مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توقیف پرایدی با بیش از ۴ میلیون تومان خلافی

جام جم سرا به نقل از خبرآنلاین: پلیس، پلیس‌ راه استان گلستان مدل سایپا ۱۳۱ را که دارای ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تخلف رانندگی بوده است توقیف کرد.

ماموران پلیس ‌راه استان گلستان در جاده آزادشهر به پراید مدل سایپا ۱۳۱ مشکوک شده و برای کنترل مدارک مالکیت خودرو و گواهینامه راننده خودرو را متوقف کردند. آن‌ها پس از کنترل مدارک راننده و مدارک مالکیت پراید و اخذ استعلام از مرکز متوجه شدند که این خودرو دارای ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان انواع تخلفات رانندگی حاصل از ۹۷ فقره تخلف بوده است. بنابراین، خودرو را توقیف و به توقفگاه منتقل کردند.



لینک منبع :توقیف پرایدی با بیش از ۴ میلیون تومان خلافی

توقیف پرایدی با بیش از ۴ میلیون تومان خلافی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../توقیف-پرایدی-با-بیش-از-۴-میلیون-تومان-خلافی‎Cached8 نوامبر 2014 ... پلیس راه، خودروی پرایدی را که بیش از چهار میلیون تومان خلافی در پرونده تخلفات و جریمه‌های معوق خود داشت، در استان گلستان توقیف کرد. توقیف یک پراید با حدود 4 میلیون تومان خلافی - عصر ایران www.asriran.com/.../توقیف-یک-پراید-با-حدود-4-میلیون-تومان-خلافی‎Cachedخودرو پراید با بیش از 39 میلیون ریال خلافی توسط پلیس راهور شهرستان درگز ... میلیون تومان جریمه در جاده ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده این خودرو ها توقیف خواهند شد. توقیف سواری پراید با بیش از 4 میلیون تومان خلافی در ... - عصر ایران www.asriran.com/.../توقیف-سواری-پراید-با-بیش-از-4-میلیون-تومان-خلافی-در-گلستان 11 ا کتبر 2015 ... رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان از توقیف یک دستگاه پراید خبر داد که بیش از چهار میلیون تومان خلافی پرداخت نشده داشت. توقیف پراید با 4 میلیون تومان خلافی | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/14901 13 سپتامبر 2015 ... رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی از توقیف خودروی پراید با 86 مورد تخلف و مبلغ خلافی بیش از 40 میلیون ریال در کلانشهر تبریز خبر داد. توقیف 4 خودرو با بیش از 23 میلیون خلافی - ایسنا www.isna.ir/news/.../توقیف-4-خودرو-با-بیش-از-23-میلیون-خلافی 12 جولای 2015 ... ... تهران بزرگ از توقیف چهار خودرو با رقم خلافی بیش از 230 میلیون ریال ... سواری پراید برخورد کرده و به دلیل مخدوش کردن پلاک آن را متوقف کردند. خلافی بالای 4 میلیون تومان، سمند و پراید را به پارکینگ برد www.donyayekhodro.com/.../خلافی-بالای-۴-میلیون-تومان،-سمند-و-پرای/ 21 ا کتبر 2015 ... خلافی بالای ۴ میلیون تومان، سمند و پراید را به پارکینگ برد. ... خودوری سمند و پراید با خلافی بیش از ۴ میلیون تومان توقیف و راهی پارکینگ شدند. توقیف سواری پراید با بیش از 4 میلیون تومان خلافی در ... - ایران آنلاین www.ion.ir/.../18334.html?...توقیف...پراید-با-بیش-از-4-میلیون-تومان-خلافی... 12 ا کتبر 2015 ... ایران آنلاین-توقیف سواری پراید با بیش از 4 میلیون تومان خلافی در گلستان : : رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان از توقیف یک ... پرشین خودرو | توقیف پرایدی با 4 میلیون تومان خلافی www.persiankhodro.com/.../توقیف-پرایدی-با-4-میلیون-تومان-خلافی‎Cachedتوقیف پرایدی با 4 میلیون تومان خلافی. چاپ. ۱۱:۱۰ | ۱۳۹۱/۱۱/۱۱ ... توقیف روزانه حداقل 10 خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان. جانشین پلیس راه استان زنجان از ... توقیف سواری پراید با بیش از 4 میلیون تومان خلافی در گلستان ... www.shahrekhabar.com/analysis/1444596300801427‎Cachedتوقیف سواری پراید با بیش از 4 میلیون تومان خلافی در گلستان - عصر ایران. توقیف پرایدی با ۴ میلیون تومان خلافی - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../توقیف-پرایدی-با-۴-میلیون-تومان/.../3160049/‎Cachedتوقیف پرایدی با ۴ میلیون تومان خلافی ... آنلاین: توقیف ۴۰ خودرو با خلافی بیش از ۱۰ میلیون تومان /کامیون بنز با ۵ میلیون و ۶۵۱ هزار تومان جریمه (۳۰ ژانویه ۲۰۱۳).