مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انگشت زن جوان در دستگاه خردکن گیر کرد [عکس]

جام جم سرا به نقل از ۱۲۵: ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه ظهر دیروز زن جوانی با سامانه ۱۲۵ تماس گرفت و گفت دستش داخل دستگاه خرد کن (گوشتکوب برقی) گیر کرده است.
بنا بر این گزارش، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بی‌درنگ مأموران خود را به محل حادثه واقع در خیابان پیروزی، خیابان چهارصد دستگاه اعزام کرد و آن‌ها با زنی روبرو شدند که انگشت اشاره‌اش به دلیل سهل انگاری در استفاده از دستگاه بین تیغه‌ها گیر کرده بود.
آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص، تیغه تیز این وسیله برقی را که دست زن را زخمی کرده و در آن فرو رفته بود، بریدند و مصدوم را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.



لینک منبع :انگشت زن جوان در دستگاه خردکن گیر کرد [عکس]

Images for انگشت زن جوان در دستگاه خردکن گیر کرد [عکس] انگشت زن جوان در دستگاه خردکن گیر کرد [عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../انگشت-زن-جوان-در-دستگاه-خردکن-گیر-کرد-عکس‎Cached16 ا کتبر 2014 ... انگشت اشاره زن جوانی که حین کار با دستگاه خردکن درون آن گیر کرده بود نهایتاً با تلاش آتش‌نشانان و در پی بریدن دستگاه آزاد شد. انگشت زن جوان در دستگاه خردکن گیر کرد | فرهنگ نیوز www.farhangnews.ir/content/95029‎Cached16 ا کتبر 2014 ... انگشت اشاره زن جوان که در داخل دستگاه خرد کن گیر کرده بود با تلاش آتش نشانان رهاسازی شد. انگشت زن جوان در دستگاه خردکن گیر کرد - تی نیوز tnews.ir/news/a22331852325.html 16 ا کتبر 2014 ... به گزارش فرهنگ نیوز ، ساعت 13:08 دقیقه ظهر دیروز با تماس زن جوانی با سامانه 125 مبنی بر گیر کردن دستش در داخل دستگاه خرد کن، ستاد فرماندهی ... انگشت زن جوان در دستگاه خردکن گیر کرد - کلوب www.cloob.com/c/.../انگشت_زن_جوان_در_دستگاه_خردکن_گیر_کرد 16 ا کتبر 2014 ... انگشت زن جوان در دستگاه خردکن گیر کرد. ... عکس های بیشتر و جزئیات خبر در لینک زیر ... http://sara.jamejamonline.ir/NewsPreview/ ... مصدومیت شدید دستان 2 زن با دستگاه سبزی‌خردکن - شهرآرا آنلاین shahraraonline.com/.../مصدومیت%20شدید%20دستان%202%20زن%20با%20دستگاه%20سبزی‌خر... 4 ا کتبر 2013 ... شهرآراآنلاین: دستان دو زن 23 و 53 ساله، هنگام خرد‌کردن سبزی، به علت ... که ناگهان حواسش پرت شد و دست خود را داخل دستگاه سبزی خرد کن فرو برد. ... دست زن جوان لای تیغ‌های تیز و برنده دستگاه گیر کرد و انگشتان دست .... شهرآرا عکس. خرد کن فلوچارت ایستگاه - کوارتز تجهیزات شکسته|CNcrusher www.telebusiness.in/10-11/29643.html‎Cachedانگشت زن جوان در دستگاه خردکن گیر کرد. انگشت اشاره زن جوان که در داخل دستگاه خرد کن گیر کرده بود با ... فریبرز رضا تاجی رئیس ایستگاه سه آتش نشانی که از ... تصاویر نجات کارگر از دستگاه بتن ساز - پارس ناز www.parsnaz.com/pictures-rescue-workers-from-the-concrete-machine-building.html‎Cachedبی احتیاطی کارگر افغانی هنگام کار، سقوط او را به دستگاه بتن ساز در جاده شهریار به همراه ... شهریار در جاده شهریار، بعد از پل بادامک، به سمت تهران خیابان وحید یک اعزام کرد. ... یک کارگر تبعه کشور افغانستان به دلیل نامعلوم در داخل دستگاه بتن خرد کن سقوط کرده و از ناحیه شکم در میان فک های فولادی دستگاه بتن ساز گیر کرده بود که ... دستگاه خردکن – فارس نتورک - farsnetwork.net www.farsnetwork.net/store/291705/دستگاه-خردکن 8 فوریه 2017 ... دستگاه خرد کن و خمیر گیر زیتون شامل 3 الی 8 محفظه خمیرگیری مطابق با سفارش می .... انگشت زن جوان در دستگاه خردکن گیر کرد [عکس] – جام جم. انگشترهای تنگ مردی را روانه بیمارستان کرد (تصویر) | مردی - قطره www.ghatreh.com/.../انگشترهای-تنگ-مردی-روانه-بیمارستان-کرد-تصویر 30 نوامبر 2016 ... مردی جوان با وارد کردن دو حلقه انگشتر تنگ به انگشتان دستش خود را به دردسر انداخت . - رویداد24"-مردی ... انگشترهای تنگ مردی را روانه بیمارستان کرد + عکس ... دردسر گیر کردن دست پیرمرد در کاسه توالت+ تصاویر · سقوط زن جوان از پشت بام ساختمان 2 طبقه در مشهد .... توقیف محموله دستگاه کاغذ خرد کن قاچاق در کنگاور ...