مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

محصولات لبنی در آستانه گرانی مجدد

جام جم سرا به نقل از مهر: محمدرضا اسماعیلی با بیان اینکه مردم توان خرید لبنیات با قیمتی بیش از قیمت‌های فعلی کنونی ندارند، اظهار داشت: باید دید دولت چه سیاستی راجع به این موضوع اتخاذ می‌کند. در جلسه‌ای که بین مسئولان دولتی، دامداران و صنایع لبنی برگزار گردید، صحبت‌هایی شد که قیمت شیرخام ۱۴۴۰ تومان باشد و دولت مابه‌التفاوت آن را به دامداران یا به کارخانجات صنایع لبنی بپردازد.

وی با اشاره به اینکه هنوز تصمیمی گرفته نشده و همه چیز در حد صحبت بود، افزود: ۷۰ درصد قیمت تمام شده تولید فراورده‌های لبنی وابسته به بهای شیرخام است و در صورتی که کارخانجات این محصول را ۱۴۴۰ تومان خریداری کنند، حدود ۲۶ درصد به قیمت تمام شده تولید آن افزوده می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه سراسری فراورده‌های لبنی اضافه کرد: در حال حاضر شیرخام با کیفیت، با بارمیکروبی زیر ۱۰۰ هزار و چربی ۳/۲ درصد ۱۲۵۰ تومان از دامداران خریداری می‌شود.

اسماعیلی درباره احتمال افزایش دوباره قیمت لبنیات، افزود: پیش از این نیز بهای این محصولات ۱۵ درصد گران شده بود، ضمن اینکه قرار است ما با مسئولان وزارت جهادکشاورزی جلسه‌ای داشته باشیم، حرف‌های خود را به آنان منتقل و این مسایل را بررسی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت لبنیات به صلاح مملکت نیست، اضافه کرد: این محصولات سلامتی مردم را تضمین می‌کنند. علاوه بر این، ما میان دامدار و مصرف کننده قرار گرفته‌ایم و درد هر دو گروه را می‌فهمیم. تولید باید برای دامدار صرفه اقتصادی داشته باشد که سرپا بماند.



لینک منبع :محصولات لبنی در آستانه گرانی مجدد

لبنیات در آستانه گرانی مجدد/ دولت به دامداران یارانه می‌دهد - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../لبنیات-در-آستانه-گرانی-مجدد-دولت-به-دامداران-یارانه-می-دهد‎Cached9 نوامبر 2014 ... لبنیات در آستانه گرانی مجدد/ دولت به دامداران یارانه می‌دهد ... بهای شیرخام است و در صورتی که کارخانجات این محصول را 1440 تومان خریداری کنند، حدود ... Images for محصولات لبنی در آستانه گرانی مجدد محصولات لبنی در آستانه گرانی مجدد - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../محصولات-لبنی-در-آستانه-گرانی-مجدد 9 نوامبر 2014 ... محصولات لبنی در آستانه گرانی مجدد گروه اقتصادی، به گفتۀ مدیر عامل اتحادیه سراسری فرآورده‌های لبنی، در صورتی که کارخانجات شیرخام را ۱۴۴۰ ... لبنیات در آستانه گرانی مجدد | اتحادیه تعاونی های لبنی پاستوریزه ... dairyunion.ir/3777/لبنیات-در-آستانه-گرانی-مجدد-2/‎Cached28 ا کتبر 2015 ... لبنیات در آستانه گرانی مجدد ... قیمت تمام شده تولید فرآورده های لبنی وابسته به بهای شیر خام است و در صورتی که کارخانجات این محصول را ۱۴۴۰ تومان ... لبنیات در آستانه گرانی - قدس آنلاین | پایگاه خبری - تحلیلی qudsonline.ir/tag/لبنیات+در+آستانه+گرانی‎Cachedلبنیات در آستانه گرانی · گرانی ۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۶:۳۱ ... علیرغم اولتیماتوم سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای بازگشت قیمت‌ محصولات لبنی و شیر به ... روند ضد و نقیض های گفتاری مقامات و مسئولان تا ... - لبنیات نوشه www.nousheh.com/.../zed-naghiz-goftar-maghamat-ta-afzayesh-gheymat-labaniat.html‎Cachedروند ضد و نقیض های گفتاری مقامات و مسئولان تا افزایش قیمت محصولات لبنی .... اتحادیه سراسری فرآورده های لبنی: لبنیات در آستانه گرانی مجدد / فرارو، 3 تیر. دوای درد گرانی لبنیات - عیارآنلاین ayaronline.ir/1394/04/133765.html‎Cached20 جولای 2015 ... طی سالهای گذشته قیمت شیر و لبنیات مرتب افزایش داشته اما هیچوقت دامدار و ... اعلام افزایش قیمت محصولات لبنی توسط وزیر صنعت در حالی صورت گرفته ... لبنیات در آستانه گرانی مجدد/ دولت به دامداران یارانه می‌دهد (36.9); کاهش قیمت ... تولیدکنندگان و دامداران در آستانه ورشکستگی-ITPNews www.itpnews.com/.../تولیدکنندگان%20و%20دامداران%20در%20آستانه%20ورشکستگی/...‎Cached7 جولای 2014 ... کمک های دولتی هم به این کارخانه ها نرسیده تا گرانی مجدد شیر و لبنیات در راه ... قیمت شیر و محصولات لبنی به دلیل عدم نظارت مسئولان تنظیم بازار ... لبنیات بازهم گران شد - پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران agna.ir/لبنیات-بازهم-گران-شد/‎Cachedمردم باید از امروز محصولات لبنی پرمصرف را با 10 درصد افزایش قیمت بخرند. .... اسماعیلی، مدیرعامل اتحادیه سراسری فرآورده های لبنی: لبنیات در آستانه گرانی مجدد. الف - دولت به گرانی پنهان توجه نمی‌کند/موج کم‌فروشی در آستانه عید alef.ir/vdcjaxex8uqeiyz.fsfu.html?454072 14 مارس 2017 ... در حالی که برخی صنایع لبنی به بهانه‌های مختلف به طور خودسرانه نسبت به افزایش قیمت بعضی از کالاها اقدام کرده‌اند، به نظر می‌رسد وزن این محصولات ...