مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بریدن گلوی پسر ۹ ساله در سرویس بهداشتی پس از تجاوز

جام جم سرا به نقل از مردمسالاری: فرمانده انتظامی شهرستان مهریز با اعلام این خبر گفت: چند شب گذشته با اعلام مفقودی پسر بچه ۹ ساله به نام محمدرضا، توسط خانواده‌اش بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و پس از تحقیقات ماموران پلیس رد پای جنایتکاری به نام محسن ۳۹ ساله به دست آمد.
سرهنگ نصیری افزود: ماموران پلیس ضمن هماهنگی با مقامات قضایی متهم را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند و اگرچه متهم ابتدا منکر هرگونه جنایت شد، پس از رویارویی با مدارک مستند و ادله پلیس، ناچار لب به اعتراف گشود و قتل پسر بچه ۹ ساله را فاش می‌کند.
این مقام مسئول انتظامی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی نحوه قتل پسر بچه را این گونه بیان کرد که پس از سوار کردن مقتول در خیابان به قصد رساندن او به تکیه‌های عزاداری، محمد رضا (پسر بچه ۹ ساله) را به زور داخل منزل برده و پس از تجاوز به وی با استفاده از جسمی تیز در سرویس بهداشتی گلوی وی را بریده، بعد از به قتل رساندن کودک با گذاشتن جسد درون پتو، ‌او را کنار خیابان‌‌ رها می‌کند.

سرهنگ نصیری ضمن ابراز تاسف از این حادثه ابراز داشت: تلاش پلیس برای بررسی زوایای پنهان این پرونده کماکان ادامه دارد.



لینک منبع :بریدن گلوی پسر ۹ ساله در سرویس بهداشتی پس از تجاوز

Images for بریدن گلوی پسر ۹ ساله در سرویس بهداشتی پس از تجاوز بریدن گلوی پسر ۹ ساله در سرویس بهداشتی پس از تجاوز - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../بریدن-گلوی-پسر-۹-ساله-در-سرویس-بهداشتی-پس-از-تجاوز‎Cached10 نوامبر 2014 ... ماموران پلیس آگاهی شهرستان مهریز در یزد، قاتل پسر بچه‌ای ۹ ساله را دستگیر کردند که پس از تجاوز به کودک مذکور، او را به شکلی فجیع به قتل ... بریدن گلوی پسر ۹ساله در سرویس بهداشتی - شفاف www.shafaf.ir/fa/.../بریدن-گلوی-پسر-۹ساله-در-سرویس-بهداشتی‎Cached9 نوامبر 2014 ... با تلاش ماموران پلیس آگاهی مهریز یزد، قاتل خشن پسر بچه ۹ ساله که پس از تجاوز، قربانی خود را به شکل فجیعی به قتل رسانده بود، دستگیر شد. بریدن گلوی پسر 9 ساله در سرویس بهداشتی پس از تجاوز در یزد - نیک ... www.niksalehi.com/.../بریدن-گلوی-پسر-9-ساله-در-سرویس-بهداشتی-پ.html‎Cached10 نوامبر 2014 ... فرمانده انتظامی شهرستان مهریز با اعلام این خبر گفت: چند شب گذشته با اعلام مفقودی پسر بچه 9 ساله به نام محمدرضا، توسط خانواده‌اش بررسی این ... بریدن‌ گلوی‌ پسر 9 ساله‌ در سرویس‌ بهداشتی | فرهنگ نیوز www.farhangnews.ir/content/98679‎Cached Similar9 نوامبر 2014 ... با تلاش ماموران پلیس آگاهی مهریز یزد، قاتل خشن پسر بچه 9 ساله که پس از تجاوز، قربانی خود را به شکل فجیعی به قتل رسانده بود، دستگیر شد. بریدن گلوی پسر 9 ساله در سرویس بهداشتی - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../بریدن-گلوی-پسر-9-ساله-در-سرویس-بهداشتی‎Cached10 نوامبر 2014 ... با تلاش ماموران پلیس آگاهی مهریز یزد، قاتل خشن پسر بچه 9 ساله که پس از تجاوز، قربانی خود را به شکل فجیعی به قتل رسانده بود، دستگیر شد. بریدن گلوی پسر9ساله پس از تجاوز در سرویس‌بهداشتی! - شهدای ایران https://shohadayeiran.com/.../بریدن-گلوی-پسر9ساله-پس-از-تجاوز-در-سرویس‌بهداشتی 16 نوامبر 2014 ... ماموران پلیس آگاهی شهرستان مهریز در یزد، قاتل پسر بچه‌ای ۹ ساله را دستگیر کردند که پس از تجاوز به کودک مذکور، او را به شکلی فجیع به قتل ... بریدن‌ گلوی‌ پسر 9 ساله‌ در سرویس‌ بهداشتی | پایگاه خبری - تحلیلی ... zanemruz.ir/item/10105/بریدن‌-گلوی‌-پسر-9-ساله‌-در-سرویس‌-بهداشتی 9 نوامبر 2014 ... با تلاش ماموران پلیس آگاهی مهریز یزد، قاتل خشن پسر بچه 9 ساله که پس از تجاوز، قربانی خود را به شکل فجیعی به قتل رسانده بود، دستگیر شد. بریدن گلوی پسر 9ساله مهریزی در سرویس بهداشتی از زبان فرمانده ... yazdrasa.ir/.../-/بریدن-گلوی-پسر-9ساله-مهریزی-در-سرویس-بهداشتی-از-زبان-فرمانده-انتظامی-مهریز 9 نوامبر 2014 ... با تلاش ماموران پلیس آگاهی مهریز یزد، قاتل خشن پسر بچه 9 ساله که پس از تجاوز، قربانی خود را به شکل فجیعی به قتل رسانده بود، دستگیر شد. بریدن گلوی پسر ۹ ساله یزدی در سرویس بهداشتی پس از تجاوز جنسی ... www.akairan.com/biography/.../news20151165503937897.html‎Cached6 نوامبر 2015 ... ماموران پلیس آگاهی شهرستان مهریز در یزد، قاتل پسر بچه ای ۹ ساله را دستگیر کردند که پس از تجاوز به کودک مذکور، او را به شکلی فجیع به قتل ...