مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دوقلوهای به هم چسبیده آمریکایی [مجموعه‌عکس]

جام جم سرا به نقل از ویپ فوتو: دکتر داگ کوکران، متخصص مغز و اعصاب کودکان می‌گوید: «این دوقلو‌ها، بر اساس دانش کنونی ما، گمان می‌کنم، تنها کسانی باشند که از راه یک اتصال عصبی به یکدیگر چسبیده‌اند؛ ارتباطی که امکان وقوع آن در هر ۲/۵ میلیون نفر یک مورد است».
این کودکان پیش دبستانی بندرت از خانه خارج می‌شوند و بیشتر وقتشان در خانه و کنار والدین، بویژه همراه با پدربزرگ و مادربزرگشان می‌گذرد؛ گاهی بازی می‌کنند و‌گاه نیز برنامه‌های تلویزیون را می‌بینند. برندان هوگان و فلسیا ماجول، پدر و مادر این دوقلوهای توامانند.

(ترجمه: زری حسین‌زاده)



لینک منبع :دوقلوهای به هم چسبیده آمریکایی [مجموعه‌عکس]

Images for دوقلوهای به هم چسبیده آمریکایی [مجموعه‌عکس] دوقلوهای به هم چسبیده آمریکایی [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../دوقلوهای-به-هم-چسبیده-آمریکایی-مجموعه‌عکس‎Cached4 نوامبر 2014 ... تاتیانا و کریستا هوگان، دوقلوهای ۴ ساله آمریکایی هستند که مغزشان با یک پل عصبی مشترک در ارتباط است. آن‌ها در سال ۲۰۰۶ در کانادا متولد شدند. عمل جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده در امریکا [مجموعه عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../عمل-جداسازی-دوقلوهای-به-هم-چسبیده-در-امریکا-مجموعه-عکس‎Cached Similar26 فوریه 2015 ... جام جم سرا: «ناتالی» و «آدلین»، دوقلوی‌های به هم چسبیده ۱۰ ماهه، طی یک عمل جراحی پیچیده و خطرناک در بیمارستان کودکان تگزاس از یکدیگر جدا شدند ... دوقلوهای به هم چسبیده آمریکایی [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../دوقلوهای-به-هم-چسبیده-آمریکایی-مجموعه‌عکس دوقلوهای به هم چسبیده آمریکایی [مجموعه‌عکس]. سه شنبه 13 آبان 1393 ساعت 08:31. تاتیانا و کریستا هوگان، دوقلوهای ۴ ساله آمریکایی هستند که مغزشان با یک پل ... عمل جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده در امریکا [مجموعه عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../عمل-جداسازی-دوقلوهای-به-هم-چسبیده-در-امریکا-مجموعه-عکس‎ 26 فوریه 2015 ... جام جم سرا: «ناتالی» و «آدلین»، دوقلوی‌های به هم چسبیده ۱۰ ماهه، طی یک عمل جراحی پیچیده و خطرناک در بیمارستان کودکان تگزاس از یکدیگر جدا شدند ... دوقلوهای به هم چسبیده آمریکایی [مجموعه عکس] | تاتیانا و کریستا - قطره www.ghatreh.com/news/.../دوقلوهای-چسبیده-آمریکایی-مجموعه-عکس‎Cached4 نوامبر 2014 ... تاتیانا و کریستا هوگان، دوقلوهای 4 ساله آمریکایی هستند که مغزشان با یک پل عصبی مشترک در ارتباط است. آن ها در سال. دوقلوهای به هم چسبیده آمریکایی [مجموعه‌عکس] > خبرخوان مدیکال نت medicalnet.ir/news/feeds/ID/8803/PostComment تاتیانا و کریستا هوگان، دوقلوهای ۴ ساله آمریکایی هستند که مغزشان با یک پل عصبی مشترک در ارتباط است. آن‌ها در سال ۲۰۰۶ در کانادا متولد شدند. دوقلوهای به هم چسبیده آمریکایی [مجموعه‌عکس] - کلوب www.cloob.com/.../دوقلوهای_به_هم_چسبیده_آمریکایی_%5Bمجموعه%26zwnj%3Bعکس%5D 5 نوامبر 2014 ... دوقلوهای به هم چسبیده آمریکایی [مجموعه‌عکس]. موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم. activity_63953_112368510. جزییات خبر و عکس ها در لینک زیر . تازه‌ترین خبرها از دوقلوهای جداشدهٔ امریکایی +مجموعه عکس - سلامت آنلاین www.salamatonline.ir/news/10760/‎Cached10 نوامبر 2016 ... سلامت آنلاین- پزشکان می‌گویند حال دوقلوهای به هم چسبیده از ناحیه سر که ماه گذشته طی عمل جراحی از یکدیگر جدا شدند، بهتر از حد انتظار است. جداسازی دوقلوهای از سر به هم چسبیده در آمریکا - آپارات ► 1:37www.aparat.com/v/b9NnS/جداسازی_دوقلوهای_از_سر_به_هم_چسبیده_در_آمریکا Oct 16, 2016 - 2 min عصر ایران دو نوزاد سیزده ماهه که از سر به هم چسبیده بودند، در بیمارستان کودکان « مونته فیرو» نیویورک با عمل جراحی سنگینی که 16 ساعت به طول.