مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زنان در غرب چگونه به فروش می‌رسند؟ +عکس

جام جم سرا: روزنامه انگلیسی “ایندیپندنت” درگزارشی نوشت: اطلاعات واصله از سوی آژانس ملی جنایت در انگلیس نشان می دهد که قربانیان با علایمی که معنای خاصی ندارند، خالکوبی می شوند که این اقدام نشان می دهد که تعامل قاچاچیان انسان با آنان به گونه ای است که گویا کالایی برای خرید و فروش هستند.

گزارش های واصله از آمریکا و اسپانیا حاکی از آن است که بر روی بدن زنان فعال در زمینه تجارت جنسی، خالکوبی به نام مسئولان قاچاق و فروش آنان صورت می گیرد.

یک زن رومانیایی که کتک خورده بود و برخلاف خواست خود به اسپانیا برده شده بود، به وسیله علامتی شبیه بارکد خالکوبی شده بود و اعداد و ارقامی روی بدن وی حک شده بود که نشان دهنده ارزش مالی است که باید برای آزاد شدن وی پرداخت شود.

به نوشته این روزنامه، آژانس جنایت ملی انگلیس تا کنون نمی داند که چقدر می توان از خالکوبی هایی که بر روی بدن های قربانیان صورت می گیرد، استفاده شود؛ قربانیانی که برای فعالیت در زمینه تجارت جنسی به انگلیس می آیند و قیمت هایی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰۰ پوند فروخته می شوند.

بر اساس این گزارش، تاجران نیجریه ای از زنانی که به انگلیس آورده شده اند، پرداخت ۵۰ هزار پوند را درخواست کرده اند و این هزینه مدارک و خرج سفر آنان به انگلیس است و از طریق مواد مخدر و شراب و کتک زدن آن ها را وادار به اطاعت از خود می کنند .

به گزارش ایندیپندنت، این تاجران از شبکه های اجتماعی در اینترنت و از طریق آگهی های شغلی سعی در جذب قربانیان خود دارند که تعداد آنان در سال ۲۰۱۳ به میزان ۲۲ درصد درمقایسه با سال ۲۰۱۲ افزایش یافته است.



لینک منبع :زنان در غرب چگونه به فروش می‌رسند؟ +عکس

Images for زنان در غرب چگونه به فروش می‌رسند؟ +عکس زنان در غرب چگونه به فروش می‌رسند؟ +عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1667691583080820800‎Cached Similar3 ا کتبر 2014 ... آژانس ملی رسیدگی به جنایت در انگلیس معتقد است که خالکوبی و درج «بارکد» روی بدن انسان‌هایی که قاچاق می‌شوند، از جمله امور شناخته شده در تجارت ... زنان در غرب چگونه به فروش می‌رسند؟ +عکس - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../زنان-در-غرب-چگونه-به-فروش-می‌رسند-عکس‎Cached3 ا کتبر 2014 ... به گزارش بولتن نیوز،آژانس ملی رسیدگی به جنایت در انگلیس معتقد است که خالکوبی و درج «بارکد» روی بدن انسان‌هایی که قاچاق می‌شوند، از جمله امور ... زنان و دختران در غرب چگونه به فروش می رسند نصب بارکد بر روی ... https://yjcnews.ir/search/?...زنان...غرب+چگونه+به+فروش...عکس‎Cached5 ساعت قبل ... زنان و دختران در غرب چگونه به فروش می رسند نصب بارکد بر روی بردگان عکس. سند فروش زن برده در موصل از سوی داعش+ عکس. 2-7-2017 سرگرمی ... فروش زنان در غرب! + تصویر - نمناک namnak.com/فروش-زنان.p8743‎Cachedخرید و فروش زنان در غرب و فروش زنان و قیمت گذاری روی زنان در غرب را در سایت ... ها با اتکت هایی به دست در پشت ویترین های مغازه ها ایستاده اند و به فروش می رسند. زنان در غرب چگونه به فروش می رسند؟ +عکس - سایت خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/b11c31321645.html‎Cached3 ا کتبر 2014 ... به گزارش بولتن نیوز ،آژانس ملی رسیدگی به جنایت در انگلیس معتقد است که خالکوبی و درج «بارکد» روی بدن انسان هایی که قاچاق می شوند، از جمله ... زنان در غرب چگونه به فروش می رسند؟ +عکس - پایگاه خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/a7aa31370860.html 5 ا کتبر 2014 ... سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: آژانس ملی رسیدگی به جنایت در انگلیس معتقد است که خالکوبی و درج «بارکد» روی بدن انسان هایی ... زنان در غرب چگونه به فروش می‌رسند؟ +عکس - کلوب www.cloob.com/.../زنان_در_غرب_چگونه_به_فروش_می%26zwnj%3Bرسند؟_%2Bعکس 3 ا کتبر 2014 ... وای چقدر اونجا بده و اینجا خوبه.باز خوبیش اینه که اونجا میگن که فلانی این کارست. حالا اینجا دختره 100 تا غلط کاری حالا به هر دلیلی کرده بعدش میره ... موزه هنرهای معاصر تهران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/موزه_هنرهای_معاصر_تهران‎Cached Similarبا ورود استادان غربی همچون آندره گودار و سفر دانشجویان هنر برای دانش‌اندوزی به اروپا، .... گالووی سپس‌تر نمایش این اثر و نیز تابلوی زن ۳ کارِ دکونینگ را نادرست دانست. .... ساختمان موزهٔ هنرهای معاصر از نمونه‌های معماری نوین در ایران به شمار می‌رود. ..... در سال ۲۰۰۶ میلادی (۱۳۸۵)، این تابلو به قیمت ۱۳۷٫۵ میلیون دلار به فروش رفت و عنوان ... صدام حسین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/صدام_حسین‎Cached Similarمادرش او را صدام نام نهاد که در عربی به معنای فردی است که بسیار آسیب می‌رساند. .... دولت وی به زنان آزادی‌های مضاعف داده و به آنها امکان کار در شغل‌های صنعتی و ... اما اعدام کمونیست‌های عراقی در سال ۱۳۵۷ (۱۹۷۸) و قرار گرفتن غرب به عنوان طرف تجاری عراق .... در حالی که عراق برای بازپرداخت بدهی‌های خود نیاز به فروش نفت به قیمت بالا داشت.