مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دختری با معده پر از مو! +عکس

جام جم سرا: «ایپری الکساوا» دختر ۱۸ ساله‌ای است که چند سالی اعتیاد به خوردن مو‌هایش داشت و حالا تمام دستگاه گوارش او با مو پر شده است. این مو‌ها به صورتی در دستگاه گوارش او قرار گرفته است که حتی او توانایی نوشیدن آب هم نداشت.

پزشکان با انجام یک عمل جراحی طولانی و باز کردن دستگاه گوارش او به توده ۴ کیلوگرمی از موهای فشرده شده رسیدند. این مو‌ها در طول بیش از ۱۰ سال در معده و دستگاه گوارش او جمع شده‌اند.

این دختر در حال حاضر یک دوره ترک اعتیاد را می‌گذراند و تا یک ماه تنها باید از نوشیدنی‌ها استفاده کند تا معده او کمی بهتر شود. البته اگر بار دیگر این مشکل رخ دهد دیگر پزشکان کاری نمی‌توانند برای او بکنند. (باشگاه خبرنگاران)



لینک منبع :دختری با معده پر از مو! +عکس

دختری با معده پر از مو +عکس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5001195/دختری-با-معده-پر-از-مو-عکس‎Cached Similar5 ا کتبر 2014 ... "ایپری الکساوا" دختر 18 ساله ای است که چند سالی اعتیاد به خوردن موهایش داشت و حالا تمام دستگاه گوارش او با مو پر شده است. این موها به صورتی در ... دختری با معده پر از مو /عکس www.fardanews.com/fa/news/.../دختری-با-معده-پر-از-مو-عکس‎Cached6 ا کتبر 2014 ... دختری با معده پر از مو /عکس. "ایپری الکساوا" دختر 18 ساله ای است که چند سالی اعتیاد به خوردن موهایش داشت و حالا تمام دستگاه گوارش او با مو پر شده ... دختری با معده پر از مو +عکس...! - آپارات www.aparat.com/v/.../دختری_با_معده_پر_از_مو_%2Bعکس...%21‎Cached6 ا کتبر 2014 ... دختری با معده پر از مو +عکس...! 2,813. چندی پیش دختری قرقیزستانی در حالی که توانایی خوردن یک لیوان آب را هم نداشت به بیمارستان منتقل شد. دختری با معده پر از مو +عکس - قزوین امروز www.qazvin.info/82470/دختری-با-معده-پر-از-مو-+عکس.html‎Cachedدختری با معده پر از مو +عکس. پزشکان با انجام یک عمل جراحی طولانی و باز کردن دستگاه گوارش او به توده ۴ کیلوگرمی از موهای فشرده شده رسیدند. این موها در طول بیش از ... دختری با معده پر از مو +عکس - پورتال جامع ایران بانو iranbanou.com/magazin/174438-دختری-با-معده-پر-از-مو-%2Bعکس “ایپری الکساوا” دختر 18 ساله ای است که چند سالی اعتیاد به خوردن موهایش داشت و حالا تمام دستگاه گوارش او با مو پر شده است. این موها به صورتی در دستگاه گوارش او ... دختری با معده پر از مو +عکس | انجمن علمی آموزشی سریرچت forum.sarirchat.ir/threads/4633/‎Cached[IMG] برای نمایش در سایز اصلی بر روی نوشته کلیک کنید ، مشخصات تصویر هست 634 در404 پیکسل . [IMG] دختری با معده پر از مو +عکس چندی پیش دختری ... دختری با معده پر از مو +عکس https://titre1.ir/fa/news/48149/دختری-با-معده-پر-از-مو-عکس 7 ا کتبر 2014 ... "ایپری الکساوا" دختر 18 ساله ای است که چند سالی اعتیاد به خوردن موهایش داشت و حالا تمام دستگاه گوارش او با مو پر شده است. این موها به صورتی در ... دختری با معده پر از مو +عکس - صفحه اصلی 40teb.ir/?t=67&e=163748076 «ایپری الکساوا» دختر 18 ساله ای هست که چند سالی اعتیاد به خوردن موهایش داشت و حالا تمام دستگاه گوارش او با مو پر شده هست. این موها به صورتی در دستگاه گوارش او ... عجیب ترین معده جهان با 4 کیلو مو! + تصاویر - نمناک namnak.com/عجیب-ترین-معده.p8772‎Cachedعجیب ترین معده و معده عجیب و غریب و معده پر از مو و معده عجیب یک دختر را در سایت نمناک ببینید. دختری با معده پر از مو +عکس www.titre1.com/fa/news/48149/دختری-با-معده-پر-از-مو-عکس‎Cached7 ا کتبر 2014 ... "ایپری الکساوا" دختر 18 ساله ای است که چند سالی اعتیاد به خوردن موهایش داشت و حالا تمام دستگاه گوارش او با مو پر شده است. این موها به صورتی در ...