مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شاید من و تو باشیم: آیینه‌های نابرابر [مجموعه‌عکس]

تصاویری جالب به مناسبت روز جهانی بهداشت روان

شنبه 19 مهر 1393 ساعت 10:17

همه چیز ممکن است. ممکن است من هم روزی خود را در آیینه‌ای نابرابر ببینم. ممکن است شما هم روزی، مثل من، خود را در همین آیینه ببینید. مثل اتفاقی که برای «مش حسن» افتاد وقتی گاوش مرد. همه ما در زندگی شخصی و اجتماعیمان با لحظات ناخوشایند و پر تنشی روبرو می‌شویم. نحوه مواجهه ما با مشکلات کاملا بستگی به روحیات خودمان دارد. روحیه‌ای که اگر شکننده باشد و در کنترلش نابلد باشیم، ای بسا لحظه‌ای بعد ادامه زندگیمان تعریف دیگری پیدا کند. تعریف مبهمی به رنگ خاکستری و از جنس آیینه‌ای نابرابر.



لینک منبع :شاید من و تو باشیم: آیینه‌های نابرابر [مجموعه‌عکس]

شاید من و تو باشیم: آیینه‌های نابرابر [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../شاید-من-و-تو-باشیم-آیینه‌های-نابرابر-مجموعه‌عکس‎Cached11 ا کتبر 2014 ... همه چیز ممکن است. ممکن است من هم روزی خود را در آیینه‌ای نابرابر ببینم. ممکن است شما هم روزی، مثل من، خود را در همین آیینه ببینید. مثل اتفاقی که ... Images for شاید من و تو باشیم: آیینه‌های نابرابر [مجموعه‌عکس] شاید من و تو باشیم: آیینه‌های نابرابر [مجموعه‌عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../شاید-من-و-تو-باشیم-آیینه‌های-نابرابر-مجموعه‌عکس 11 ا کتبر 2014 ... همه چیز ممکن است. ممکن است من هم روزی خود را در آیینه‌ای نابرابر ببینم. ممکن است شما هم روزی، مثل من، خود را در همین آیینه ببینید. مثل اتفاقی که ... شاید من و تو باشیم: آیینه های نابرابر [مجموعه عکس] | همه چیز - قطره www.ghatreh.com/news/.../شاید-باشیم-آیینه-های-نابرابر-مجموعه-عکس 11 ا کتبر 2014 ... همه چیز ممکن است. ممکن است من هم روزی خود را در آیینه ای نابرابر ببینم. ممکن است شما هم روزی، مثل من، خود را در هم. روانشناسی: آشنایی با «شخصیت نمایشی» - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../روانشناسی-آشنایی-با-شخصیت-نمایشی‎Cached17 نوامبر 2013 ... در برخود با این افراد «صحبتهای پر آب و تاب و جلب توجه کننده» نیز مکررا دیده می‌شود. ... تصویر شاید من و تو باشیم: آیینه‌های نابرابر [مجموعه‌عکس] ... ننه کران - گالری عکس و تصاویر از مناطق مختلف کشور nanakaran.blogfa.com/category/22?p=15‎Cached19 آگوست 2015 ... بنابراین می توانید با این مثال میزان پروتئین دریافتی تان را تخمین بزنید. ... شاه عباس و جانشینان او محل بازی چوگان، رژه ی ارتش، جشن و آیین‌های همگانی بوده است. ... از دلایل ارزشمند بودن مجموعه عکس های آنتوان از ایران عصر قاجار، علاقه او به ..... مدافعان محیط‌زیست را به خود مشغول ساخته تا شاید بتوانند نظر مدیری را ... شورای فرهنگی ورزشی شهدای بالااحمد - مطالب هفته اول شهریور 1394 varzesh-balaahmad.mihanblog.com/post/archive/1394/6/1‎Cached29 آگوست 2015 ... عکس بازی ستارگان دنیا با ستارگان ایران-جمعه1394/6/6 ... شیطان رجیم در آینه احادیث معصومین ... تو بر آنان، راه تسلّط ندارى» .... باحال ترین مجموعه عکس نوشته های خنده دار .... و بوم بودند که شاید دیگر مانند آن‌ها را نداشته باشیم و با عمل به وصیت آن‌ها ... به نظر شما چند درصد در این جنگ نابرابر توانسته ایم مقاومت کنیم؟ خواندنی های دنیای عکاسی - P30World Forums forum.p30world.com/showthread.php?t=469957‎Cachedدوربین های عکاسی در فوکوس کردن بر تصاویر و تنظیم روشنایی با چشم .... است چون دیافراگم دوربین می تواند هر چقدر که ما نیاز داشته باشیم باز بماند. .... در بحث جامعه شناسی عکاسی شاید پرسش اول نحوه پیوند عکاسی و جامعه شناسی باشد. .... مجمع الجزایر تریبِریان در گینه نو در غرب اقیانوس آرام یک مجموعه عکس هایی ... تیپ زنان هنرپیشه در جشن تولد خانم بازیگر عکس - search zendegi.xyz/.../تیپ+زنان+هنرپیشه+در+جشن+تولد+خانم+بازیگر+عکس‎Cached9 اکسسوری موردنیاز برای آقایون خوش تیپ،چگونه یک پسر خوش تیپ باشیم،راه ... با ورود دستگاه های پذیرنده در فروشگاه ها و خریدهای اینترنتی شاید استفاده از ..... اس تبریک تولد به خواهر عزیزتو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین / که با تو من ظهور ... تولدت مبارک—–تولدت عزیزم پراز ستاره بارونپر از باد کنک و شوق، پر از اینه و ... خوبی داشته شب عشق on Instagram - Mulpix https://mulpix.com/instagram/خوبی_داشته_شب_عشق.html‎Cachedهر وقت احساس کردی به آخر رسیدی شاید در نقطه شروع باشی. ...... قسم خورده بودم فراموشت کنم من تو را واقعا گم کرده بودم و اما هنوز دل تنگ می شوم تو در آیینه خود منی.