مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شوهرم از زنان دیگر تعریف می‌کند

جام جم سرا: بخشی از این تعریف در مقابل رویشان است مثلا از آشپزی، سلیقه، خانه‌داری و... آنها تعریف می‌کند و بخشی از آن هم بعد از برگشت از مهمانی و پشت سرشان است. همیشه به من می‌گوید: فلان خانم چقدر خوش‌لباس است یا این اواخر حتی یکبار گفت کاش تو هم مثل فلان دوستت بودی! دیگر تحمل این رفتار او را ندارم. نمی‌توانم تحمل کنم...

پاسخ مشاور: شما حق دارید که از این رفتار همسرتان آزرده شوید، اما چند نکته در حرف‌های شما وجود دارد که خود می‌تواند نشانه امیدی برای بهبود روابط باشد. اول از همه گفت‌وگویتان را این‌طور شروع کردید: همسرم مرد بدی نیست! یعنی شما او را مرد نامناسب و بیمار و هوسبازی نمی‌دانید. رفتار او با خانم‌ها باعث ناراحتی شما شده نه شک شما!

باید چند چیز را مورد توجه قرار دهید. اول این‌که احتمالا رفتار ایشان از اول همین‌طور بوده و شما با علم این‌که خط قرمز‌های رفتاریشان کم است، بله گفتید و ازدواج کردید. دوم این‌که شاید برخی از این تعاریف همان ضرب‌المثل قدیم است که به در می‌گوید تا دیوار بشنود! ممکن است همسرتان احساس کمبودی دارد یا خواسته‌ای را نمی‌تواند مستقیم بیان کند، آن وقت از دیگران تعریف می‌کند تا شما هم تغییری در خود ایجاد کنید.پیشنهاد من مانند همیشه این است که با همسرتان در این خصوص صحبت کنید. به او بگویید که رفتارش باعث دلخوریتان می‌شود، اما فراموش نکنید اگر به گونه‌ای حرف بزنید که احساس کند در حال محاکمه او هستید یا می‌خواهید برای او و رفتارهایش خط قرمز تعیین کنید، نه تنها نمی‌پذیرد بلکه بیشتر جبهه گرفته و ممکن است برعکس رفتار کند.

اگر از آشپزی زنی تعریف می‌کند، شما هم سعی کنید غذاهای مورد علاقه او را درست کنید. اگر از لباس پوشیدن زنی تعریف می‌کند، شما هم سعی کنید مطابق سلیقه همسرتان لباس بپوشید.

همسر شما این تغییرات را می‌بیند و زمانی که در یک جلسه گرم خانوادگی با مهربانی و بدون توهین، به او بگویید که در زمان تعریف کردن زیاد او از زنان، چقدر احساس بدی را تجربه می‌کنید و حس می‌کنید شما را دوست ندارد یا در رفتارتان مشکلی وجود دارد که او چنین حرفی را می‌زند، مطمئن باشید او هم پذیرش بیشتری پیدا می‌کند.

تنها راه نفوذ در مردان این است که احساسات آنها را درگیر کنید. اگر بخواهید در مقابلشان لشکرکشی کنید، چیزی جز یک جنگ دائمی نصیبتان نمی‌شود و کسی که بیشتر آسیب می‌بیند شما هستید زیرا روحیه آقایان با جنگ، همخوانی بیشتری دارد. پس با رسیدگی به خود، خانه و اموری که برای همسرتان مهم است اول از همه خود را در نظر او پررنگ‌تر کنید و سپس در یک فضای مناسب از او بخواهید تا بیشتر رعایت کند. امیدوارم موفق شوید. (ضمیمه چاردیواری)



