مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نذری خوردن گردشگران خارجی زیر باران [مجموعه‌عکس]

جام جم سرا به نقل از ایسنا: بازار تهران بنا به رسم قدیم و دسته‌های عزاداری شلوغش محل مناسبی برای این همراهی است. میان این شلوغی‌ها خارجی‌هایی را می‌توان دید که با نگاهی علاقه‌مند عزاداری ایرانی‌ها را دنبال می‌کنند.

گروهی از گردشگری هلندی که برای اولین‌بار به ایران سفر کرده‌اند، نزدیک کاخ گلستان ایستاده بودند و با لذت قیمه‌ نذری می‌خوردند، کاخ به خاطر عاشورا و تاسوعا بسته بود. آنها یک روز قبل از تاسوعا به ایران رسیده بودند، به راهنمای تورشان پیشنهاد می‌دهند آن‌ها را برای دیدن مراسم عزاداری ببرد. راهنما هم بافت قدیم تهران را انتخاب می‌کند تا آن‌ها این مراسم را در تکایا و مساجد قدیمی تهران دنبال کنند.
راهنما در حالی که درگیر توزیع نذری بین گردشگران همراهش بود، می‌گوید: گردشگران از دیدن مراسم عزاداری ایرانی‌ها به هیجان می‌آیند و از اینکه می‌توانند این مراسم را از نزدیک ببینند بسیار خوشحال می‌شوند.



لینک منبع :نذری خوردن گردشگران خارجی زیر باران [مجموعه‌عکس]

Images for نذری خوردن گردشگران خارجی زیر باران [مجموعه‌عکس] نذری خوردن گردشگران خارجی زیر باران [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../نذری-خوردن-گردشگران-خارجی-زیر-باران-مجموعه‌عکس‎Cached8 نوامبر 2014 ... تماشا و شرکت در دسته‌های عزاداری و حتی خوردن غذاهای نذری این مراسم، موضوعی جذاب برای گردشگران خارجی است که در ماه محرم و صفر به ایران سفر ... نذری خوردن گردشگران خارجی زیر باران [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../نذری-خوردن-گردشگران-خارجی-زیر-باران-مجموعه‌عکس‎‎Cached8 نوامبر 2014 ... تماشا و شرکت در دسته‌های عزاداری و حتی خوردن غذاهای نذری این مراسم، موضوعی جذاب برای گردشگران خارجی است که در ماه محرم و صفر به ایران سفر ... نذری خوردن گردشگران خارجی زیر باران [مجموعه عکس] | تماشا - قطره www.ghatreh.com/.../نذری-خوردن-گردشگران-خارجی-زیر-باران-مجموعه-عکس 8 نوامبر 2014 ... تماشا و شرکت در دسته های عزاداری و حتی خوردن غذاهای نذری این مراسم، موضوعی جذاب برای گردشگران خارجی است که در م. نذری خوردن گردشگران خارجی زیر باران + عکس | ساتین saten.ir/43649/نذری-خوردن-گردشگران-خارجی-زیر-باران-عک/‎Cached9 نوامبر 2014 ... گردشگران خارجی هم مراسم عزاداری ایرانی‌ها در ماه محرم و خوردن قیمه نذری را دوست دارند و برای شرکت در این مراسم علاقه نشان می‌دهند. دسته‌های عزاداری و. نذری‌ خوران خارجی‌ ها زیر باران + تصاویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../نذری‌-خوران-خارجی‌-ها-زیر-باران-تصاوی.html‎Cachedگردشگران خارجی هم مراسم عزاداری ایرانی‌ها در ماه محرم و خوردن قیمه نذری را دوست دارند ... به نظر می‌رسد گردشگران از این‌که زیر باران غذای نذری ایرانی می‌خورند، لذت می‌برند. گردشگران خارجی در مشهد [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../گردشگران-خارجی-در-مشهد-مجموعه‌عکس‎Cached31 ا کتبر 2014 ... قطار گردشگران خارجی که با نام «عقاب طلایی» وارد ایران شده، در پی عبور از شهرهای یزد، ... تصویر نذری خوردن گردشگران خارجی زیر باران [مجموعه‌عکس] ... news – برگه 3347 – news news.adbx.ir/d/author/news/page/3347/‎Cachedنذری خوردن گردشگران خارجی زیر باران [مجموعه‌عکس] · نذری خوردن گردشگران ... گروهی از گردشگری هلندی که برای اولین‌بار به ایران سفر کرده‌اند، نزدیک کاخ گلستان ... عکس - کلوب www.cloob.com/result/112512048/عکس‎Cached9 نوامبر 2014 ... نذری خوردن گردشگران خارجی زیر باران [مجموعه‌عکس] · موسسه فرهنگی ... جزییات خبر و عکس ها را در لینک زیر ببینید. گردشگران خارجیعکس. بلاگ ریدر - وتار | آرشیو نایاب ترین مطالب | wtaar film-gozar-rzb.blogreader.ir/post/.../عکس-های-خفن---چت-روم-,-چت-فارسی-,-چت دیدگاه شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده سایت نمایش داده خواهد شد ... پتانسیل ها و دافعه نبود زیرساخت های اقتصادی کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاران خارجی.