مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کرم‌ها بدن مردی زنده را اشغال کردند +عکس

جام جم سرا: به گفته پزشک معالج وی، دلیل این بیماری، خوردن سوشی و ماهی خام بود؛ این نوع عفونت می‌تواند براحتی درمان شود مگر اینکه کرم‌ها به جریان خون یا مغز رسیده باشند.

سوشی برنج پخته با سرکه و چندین خوراک دریایی خام، سبزیجات و تخم مرغ است که به صورت سرد خورده می‌شود؛ به علت اینکه برخی از ماهی‌ها ممکن است انگل داشته باشند، ژاپنی‌ها ماهی را به صورت یخ زده استفاده می‌کنند زیرا معتقدند این کار موجب از بین رفتن انگل‌ها می‌شود.

(عصر بانک)



لینک منبع :کرم‌ها بدن مردی زنده را اشغال کردند +عکس

Images for کرم‌ها بدن مردی زنده را اشغال کردند +عکس کرم‌ها بدن مردی زنده را اشغال کردند +عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../کرم‌ها-بدن-مردی-زنده-را-اشغال-کردند-عکس‎Cached Similar2 ا کتبر 2014 ... مردی آمریکایی به علت معده درد شدید و خارش در سراسر پوست نزد پزشک رفت و پس از انجام اسکن از کل بدن، پزشکان متوجه شدند تعداد زیادی کرم نواری ... کرم‌ها بدن مردی زنده را اشغال کردند +عکس - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../کرم‌ها-بدن-مردی-زنده-را-اشغال-کردند-عکس 2 ا کتبر 2014 ... مردی آمریکایی به علت معده درد شدید و خارش در سراسر پوست نزد پزشک رفت و پس از انجام اسکن از کل بدن، پزشکان متوجه شدند تعداد زیادی کرم نواری ... کرم ها بدن مردی زنده را اشغال کردند+عکس - پایگاه جامع تحلیلی خبری ... tnews.ir/news/7bb731288921.html اقتصاد پرس : مردی آمریکایی به علت معده درد شدید و خارش در سراسر پوست نزد پزشک رفت و پس از انجام اسکن از کل بدن، پزشکان متوجه شدند تعداد زیادی کرم نواری ... کرم زنده در گوش یک زن +عکس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../کرم-زنده-در-گوش-یک-زن-عکس‎Cached15 فوریه 2014 ... همچنین وجود سمعک، فضای داخل گوش بیمار را برای زنده ماندن این حشره فراهم کرده بود. پزشکان پس ... تصویر کرم‌ها بدن مردی زنده را اشغال کردند +عکس ... این غذای محبوب روده‌تان را پر از کرم می‌کند! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../این-غذای-محبوب-روده‌تان-را-پر-از-کرم-می‌کند‎Cached18 مه 2017 ... اخیرا مردی ۳۲ ساله را در لیسبون، پرتغال تحت مداوا قرار گرفت که جدار روده اش را « لارو انگل» ... تصویر کرم‌ها بدن مردی زنده را اشغال کردند +عکس ... این غذای محبوب روده‌تان را پر از کرم می‌کند! - جام جم آنلاین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/149507274021725‎Cached18 مه 2017 ... اخیرا مردی ۳۲ ساله را در لیسبون، پرتغال تحت مداوا قرار گرفت که جدار روده اش را « لارو انگل» پوشانده بود. ... کرم‌ها بدن مردی زنده را اشغال کردند +عکس. کرم و انگل در مغز یک دختر هندی ! + تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../کرم-و-انگل-در-مغز-یک-دختر-هندی-تصاویر‎Cached14 دسامبر 2016 ... حال او روز به روز وخیم‌تر می‌شد و ضعف بدنی نیتا باعث شد قسمت راست بدنش فلج شود؛ تا این‌که یک ... مغز را اشغال کرده بود، حدود 700 گرم وزن داشت و پر از انگل و کرم‌های نواری بوده که از بدن ... گوش این مرد روی بازویش رشد کرد ! +عکس ... مردی که در یک ساعت ۴۰ بار سکته کرد و زنده ماند! صورت این مرد سوراخ است! + عکس ... کرم های زنده از گوش پسرجوان بیرون ریختند + تصاویر - نمناک namnak.com/کرم-زنده-گوش.p52881‎Cachedکرم زنده گوش و خارج شدن موجود زنده از گوش بیمار و عکسهای چندش آور پسر ... که به دلیل درد گوش به پزشک خانوادگی شان مراجعه کرد تصور این را که تعدادی کرم زنده گوش ... رشد کرم 8 سانتی در مغز یک زن! + تصاویر - نمناک namnak.com/کرم-8-سانتی-در-مغز.p13747‎Cachedبررسی ها نشان می دهند، او سالها از سردرد و تشنج رنج برده بدون اینکه علت آن را بداند، پزشکان علت را ورود انگل به بدن او به خاطر عادت خوردن قورباغه زنده به عنوان غذا بین ...