لینک منبع :شوهرم از زنان دیگر تعریف می‌کند

شوهرم از زنان دیگر تعریف می‌کند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../شوهرم-از-زنان-دیگر-تعریف-می‌کند‎Cached21 ا کتبر 2014 ... او با خانم‌های دیگر بسیار راحت است و در هر مجلس و مهمانی که می‌رویم خیلی از آنها تعریف می‌کند. تصویر شوهرم از زنان دیگر تعریف می‌کند. جام جم سرا: ... * چرا مردان دائم از زن دیگر حرف میزنند؟ - تالار گفتگوی همدردی www.hamdardi.net/thread-623.html‎Cached Similar7 فوریه 2008 ... من یه زن متاهل هستم دو سال هستش که ازدواج کردم رابطه ام با شوهرم خوب است اما او ... چرا این مردها ادم را وادار به بد حرف زدن میکنند و بعد مینشینند و میگویند تو اصلا ..... یکی از دلایل حساسیت من بر روی همسرم تعریف گذشتش برای من باشه شوهرم از زنان دیگر تعریف می‌کند! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../شوهرم-از-زنان-دیگر-تعریف-می‌کند.html‎Cached21 ا کتبر 2014 ... او با خانم‌های دیگر بسیار راحت است و در هر مجلس و مهمانی که می‌رویم خیلی از آنها تعریف می‌کند. بخشی از این تعریف در مقابل رویشان است مثلا از ... شوهرم از زنان دیگر تعریف میکنه... - بنیتا www.mybenita.com/.../شوهرم-از-زنان-دیگر-تعریف-میکنه-vgaqxo‎Cachedشوهرم از زنان دیگر تعریف میکنه... سلام .وقتتون به خیر .از پاسخهای خوبتون تشکر میکنم. من نزدیک 3 ساله ازدواج کردم.شوهرم مرد بدی نیست ولی چند تا رفتار داره که ... چرا مرد محبوب شما به زن‌های دیگر نگاه می‌کند؟ - بیست ستون www.bistsotoon.com/.../چرا-مرد-محبوب-شما-به-زن‌های-دیگر-نگاه-می‌کند‎Cached Similar23 مه 2015 ... آیا واقعاً لازم است سر عشقتان به خاطر نگاه به زنان دیگر، داد بزنید؟ وقتی شوهرم به زن ها نگاه می کند! - تبیان article.tebyan.net/230365/وقتی-شوهرم-به-زن-ها-نگاه-می-کند-‎Cached9 دسامبر 2012 ... اگر واقعا یقین پیدا کردید که همسرتان به شکلی متفاوت به زنان دیگر نگاه می‌کند، زیاده روی نکنید و این رفتار او را به دیگر جنبه‌های زندگی‌تان تعمیم ... رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/334318/weblog/moazzen‎Cached Similar26 ژانویه 2014 ... شنیدن بعضی جملات مرد ها را ویران می کند و جملاتی که مردان را دیوانه میکند! ... *زن موجودی خود خواه , انحصار طلب و حسود است , نوشتن زن مفهوم همگانی نداره ... اند و نمی دانند که دیر یا زود عازم جهان دیگر خواهیم شد و باید پاسخگوی اعمال و ظلم و اذیت ... شنیدم خانمی گفته که مستأجر خانه ای که شوهرم بنامم کرده بود متوجه دعوا وقهر من ... 3 رازی که دست مردان را رو می کند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../3-رازی-که-دست-مردان-را-رو-می-کند‎Cached Similar21 فوریه 2013 ... مردها هویت خود را بیشتر از ناحیه شغل و موفقیت‌هایشان تعریف می‌کنند، در ..... زن زندگی با دیگر زنها چه بود یک مرد با این شرایط اقتصادی باید خیلی تلاش ..... من اگ از دست شوهرم ناراحت میشم بهش میگم بعدتر ناراحت میشه باز من باید ... ویژگی های مردان که زنان باید بدانند! - زنجفیل www.zanjefil.com/ویژگی-های-مردان/‎Cached Similar15 مارس 2015 ... اگر در مقابل شما از زن زیبای دیگری تعریف کرد به این معنا نیست که او ... مردانی که نگاه کردن به زنان دیگر را در جلوی شماانکار می‌کنند فقط برای ... زنان دیگر همیشه از من برای همسرم بهتر بوده اند - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/.../زنان-دیگر-همیشه-از-من-برای-همسرم-بهتر-بوده-اند‎Cached31 دسامبر 2016 ... اما آن‌طور که زن جوان از زندگی‌اش تعریف می‌کند، آنقدرها که او به همسرش پایبند ... زن جوان ادامه می‌دهد: «شوهرم می‌گوید هر موقع با من بیرون می‌آیی، حتما باید ...