مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ترفندهایی برای رهایی از بوی رنگ در اتاق

جام جم سرا: هر چند ساده‌ترین راه برای مقابله با این مشکل، تهویه مناسب یا باز گذاشتن پنجره‌های خانه است تا به وسیله گردش هوا، بوی نامطبوع از بین برود اما روشهای دیگری هم هست:

شمع روشن:
با روشن کردن چند شمع در فضای خانه می‌توانید مواد شیمیایی معلق در هوا را بسوزانید و از شر این مواد بد بو و تا حدودی خطرناک راحت شوید.

پیاز:
چند پیاز را برش بزنید و تکه‌های آن را داخل ظروفی قرار دهید و در اتاق‌ها بگذارید. پیاز گزینه‌ای مناسب برای این کار است. از آن می‌توان برای از بین بردن باکتری‌ها و میکروب‌ها هم استفاده کرد.

دانه قهوه: دانه‌های قهوه را در قسمت‌های مختلف اتاق قرار دهید تا جذب بو، انجام پذیرد.

زغال چوب: زغال به خاطر خاصیت جذب کنندگی، بوی رنگ و مواد شیمیایی را به خوبی جذب می‌کند و کمک شایانی به حل مشکل خواهد کرد.

لیمو: لیمو را از وسط به دو نیم تقسیم کنید و در قسمت‌هایی که رنگ آمیزی شده، قرار دهید. لیمو تا ۲ روز اثر جذب کنندگی دارد و خواهید دید که پس از دو روز چگونه مواد شیمیایی را به خود جذب کرده است.

ترکیب وانیل و روغن نعنا: اگر این ترکیبات را در دسترس دارید، می‌توانید مقداری پنبه را به اندازه توپ پینگ پنگ در آورید و آن را به محلول مذکور آغشته کنید و در اتاق‌ها بگذارید تا بوی رنگ و مواد را به خود جذب کند. اگر پنبه در دسترس ندارید، چند قطره از این محلول را داخل کاسه آب بریزید و در کنار دیوار رنگ آمیزی شده، قرار دهید.

سرکه: می‌توانید، سرکه را درون ظرفی بریزید و در گوشه‌ای از اتاق قرار دهید تا بوی اتاق کاهش یابد. (خراسان)



لینک منبع :ترفندهایی برای رهایی از بوی رنگ در اتاق

ترفندهایی برای رهایی از بوی رنگ در اتاق - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../ترفندهایی-برای-رهایی-از-بوی-رنگ-در-اتاق‎Cached Similar2 ا کتبر 2014 ... یکی از کارهای اساسی و معمول برای نوسازی و تعمیر خانه‌ها، رنگ آمیزی است اما این کار معمولا با مشکلاتی از جمله پیچیدن بوی رنگ و مواد شیمیایی در ... ترفندهایی برای رهایی از بوی رنگ در خانه - نمناک namnak.com/رهایی-از-بوی-رنگ-در-اتاق-.p43946‎Cachedبوی رنگ و بوی رنگ در خانه و بوی رنگ در خانه را با این ترفندها از بین ببرید و ترفندهایی برای رهایی از بوی رنگ در اتاق و با این ترفندها از شر بوی رنگ خلاص شوید و ... با این ترفندها از شر بوی رنگ اتاق خلاص شوید - فردا www.fardanews.com/.../با-این-ترفندها-از-شر-بوی-رنگ-اتاق-خلاص-شوید‎Cached4 فوریه 2017 ... لیمو را از وسط به دو نیم تقسیم کنید و در قسمت‌هایی که رنگ آمیزی شده، قرار دهید. لیمو تا ۲ روز اثر جذب ... ترفندهایی برای رهایی از بوی رنگ در اتاق. بوی رنگ و ده راه برا از بین بردن آن www.ichoob.ir/ichoob-515/‎Cached Similarآموزش٬ رنگ٬ رنگ آمیزی٬ کاربردی٬ رفع٬ حل٬ بوی٬ بد٬ از بین بردن٬ بو بد رنگ,راه ... دانه های قهوه را در قسمت های مختفل اتاق قرار دهید تا عملیات جذب بوی رنگ ، انجام پذیرد. ترفندهایی برای رهایی از بوی رنگ در اتاق - نیک صالحی پرتال ... www.niksalehi.com/.../ترفندهایی-برای-رهایی-از-بوی-رنگ-در-اتاق.html 23 فوریه 2015 ... هر چند ساده‌ترین راه برای مقابله با این مشکل، تهویه مناسب یا باز گذاشتن پنجره‌های خانه است تا به وسیله گردش هوا، بوی نامطبوع از بین برود اما روشهای ... ترفندهایی برای رهایی از بوی رنگ در اتاق - فردا نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/148621302029599 4 فوریه 2017 ... لیمو را از وسط به دو نیم تقسیم کنید و در قسمت‌هایی که رنگ آمیزی شده، قرار دهید. لیمو تا ۲ روز اثر جذب کنندگی دارد و خواهید دید که پس از دو روز چگونه ... برای از از بین بردن بوی رنگ تازه ساختمان چکار باید کرد - تک فارس www.takfars.ir/برای-از-از-بین-بردن-بوی-رنگ-تازه-ساختمان/‎Cached Similar15 سپتامبر 2013 ... برای از بین بردن بوی رنگ در یک اتاق تازه رنگ شده، کافی است یک ظرف را ... برای دستیابی به نتیجه دلخواه می توانید از چندین روش به صورت یکجا ... نحوه از بین بردن بوی رنگ در خانه - بیتوته www.beytoote.com/housekeeping/.../eliminate-smell-paint.html‎Cachedبرای رهایی از بوی رنگ در خانه چه راهکارهایی را پیشنهاد می دهید؟ با توجه به نوع ... ولی اگر در فصل زمستان دیوار را رنگ می کنید، روش های دیگری وجود دارد. از موادی استفاده کنید ... تعدادی زغال را در گوشه هایی از اتاق قرار دهید و آنها را در طی چند ساعت نو کنید. ترفندهایی برای رهایی از بوی رنگ در اتاق - فردا نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/32781354 4 فوریه 2017 ... ترفندهایی برای رهایی از بوی رنگ در اتاق. لیمو را از وسط به دو نیم تقسیم کنید و در قسمت هایی که رنگ آمیزی شده، قرار دهید. لیمو تا 2 روز اثر جذب ... ترفندهایی برای رهایی از بوی رنگ در اتاق - شفا آنلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/4286943 15 جولای 2015 ... ترفندهایی برای رهایی از بوی رنگ در اتاق. شفاآنلاین:بهداشت دانه های قهوه را در قسمت های مختلف اتاق قرار دهید تا جذب بو، انجام پذیرد. ... ادامه خبر.