مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کشف دستگاه شنود درون خودروی کارمند زن

جام جم سرا به نقل از تسنیم: سرهنگ محمد مهدی کاکوان اظهار داشت: چندی پیش خانمی ۳۸ ساله که کارمند یکی از شرکت‌های هواپیمایی کشور بود، با مراجعه به کار‌شناسان پلیس فتای تهران بزرگ عنوان داشت که مدتی است اخبار و صحبت‌های وی از طریق ایمیل در اختیار دوستان و رقبای کاری وی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: این زن در اظهاراتش عنوان کرد افشای سخنان وی باعث شده او در محیط کاری‌اش با مشکلات بسیاری روبرو شود و حتی مدیران آن شرکت نیز قصد برکناری وی به اتهام افشای اطلاعات کاری را دارند.

کاکوان گفت: پس از اظهارات این زن و سنجش صحت ادعای وی، بررسی این پرونده در دست کار‌شناسان پلیس فتای پایتخت قرار گرفت و آن‌ها با رصد فضای سایبری و ایمیل این خانم متوجه شدند که فردی از طریق یک آدرس ایمیل، بسیاری از اسرار شخصی و کاری این زن را در اختیار دوستان، همکاران و رقبای اقتصادی وی قرار می‌دهد. کار‌شناسان پلیس پس از بررسی‌های بسیار، دریافتند فرد یا افرادی، اقدام به نصب یک دستگاه شنود داخل ماشین این خانم کرده بودند و از طریق شنود مکالمات این زن، اسرار کاری و خانوادگی وی را ضبط و از طریق یک ایمیل ساختگی، اقدام به انتشار آن‌ها کرده‌اند.
وی اضافه کرد: نهایتاً مشخص شد همسر وی که مدتی است با او متارکه کرده، با نصب این دستگاه شنود قصد ضربه زدن به همسر سابقش را داشته تا از این طریق و با تحت فشار قرار دادنش، حضانت فرزندانش را از وی بگیرد.



لینک منبع :کشف دستگاه شنود درون خودروی کارمند زن

Images for کشف دستگاه شنود درون خودروی کارمند زن کشف دستگاه شنود درون خودروی کارمند زن - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../کشف-دستگاه-شنود-درون-خودروی-کارمند-زن‎Cached7 نوامبر 2014 ... رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از افشای اسرار کارمند زن یکی از شرکت‌های هواپیمایی به دنبال کشف دستگاه شنود مخفی از داخل خودروی این خانم و ... کشف دستگاه شنود درون خودروی کارمند زن - بیتوته www.beytoote.com/news/fortuity/tnews181603.html?m=1 کشف دستگاه شنود درون خودروی کارمند زن. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از افشای اسرار کارمند زن یکی از شرکت‌های هواپیمایی به دنبال کشف دستگاه شنود مخفی از ... سرنخ معمای «افشای اسرار کارمند زن» در کشف دستگاه شنود داخل خودرو ... tanineyas.ir/.../سرنخ-معمای-«افشای-اسرار-کارمند-زن»-در-کشف-دستگاه-شنود-داخل-خودرو 7 نوامبر 2014 ... رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از کشف راز «افشای اسرار کارمند زن یکی از شرکت‌های هواپیمایی» با بررسی ایمیل‌های فرستاده شده و به دنبال کشف ... در کشف دستگاه شنود داخل خودرو - خبرگزاری تسنیم https://www.tasnimnews.com/.../سرنخ-معمای-افشای-اسرار-کارمند-زن-در-کشف-دستگاه-شنود-داخل-خودرو‎Cached7 نوامبر 2014 ... خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از کشف راز «افشای اسرار کارمند زن یکی از شرکت‌های هواپیمایی» با بررسی ایمیل‌های فرستاده ... کشف دستگاه شنود درون خودروی کارمند زن - صبح بخیر sobbekheir.com/news/کشف-دستگاه-شنود-درون-خودروی-کارمند-زن کشف دستگاه شنود درون خودروی کارمند زن. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از افشای اسرار کارمند زن یکی از شرکت‌های هواپیمایی به دنبال کشف دستگاه شنود مخفی از ... روزنامه ایران_شوک مجازی iran-newspaper.com/newspaper/BlockPrint/36902‎Cached8 نوامبر 2014 ... رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از کشف راز «افشای اسرار کارمند زن یکی از ... شده و به دنبال کشف دستگاه شنود مخفی از داخل خودروی این زن خبر داد. عجیب اما واقعی/خودکشی یک کارمند ژاپنی از کار زیاد | رکنا www.rokna.ir/.../280245-عجیب-اما-واقعی-خودکشی-یک-کارمند-ژاپنی-از-کار-زیاد‎Cached8 جولای 2017 ... اشک پشیمانی قاتل / او کاری کرد که زن و بچه ام ترسیدند و . ... بر فراز ناو و جنگنده آمریک · خانم مهندس در خودروی شوهر دکترش دستگاه شنود گذاشت و . چگونه می‌توان دستگاه‌های شنود را کشف کرد؟ | ITIRAN itiran.com/d/65380‎Cached Similar21 جولای 2013 ... این گزارش به بررسی انواع ابزارآلات "شنود"، "استراق سمع"، "دستگاه‌های ... با توجه به افشاگری‌هایی که اخیرا ادوارد اسنودن، کارمند اداره امنیت ملی ... بعضی وقت‌ها دستگاه شنود در مسیر عبوری سیم تلفنبکار گذاشته می‌شوند که کشف آن نیازمند دستگاه‌های پیشرفته ردیاب و کارآگاهان کارکشته است. .... خودروهای بدون راننده. Spyera می - گوشی مخفی جاسوسی نرم افزار - پیگیری غیر قابل کشف ... https://spyera.com/fa/‎CachedSpyera می نرم افزار قدرتمند ترین و غیر قابل کشف نظارت است! Spyera می ... با جاسوسی تلفن شما می توانید شنیدن آنچه که در اطراف دستگاه اتفاق می افتد. ایجاد یک ...