مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ازدواج همزمان و ماشین عروس خاص در ورزقان [عکس]

جام جم سرا به نقل از فارس: دو برادر به نام‌های منصور و نادر قاسم‌پور ۲۷ و ۲۸ ساله با دو خواهر ۱۷ و ۱۹ ساله در روستای «فرخران» ورزقان ازدواج کرده، با تزئین کمپرسی اسکانیا آغاز زندگانی مشترک خود را جشن گرفتند.

این دو برادر گفتند: ما از دوران کودکی با هم درس می‌خواندیم و با هم کار می‌کردیم، از این رو تصمیم گرفتیم در اقدامی همزمان با دو خواهر ازدواج کنیم.
منصور و نادر افزودند: بعد از پیدا کردن همسر مورد نظر خود، هر دو در یک روز عقد کردیم. ما چندین سال است که با هم کار می‌کنیم و خرج و مخارج زندگانیمان را از طریق همین کمپرسی تامین می‌کنیم. امروز تصمیم گرفتیم با تزئین ساده آن قدم به زندگی ساده خود بگذاریم.



لینک منبع :ازدواج همزمان و ماشین عروس خاص در ورزقان [عکس]

Images for ازدواج همزمان و ماشین عروس خاص در ورزقان [عکس] ازدواج همزمان و ماشین عروس خاص در ورزقان [عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../ازدواج-همزمان-و-ماشین-عروس-خاص-در-ورزقان-عکس‎Cached17 ا کتبر 2014 ... دو برادر ورزقانی در ازدواجی همزمان با دو خواهر، در اقدامی جالب یک کامیون اسکانیا را نیز به عنوان ماشین عروس تزئین کرده، همسر خود را به خانه بخت بردند. ازدواج همزمان و ماشین عروس خاص در ورزقان +عکس - آفتاب aftabnews.ir/fa/.../ازدواج-همزمان-و-ماشین-عروس-خاص-در-ورزقان-عکس‎Cached17 ا کتبر 2014 ... دو برادر ورزقانی در ازدواجی همزمان با دو خواهر، در اقدامی جالب یک کامیون اسکانیا را نیز به عنوان ماشین عروس تزئین کرده، همسر خود را به خانه بخت بردند. ازدواج همزمان و ماشین عروس خاص در ورزقان [عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../ازدواج-همزمان-و-ماشین-عروس-خاص-در-ورزقان-عکس‎Cached17 ا کتبر 2014 ... دو برادر ورزقانی در ازدواجی همزمان با دو خواهر، در اقدامی جالب یک کامیون اسکانیا را نیز به عنوان ماشین عروس تزئین کرده، همسر خود را به خانه بخت بردند. ازدواج همزمان و ماشین عروس خاص در ورزقان [عکس] - رهتا www.rahta.com/.../ازدواج_همزمان_و_ماشین_عروس_خاص_در_ورزقان_[عکس]‎Cachedگردآوری پورتال رهتا : دو برادر ورزقانی در ازدواجی همزمان با دو خواهر، در اقدامی جالب یک کامیون اسکانیا را نیز به عنوان ماشین عروس تزئین کرده، همسر خود را به خانه بخت ... ازدواج همزمان و ماشین عروس خاص در ورزقان [عکس] - کلوب www.cloob.com/u/holooo456/111754555 ازدواج همزمان و ماشین عروس خاص در ورزقان [عکس] ... پریسا شانسی · مطالب · دوست شوید. 93/07/26 14:29. ازدواج همزمان و ماشین عروس خاص در ورزقان [عکس]. پریسا. کامیون؛ خانه بخت یک عروس و داماد جوان! |مجموعه‌عکس| - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../کامیون؛-خانه-بخت-یک-عروس-و-داماد-جوان-مجموعه‌عکس 27 سپتامبر 2014 ... عروس خانم، آقا داماد، خانه بختشان، سبک تزئین ماشین عروس، و گوشه‌ای از مراسم ازدواج این دو دلداده جوان ... ازدواج همزمان و ماشین عروس خاص در ورزقان [عکس]. وقتی کامیون ماشین عروس میشود! - نمناک namnak.com/ماشین-عروس-کامیون.p51495‎Cachedماشین عروس و ماشین عروس کامیون و ماشین عروس سنگین و عجیب ترین ماشین عروس و ... باجناق در ورزقان طی تصمیمی جالب کامیون اسکانیا را به عنوان ماشین عروسی شان ... خبرگزاری صدا و سیما - کامیون ماشین عروس برادران باجناق - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/1772265/کامیون-ماشین-عروس-برادران-باجناق‎Cached16 ا کتبر 2014 ... ازدواج همزمان و ماشین عروس خاص در ورزقان +عکس ... 2 برادر ورزقانی بعد از ازدواج با 2 خواهر ، در اقدامی جالب یک کامیون را برای ماشین عروس خود انتخاب ... عروسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/عروسی‎Cached Similar۵ عروسی گروهی; ۶ عروسی‌های خاص; ۷ فیلم و عکس; ۸ عروسی در ایران; ۹ عروسی در سایر ... رسم پوشیدن لباس عروس به رنگ سفید، به انگلستان در دوره ملکه ویکتوریا باز می‌گردد. ... در آئین زرتشتیان ایران، مراسم عقد و عروسی همزمان برگزار شده و گاه به آن ...