانخواهی، گریزی به یکی از اتفاقات زندگی خود زده است که بخشی از آن با موضوع اقتصاد ... عکسنوشته و دیگر هیچ... (@havaaye2nafare) | Instagram photos and ... www.imgrum.org/user/.../1149797788702810634_2277427631‎Cachedیک عزیز وقتی که از دست رفت ، همه کس میشود ... پاییز وقتی که تمام شد ٬ به نظر قشنگ و قشنگتر میشود ! و ما همیشه دیر متوجه میشویم !!! " قدر داشته‌هایمان را بدانیم . از من به تو - .... آن شب برایت تا زمین خوردن دویدم sadaf69.persianblog.ir/tag/از_من_به_تو‎Cached Similarوقتی یادم می آورند که شاید تجربه شوی ... تا یادم رفت احساس هم حقی دارد ... تا هنگام پیروزیت با تمام وجود برایت دست بزنم. اما ..... چه کنم که داشته هایم از دست نروند . خدایا تنها ترینم تو دیگه تنهام نذار eshghe-khamush.blogfa.com/‎Cached Similarوقتی نام "پ د ر" را می شنوم هنوز هم حسرت آغوش تو را دارم . ... تمام داشته هایم را می دهم تا یک دم دیگر دست محبتـــت را بر سرم بکشی ..... اگــــر رفتــ گریـــــــه نکن. اسفند 1393 (1) - ღ پاتوقی برای تو ღ patog4you.blogsky.com/1393/12‎Cachedﮔـﺎﻫﯽ ﺑـﺎﯾـــﺪ ﺭﻓﺖ … ﺩﻝ ﺑــﻪ ﺳﺎﺣـﻞ ﻧﺒﻨﺪﯾـــﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻦ ﺑﻪ ﺁﺏ ... ﮐﻨﺎﺭِ ﺗﻤﺎﻡِ ﺩﻟﻮﺍﭘﺴﻲ ﻫﺎﻳﻢ؛ ﺑﻐﺾ ﻫﺎﻳﻢ؛ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﻳﻢ؛ ﺧﺪﺍﻱ ﻣﻦ ، ﻧﻤﻲ ﺗﺮﺳﺎﻧﺪ ﻣﺮﺍ ﺍﺯ ﺁﺗﺶ ﺍﻣــــﺎ ؛ ﻣﻲ ﺗﺮﺳﺎﻧﺪ ﻣﺮﺍ ﺍﺯ ﺷﮑﺴﺘﻦِ ﺩﻟﻲ، ... یک عزیز وقتی که از دست رفت همه کس می‌شود. ... قدر داشته‌هایت را بدان و سپاسگزار پروردگارت باش! عزیزانت را ... شاه‌حسینی: تمام داشته‌هایم را مدیون امام خمینی(ره) هستم - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/732640/‎Cached3 ژوئن 2017 ... شاه‌حسینی: تمام داشته‌هایم را مدیون امام خمینی(ره) هستم ... وقتی امام فرمودند که تلویزیون ما باید یک دانشگاه باشد نشان دهنده تاثیر آموزشی تلویزیون ... قوانین - بازی آنلاین اسم فامیل www.esmfamil.com/mobile/MobUserBlog.aspx?id=184807‎Cachedﮐﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ : ﻳﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﺩﺭ ﻫﻮﺍﯼ ﺳﺮﺩ ﻏﻨﻴﻤﺖ ﻣﯽﺷﻮﺩ . ... ﻳﮏ ﻋﺰﻳﺰ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺖ ﻫﻤﻪ ﮐﺲ ﻭ ﻋﺰﯾﺰ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . ... بهار و ﭘﺎﻳﻴﺰ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ٬ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻗﺸﻨﮓ ﻭ ﻗﺸﻨﮓ ﺗﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . ... به همه چیز خوب بنگریم، قدر داشته‌هایمان را بدانیم و سپاسگزار پروردگارمان باشیم!