مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

باکتریهای گوشتخوار لبهای مردی را خوردند! [عکس]

جام جم سرا به نقل از باشگاه خبرنگاران: یک پدر جوان ۳۴ ساله انگلیسی که ۲ پا و یک دست خود را در اثر ابتلا به یک بیماری باکتریایی نادر اما بسیار مرگبار از دست داده بود، برای ترمیم لب از دست رفته خود مجبور به استفاده از گوشت شانه‌اش شد.

جراحان از گوشت شانه او برای ساخت لب استفاده کرده و گوشت قسمت مذکور را به ناحیه لب او پیوند زدند. این مرد دچار بیماری سندروم شوک سمی بسیار مرگباری شده بود که در اثر آن سلولهای خون رسان به اعضاء و اندامهای بدن، می‌میرند و بدن در آن نواحی دچار فساد و پوسیدگی می‌شود. از این رو تنها چاره زنده ماندن فرد در این حالت بریدن اعضاء است. این بیماری تا به حال قربانیان زیادی در دنیا گرفته است.



لینک منبع :باکتریهای گوشتخوار لبهای مردی را خوردند! [عکس]

Images for باکتریهای گوشتخوار لبهای مردی را خوردند! [عکس] باکتریهای گوشتخوار لبهای مردی را خوردند! [عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../باکتریهای-گوشتخوار-لبهای-مردی-را-خوردند-عکس‎Cached11 ا کتبر 2014 ... باکتری‌های گوشتخواری که لب یک مرد را در بریتانیا خورده بودند، پزشکان را مجبور به استفاده از گوشت بدن خود بیمار برای ترمیم عارضه ایجادشده در ... باکتریهای گوشتخوار لبهای مردی را خوردند! /عکس - شفا آنلاین shafaonline.ir/fa/.../باکتریهای-گوشتخوار-لبهای-مردی-را-خوردند-عکس‎Cachedشفاآنلاین-باکتری‌های گوشتخواری که لب یک مرد را در بریتانیا خورده بودند، پزشکان را مجبور به استفاده از گوشت بدن خود بیمار برای ترمیم عارضه ایجادشده در دهانش ... باکتریهای گوشتخوار لبهای مردی را خوردند! [عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../باکتریهای-گوشتخوار-لبهای-مردی-را-خوردند-عکس‎‎Cachedباکتری‌های گوشتخواری که لب یک مرد را در بریتانیا خورده بودند، پزشکان را مجبور به استفاده از گوشت بدن خود بیمار برای ترمیم عارضه ایجادشده در دهانش کردند. باکتریهای گوشتخوار لبهای مردی را خوردند! [عکس] | باکتری - قطره www.ghatreh.com/news/.../باکتریهای-گوشتخوار-لبهای-مردی-خوردند-عکس استفاده از گوشت شانه برای ترمیم دهان باکتریهای گوشتخوار لبهای مردی را خوردند! [ عکس] " باکتری های گوشتخواری که لب یک مرد را در بریتانیا خورده بودند، پزشکان ... باکتری های گوشتخوار لب های مردی را خوردند ! + عکس - پرشین وی persianv.com/.../باکتری-های-گوشتخوار-لب-های-مردی-را-خورد.html‎Cached12 ا کتبر 2014 ... باکتری. جام جم سرا. اخبار مرتبط: عکس:حمله ماهی گوشت خوار به دختر 14ساله · مشاهده لاک پشت ... باکتری های گوشتخوار لب های مردی را خوردند ! + عکس. باکتری های گوشتخوار دست و پاهای این مرد را خوردند (عکس) - سماتک www.samatak.com/.../the-mans-hands-and-legs-eating-bacteria.html‎Cachedاین مرد بد اقبال که نوع خاصی از باکتری های گوشتخوار در بدنش زندگی می کردند اقدام به خوردن دست و پاهای این مرد جوان کردند حالا این مرد جوان صاحب. باکتریهای گوشتخوار لبهای مردی را خوردند! - کلوب www.cloob.com/c/.../باکتریهای_گوشتخوار_لبهای_مردی_را_خوردند! 11 ا کتبر 2014 ... باکتریهای گوشتخوار لبهای مردی را خوردند! ... از گوشت بدن خود بیمار برای ترمیم عارضه ایجادشده در دهانش کردند. عکس ها و ادامه ی خبر در لینک زیر . باکتری گوشتخوار - چهارپایه bestparsian.ir/news/باکتری-گوشتخوار‎Cachedباکتری گوشتخوار جنجالی این مرد را تکه تکه کرد (عکس . ... + عکس. باکتری های گوشتخوار لب های مردی را خوردند ! + عکس یک پدر جوان ۳۴ ساله انگلیسی که ۲ پا و یک ... باکتریهای گوشتخوار، بدن دختر جوان را خوردند!+تصاویر www.yjc.ir/.../باکتریهای-گوشتخوار-بدن-دختر-جوان-را-خوردند-تصاویر‎Cached9 مارس 2017 ... باکتری های گوشت خوار بدن دختر جوان را خوردند+تصاویر. به گزارش ... رشد تومور 15 کیلویی مرد چینی را به " مرد فیلی" معروف کرد + تصاویر ...