مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خشت اول ازدواج: اوضاع مالی زندگی مشترک

جام جم سرا: شاید روزهای اول این موضوع خیلی برای شما مهم نباشد، اما شک نکنید پس از گذشت حداکثر یکی دو سال، مسائل مالی هم اهمیت و جایگاه خود را پیدا می‌کند و آن وقت شاید قدری دیر و حداقل سخت باشد که به فکر بیفتید چطور مشکلاتی را که میان شما و همسرتان پیش آمده، حل کنید. از طرف دیگر، متاسفانه اختلافات مالی یکی از دلایل طلاق هم به حساب می‌آید و زن و شوهرهای زیادی را پس از سال‌ها زندگی مشترک به دادگاه می‌کشاند. همین نکته کافی است که از همین روزهای اول با واقع‌بینی به پول و مسائل مالی هم فکر کرده و در این مورد تکلیف‌تان را با همسرتان روشن کنید تا در آینده مشکلی برای‌تان پیش نیاید.

پس از همان روزهای نخست و ابتدای کار درباره درآمدتان با همسر آینده خود صحبت کنید و حتی بدهی‌هایی را که احیانا دارید با او در میان بگذارید. نکته مهمی که باید یادتان باشد این که از همین مرحله باید صادقانه صحبت کنید و هیچ موضوعی را از همسرتان مخفی نکنید. شرایط روحی هر دو نفر در روزهای پیش از ازدواج فرصت خوبی است برای این که وضع مالی خود را برای همسرتان بازگو کرده و درباره مدیریت مالی در زندگی مشترک با هم حرف بزنید. مطمئن باشید اگر این حرف‌ها را نادیده بگیرید یا با ساده‌اندیشی از کنارش بگذرید، فقط شرایط پس از ازدواج را برای خودتان سخت‌تر کرده‌اید؛ چون صحبت‌کردن درباره این مسائل پیش از ازدواج به مراتب ساده‌تر از ماه‌ها و سال‌های بعد است و در ابتدای راه، مشکلات هم بهتر و راحت‌تر حل می‌شود.

باز هم تاکید می‌شود، زمانی که درباره این مسائل با هم صحبت می‌کنید، به تمام جزئیات بپردازید. با این روش علاوه بر این که از نظر مالی خیال‌تان راحت می‌شود، می‌توانید عادت‌های همسر آینده‌تان را هم بهتر و شفاف‌تر پیدا کنید؛ عادت‌هایی که شاید در بحث‌های عادی روزمره متوجه‌شان نشوید ولی در این مواقع می‌توانید بفهمید همسرتان انسان ولخرجی است یا صرفه‌جو، خسیس است یا دست و دلباز و این بهترین موقعیت برای تطبیق شرایط روحی شما با شریک آینده زندگی‌تان است. (ضمیمه چاردیواری)

daveramsey.com



لینک منبع :خشت اول ازدواج: اوضاع مالی زندگی مشترک

خشت اول ازدواج: اوضاع مالی زندگی مشترک - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../خشت-اول-ازدواج-اوضاع-مالی-زندگی-مشترک‎Cached21 ا کتبر 2014 ... جام جم سرا: شاید روزهای اول این موضوع خیلی برای شما مهم نباشد، اما شک نکنید پس از گذشت حداکثر یکی دو سال، مسائل مالی هم اهمیت و جایگاه خود را ... Images for خشت اول ازدواج: اوضاع مالی زندگی مشترک خشت اول ازدواج: اوضاع مالی زندگی مشترک | مشاوران خانواده​ - قطره www.ghatreh.com/news/.../خشت-اول-ازدواج-اوضاع-مالی-زندگی-مشترک 21 ا کتبر 2014 ... قبل از ازدواج تکلیف درآمدها و مخارج» را مشخص کنید خشت اول ازدواج: اوضاع مالی زندگی مشترک " مشاوران خانواده​ تاکید می کنند پیش از ازدواج درباره ... خشت اول ازدواج - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/...raz/clay3-first-marriage.html‎Cached Similarخشت اول ازدواج ازدواج سالم, مسیر ازدواج,موفقیت ازدواج,قصد ازدواج ,آشنایی پیش از ... که اگر به ازدواج ختم شود، در آینده باعث صدمات جبران ناپذیری در زندگی شان می شود. خشت اول ازدواج - مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود rk7.blogsky.com/1394/08/29/post-188/‎Cached20 نوامبر 2015 ... اولین گام برای یک ازدواج ... خشت اول ازدواج: اوضاع مالی زندگی مشترک www.rahta. com/id/64619/خشت_اول_ازدواج:_اوضاع_مالی_زندگی_مشترک خشت ... افزودن به لیست علاقمندیها - سایت همسریابی بهترین همسر بزرگترین ... k8mn.ir/viewprofile.php?op=fav&uid=181480‎Cachedمشخصات اصلی; مشخصات تکمیلی; معیارهای ازدواج ... وضعیت مالی ... ---در آخر جالبه بدونید قدیمیا میگن خشت اول چون نهد معمار کج××تا ثریا میرود دیوارکج جالب اینه که ... آرامش‌ و عشق‌ورزی؛هدف گمشده ازدواج - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../آرامش‌-و-عشق‌ورزی؛هدف-گمشده-ازدواج 24 ا کتبر 2014 ... یک روانشناس گفت: هدف اصلی ازدواج، عشق ورزی و در نهایت رسیدن به آرامش است، این در ... در گذشته ازدواج پایه خوبی برای تشکیل زندگی مشترک بود، این در حالیست که متولدین دهه ... تصویر خشت اول ازدواج: اوضاع مالی زندگی مشترک ... آخرین مطالب - مرکز مشاوره الهه رهنما elaherahnama.ir/blog-detail.php?id=5‎Cachedما در زندگی به روند رشدمان توجه کنیم گاه بهتر است یاد بگیریم با وضعیت مان سازگار شویم و ... زندگی مشترک شاد داشتن یک هنر آموختنی است. ... آموزش ببینیم چرا که می دانیم رانندگی می تواند یا خسارات مالی ، عاطفی و اجتماعی بدی منجر شود. ... خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج ، ازدواج یکی از پیچیده ترین روابط انسانی ... مهریه رو کی داده وکی گرفته؛خشت کج ازدواج - kobdani hoghooghinews.persianblog.ir/post/20/ 17 جولای 2013 ... مهریه رو کی داده وکی گرفته؛خشت کج ازدواج ... بین زن ومرد حتی قبل از آن است که زندگی مشترک آغاز شود و در این بین بزرگترها هم مقصر هستند. ... اول این که زنان تامین مالی ندارند و شاید اگر مرد به نحوی هزینه های زندگی آن ها را تامین کند ... ازدواج، حساب و کتاب دارد! - تبیان article.tebyan.net/272608/ازدواج-حساب-و-کتاب-دارد-‎Cached2 مارس 2014 ... مسائل مالی یکی از موضوعاتی است که در ازدواج، کمتر به آن بها داشته می‌شود. ... مسئله تفاهم و تعامل مالی، یکی از بحث‌هایی است که امروزه درباره زندگی مشترک مطرح است. ... به آن برای هر دو شخص مفید خواهد بود، زیرا در آینده، شخص دوم می‌تواند به شخص اول کمک کند تا هرچه بیشتر بر خود مسلط شود. ... مراقب خشت اول باشید!