مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش بیماری‌های قلبی با خوردن آجیل

جام جم سرا به نقل از ایسنا: اگرچه آجیل‌ها چربی بالایی دارند، اما حاوی چربی‌های خوب، فیبر، پتاسیم و آنتی‌اکسیدان هستند. بنابراین با قبول اینکه افراد مبتلا به دیابت ممکن است با بیماری قلبی مواجه باشند، آجیل می‌تواند مولفه مهمی در رژیم غذایی سالم برای قلب این دسته از افراد باشد.

داده‌های حاصل از آزمایش‌های محققان نشان داد که پسته فعالیت عصب واگ را که بخش مهمی در سیستم عصبی پاراسمپاتیک است و به دلیل دیابت آسیب می‌بیند، افزایش می‌دهد.

به گفته محققان در صورت ادامه مصرف پسته در طولانی‌ مدت می‌توان به بهبودهای حاصل‌ شده در فشارخون زمان خواب، واکنش عروق به اضطراب و کنترل فشار قلب امیدوار بود تا به این ترتیب ریسک بیماری قلبی در این گروه کاهش یابد.



لینک منبع :کاهش بیماری‌های قلبی با خوردن آجیل

قلب | مصرف آجیل دربیماران قلبی : galb.ir/archives/1337‎Cached Similarبنابراین خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را در افراد مبتلا به سندرم متابولیک ... خوردن آجیل با افزایش میانگین هورمون سرتونین ( هورمونی که باعث کاهش اشتها و ... با خوردن آجیل خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهید 4 ... - روزنامه نوآوران noavarannews.com/hygiene-and-life/.../1469435190.707632‎Cached Rating: 100% - 1 vote با خوردن آجیل خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهید. 4 نوع آجیل که خوردن آنها خطر بیماری های قلبی را از شما دور میکند. مطالعات حاکی از آن هستند که مصرف بادام زمینی ... کاهش بیماری‌های قلبی با خوردن آجیل - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../کاهش-بیماری‌های-قلبی-با-خوردن-آجیل‎Cached9 نوامبر 2014 ... محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا معتقدند که آجیل می‌تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد اما در عین حال هشدار می‌دهند که این مواد نباید به‌عنوان ... ارتباط مصرف آجیل با بیماری های قلبی و عروقی - مریم جراح زاده www.jarahzadeh.com/.../1808-ارتباط-مصرف-آجیل-با-بیماری-های-قلبی-و-عروقی.html‎Cachedمصرف آجیل باعث کاهش کلسترول تام، تری گلیسرید، کلسترولLDL و ... می دهد که خوردن آجیل ممکن است باعث کاهش خطر بیماریهای قلبی عروقی شود به خصوص در زمینه ... کاهش خطر بیماریهای قلبی عروقی با مصرف آجیل های درختی - دیابت diabetestma.org/.../کاهش%20خطر%20بیماریهای%20قلبی%20عروقی%20با%20مصرف%20آجی... کاهش خطر بیماریهای قلبی عروقی با مصرف آجیل های درختی. 20 نوامبر 2015- یک مطالعه ی جدید نشان می دهد که خوردن آجیل های درختی مانند گردو به کاهش خطر ابتلا به ... مضرات مصرف آجیل در بیماران قلبی - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../مضرات-مصرف-آجیل-در-بیماران-قلبی‎Cached6 مارس 2016 ... خوردن حدود ۲۵گرم آجیل در روز، گرسنگی را برطرف و به کاهش وزن، فشارخون و ... از جمله گردو با کاهش کلسترول نامطلوب(LDL ) بر سلامت قلب موثر است. کاهش بیماری‌های قلبی با خوردن آجیل - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../کاهش-بیماری‌های-قلبی-با-خوردن-آجیل 9 نوامبر 2014 ... محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا معتقدند که آجیل می‌تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد اما در عین حال هشدار می‌دهند که این مواد نباید به‌عنوان ... هر روز آجیل بخورید تا حمله قلبی و سرطان سراغتان نیاید - خبرگزاری ... https://www.tasnimnews.com/.../هر-روز-آجیل-بخورید-تا-حمله-قلبی-و-سرطان-سراغتان-نیاید‎Cached5 دسامبر 2016 ... خوردن روزانه مقداری آجیل و تنقلات احتمال ابتلا به بیماری قلبی و سرطان را کاهش می‌دهد . مزایای مصرف آجیل برای سلامت قلب - بیتوته www.beytoote.com/health/.../consumption-heart-health.html‎Cached Similarاغلب مطالعات که مصرف آجیل در یک رژیم غذایی سالم برای سلامت قلب را مطالعه کرده ... بالا بودن کلسترول بد(LDL) یکی از عوامل اولیه در پیدایش بیماری های قلبی می ... می رسد که قابلیت مغزها در کاهش کلسترول نامطلوب(LDL ) بر سلامت قلب موثر است. ... و داروی امریکا، برای افراد با وزن سالم، مصرف یک مشت آجیل (در حدود 42.5 گرم) غیر ... تاثیر آجیل خوردن در کاهش بیماری‌های قلبی - ایسنا www.isna.ir/news/.../تاثیر-آجیل-خوردن-در-کاهش-بیماری-های-قلبی‎Cached30 آگوست 2012 ... خوردن آجیل باعث کاهش خطرات بیماری قلبی می‌شود. ... و یا کسانی که با چربی اضافی شکم، قند خون بالا و فشار خون بالا مواجه هستند کاهش یابد.