مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تهیه ماسک ضد چروک در خانه

جام جم سرا به نقل از باشگاه خبرنگاران: این ماسک‌ها از نوع گیاهی و شامل روغن‌های مغذی و پروتئین‌ها هستند که با پیری پوست مبارزه می‌کنند. همچنین باعث سفت شدن پوست و ممانعت از افتادگی آن می‌شوند. مواد مغذی، پروتئین‌ها و مواد معدنی موجود در این دو ماسک به سفت شدن الیاف کلاژن کمک کرده و باعث بهبود بازسازی سلول‌های پوست می‌گردند.

۱ - ماسک ترکیبی سفیده تخم مرغ و عسل

۱ عدد سفیده تخم مرغ (سفیده تخم مرغ باعث سفت شدن پوست می‌گردد)
مقداری عسل (عسل موجب رطوبت رسانی پوست می‌شود)
۴ قطره روغن رازیانه (این روغن موجب صاف شدن چین و چروک می‌گردد و حالت ارتجاعی پوست را بهبود بخشیده، باعث سفت شدن پوست می‌شود)
۴ قطره اسانس صندل (این اسانس، بافت همبند را تقویت می‌کند و بدین طریق باعث بهبود گردش خون در پوست می‌گردد)


طرز تهیه و استفاده از ماسک:

ابتدا پوست خود را کاملا تمیز نمایید.
همه مواد را بخوبی با هم ترکیب کنید و سپس آن ماسک را روی پوست خود قرار دهید.
پس از ۲۰ دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید. این ماسک را می‌توانید برای پوست گردن، ساعد و دست نیز استفاده نمایید.


۲ - ماسک ترکیبی تخم مرغ، عسل و ماست

۱ قاشق غذاخوری عسل (عسل موجب ایجاد و حفظ رطوبت پوست می‌گردد).
۱ عدد تخم مرغ (تخم مرغ مانع ایجاد چین و چروک پوست شده و آن را تغذیه می‌کند).
۱/۲ قاشق چایخوری روغن دانه گل گاو زبان (این روغن باعث صاف شدن چین و چروک پوست می‌شود).
۱ قاشق غذاخوری ماست ساده بدون هیچ گونه طعم و افزودنی خاص (ماست، پوست را پاکسازی، نرم و هیدراته می‌سازد).
۴ قطره روغن هویج (این روغن با پیری زودرس مقابله می‌کند).


طرز تهیه و استفاده از ماسک:

مانند ماسک سفیده تخم مرغ، ابتدا پوست خود را تمیز کنید.
مواد را بخوبی با هم ترکیب کرده و به مدت ۲۰ دقیقه آن را روی پوست خود قرار دهید.
در آخر، با آب ولرم پوست خود را بشویید.



لینک منبع :تهیه ماسک ضد چروک در خانه

ماسک صورت | طرز تهیه ماسک ضد چروک صورت در منزل - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-ماسک-ضد-چروک.p8813‎Cachedماسک ضد چروک و ساخت ماسک ضد چروک صورت و ماسک صورت گیاهی و ماسک صورت خانگی را در سایت نمناک بخوانید. تهیه ماسک ضد چروک در خانه - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/wrinkle3-mask-hom.html‎Cached Similarتهیه ماسک ضد چروک در خانه ماسک ضد چروک در خانه,تهیه ماسک ضد چروک,مراقبت از پوست,متخصص پوست,نکات زیبایی,ماسک روشن کننده پوست,ماسک جوانسازی پوست ... طرز تهیه یک ماسک ضد چروک فوق العاده - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/anti3-wrinkle-mask.html‎Cached Similarطرز تهیه یک ماسک ضد چروک فوق العاده ماسک روشن کننده پوست,ماسک جوانسازی پوست صورت,ماسک ضد چروک. تهیه چند ماسک ضد چروک در خانه! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../تهیه-چند-ماسک-ضد-چروک-در-خانه.html‎Cached3 ا کتبر 2014 ... در اینجا قصد داریم شما را با ۲ ماسک خانگی ضد چروک آشنا سازیم که باعث سفت شدن پوست و ممانعت از افتادگی آن می شوند. مواد مغذی، پروتئین ها و مواد ... تهیه ماسک ضد چروک در خانه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1687402064576278467‎Cached19 ا کتبر 2014 ... بسیاری از افراد نگران بروز چین و چروک در پوست صورت خود هستند. در این نوشتار، شیوه درست کردن دو نوع ماسک خانگی برای کاستن از چروک پوست ... ماسک ضد چروک قوی و موثر با مواد طبیعی در منزل - هنر در خانه www.honardarkhane.com/12822/ماسک-ضد-چروک‎Cached26 مارس 2017 ... تهیه ماسک ضد چروک قوی و بسیار موثر در منزل با روش های ساده و ایده های برای از بین بردن چروک های صورت را در این مقاله مشاهده نمایید. نحوه تهیه ماسک شگفت‌انگیز و ضدچروک ژاپنی در خانه www.yjc.ir/.../نحوه-تهیه-ماسک-شگفت‌انگیز-و-ضدچروک-ژاپنی-در-خانه‎Cached14 ا کتبر 2016 ... ماسک های ضد چروک تاثیر بسیاری در صاف شدن صورت تان دارند. این بار یک ماسک ضد چروک خانگی درست کنید. در یک ساعت چـروک​های چهـره​تان را محــو کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../در-یک-ساعت-چـروک​های-چهـره​تان-را-محــو-کنید‎Cached Similar27 نوامبر 2013 ... با این عرق گیاهی، لوسیون ضد چروک بسازید ... بهترین شیوه برای تهیه این ماسک این است که پوست خیار را به کمک رنده ریزریز کنید و آن را به مدت ... سه ماسک ضد چروک پوست برای حفظ جوانی پوست - آرگا arga-mag.com/35267/ماسک-ضد-چروک‎Cached24 دسامبر 2015 ... خانه آرایش و زیبایی با این سه ماسک جوان بمانید. آرایش و زیبایی سلامت ... ماسک های طبیعی ضد چروک پوست را می توانید در منزل به راحتی تهیه کرد. ماسک های خانگی برای از بین بردن چین و چروک های پوست | مرجع سلامت و ... parsivenus.com/?q=fa/ماسک-های-خانگی-برای-از...چروک...‎Cached4 فوریه 2015 ... ماسک ضد چروک روغن و تخم شنبلیله. 3. ماسک ... داشتن گیاه آلوئه ورا در خانه و یا کاشت آن در باغچه آسانتر و ارزان قیمت تر از خرید ژل است . ... ماسک ضد چروک آلوئه ورا و روغن ویتامین E. 4. ... کاربرد زنجبیل در تهیه ماسک های خانگی صورت.