مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان ترک‌های پوستی در مراحل اولیه

دکتر سید مسعود داوودی در گفت‌وگو با جام‌جم افزود: ترک‌های پوستی دلایل مختلفی دارد و گاهی در دوران بلوغ که نوجوان بسرعت قد می‌کشد در ناحیه زانوها، کمر، باسن و کشاله ران تشکیل می‌شود. این ترک‌ها در مراحل اولیه ارغوانی رنگ است، ولی با گذشت زمان سفید یا بی‌رنگ می‌شود. گاهی نیز ترک‌ها در دوران بارداری به دلیل افزایش حجم بدن جنین و بزرگ شدن شکم مادر ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: البته احتمال ایجاد ترک پوستی در شرایط مساوی یعنی در دوران بلوغ یا بارداری در همه افراد یکسان نیست بلکه تفاوت‌های ژنتیکی در افراد، منجر به آن می‌شود که پوستشان قابلیت کشتسانی متفاوتی داشته باشد. همچنین مصرف داروهای کورتونی نیز ممکن است با عوارضی چون ترک‌های پوستی همراه باشد.



لینک منبع :درمان ترک‌های پوستی در مراحل اولیه

درمان ترک‌های پوستی در مراحل اولیه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../درمان-ترک‌های-پوستی-در-مراحل-اولیه‎Cached10 نوامبر 2014 ... یک متخصص پوست و مو گفت: ترک‌های پوستی ناشی از چاقی در مراحل اولیه تشکیل با بهره‌گیری از روش‌های درمان دارویی و لیزر تا حد زیادی قابل رفع ... درمان ترک‌های پوستی در مراحل اولیه portal.jafamhis.com/.../درمان+ترک‌های+پوستی+در+مراحل+اولیه.html‎Cachedیک متخصص پوست و مو گفت: ترک‌های پوستی ناشی از چاقی در مراحل اولیه تشکیل با بهره‌گیری از روش‌های درمان دارویی و لیزر تا حد زیادی قابل رفع است، ولی با گذشت ... راههای پیشگیری و درمان ترک های پوستی در دوران بارداری - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/bardari/getq1-rid-skin-cracks.html‎Cached Similarوقتی آثار کشیدگی در پوست ظاهر می شوند، بهترین کار این است که هر چه زودتر برای درمان آنها اقدام کنید. وقتی علائم کشیدگی مراحل اولیه را پشت سر می گذارند و وارد ... درمان استریا یا ترکهای پوستی | دکتر علیرضا واعظ شوشتری ... www.drvaez.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=5562‎Cached Similarترکهای پوستی هنگام بلوغ، اغلب روی ران ها ، باسن و سینه ها ایجاد می شوند ولی در دوران ... نکته مهمی که در درمان استریا وجود دارد این است که در مراحل اولیه که ترکها رنگ ... درمان استریا یا ترک های پوستی در دوران بارداری | Hendevaneh hendevaneh.com/درمان-استریا-یا-ترک-های-پوستی-در-دوران-ب/‎CachedHome HiDoctor.com درمان استریا یا ترک های پوستی در دوران بارداری ... مشخص شد که روغن جوانه گندم به بهبود ترک پوستی در مراحل اولیه دوران حاملگی کمک می کند. ترک‌های پوستی؛ علل و درمان - تبیان article.tebyan.net/185976/ترک-های-پوستی-علل-و-درمان‎Cached8 نوامبر 2011 ... ترک پوستی یا استریا (stria) عبارت است از ایجاد خطوط تقریبا فرو رفـته ... درمان. در حال حاضر ترک پوستی درمان قطعی ندارد. در مراحل اولیه که ترک‌ها ... درمان ترکهای پوستی یا استریا | نوین آرایش novinarayesh.com/index.php/learn/.../423-2015-11-16-18-30-23‎Cached16 نوامبر 2015 ... ستریا یا ترکهای پوستی ضایعات پوستی هستند که به دلیل نازک شدن لایه ... نکته مهمی که در درمان استریا وجود دارد این است که در مراحل اولیه که ترک‌ها ... ترک های پوستی و اسکار - دکتر کاظم زاده آزاد drkazemzadeh.com/اسکارهای-محل-عمل-و-سوختگی/‎Cachedدرمان ترک های پوستی ناشی از زایمان، بلوغ و تغییرات وزن (strech mark) ... این مرحله نیز درمان اثرات چشمگیری دارد ولی میزان تاثیر درمان از مراحل اولیه کمتر خواهد بود . راه های درمان ترک های پوستی - نبض ما nabzema.ir/13992/راههای-درمان-ترک-های-پوستی.html‎Cached17 نوامبر 2016 ... یک روش درمانی دیگر رفع ترک های پوستی ، لیزر درمانیست. در این روش با گرم ... روغن جوانه گندم به بهبود ترک پوستی در مراحل اولیه آن کمک می کند. ترک پوست|درمان ترک پوست|آزمایشگاه تشخیص طبی فارابی ... https://farabimedlab.com/درمان-ترک-پوستی/‎Cached16 ژوئن 2017 ... ترک پوست، آزمایشگاه:ترک پوست در حال حاضر ترک پوستی درمان قطعی ندارد. در مراحل اولیه که ترک‌ها رنگ قرمزمایل به بنفش دارند، نتایج درمانی ...