مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

الماس تراش نخورده

پدرش که شیمیدان معروفی بود، وی را به مدرسه کریستیانا فرستاد تا در آنجا درس وزارت بخواند، اما او که به این رشته علاقه نداشت، در امتحانات قبول نشد و تحصیل در آن مدرسه را رها کرد. در عوض به انجمن موسیقی پیوست و با جان و دل به تمرین هنری پرداخت که گویی گل وجودش را با آن سرشته بودند.

او شاگرد زبده‌ای بود، اما متاسفانه استادان خوبی نداشت. معلمان آن مجموعه همگی ضعیف بودند و به همین دلیل، او هم مانند دیگران نتوانست اجرایی در خور ارائه کند. در این باره منتقدی در مجله‌ای ایتالیایی نوشت: «اوله بول هنرمندی بااستعداد است که کاری بلد نیست. اگر او را یک تکه الماس بدانیم، باید بگوییم قیمتی و ارزشمند است، اما چون هنوز خشن است و تراش نخورده، درخششی ندارد.» اگر شما جای اوله بول بودید چه می‌کردید؟ از شنیدن این انتقادهای تند برمی‌آشفتید و کار مورد علاقه‌تان را رها می‌کردید، یا تصمیم می‌گرفتید به انتقادها بیندیشید و تامل کنید، شاید آنها درست و کارساز باشند؟!

اوله بول راه دوم را انتخاب کرد. او به دفتر همان مجله رفت و از مدیر آنجا خواهش کرد وی را به فرد منتقد معرفی کند. آنها هم که از درخواست نوازنده جوان متعجب شده بودند، او را به اتاق منتقد هفتاد ساله راهنمایی کردند. تمام بعدازظهر آن روز را آن دو با هم گذراندند و اوله بول از تجربیات مرد دنیادیده استفاده کرد، سپس در نهایت سپاسگزاری آنجا را ترک گفت.

اکنون او باید نصیحت‌های آن مرد را به کار می‌بست. به همین دلیل از شرکت در کلاس‌های موسیقی که پیش‌تر می‌رفت، امتناع کرد و برای تحصیل سراغ زبده‌ترین استادان رفت. او به مدت شش ماه تمام هر روزه برای ساعت‌های طولانی زیر نظر استاد تمرین می‌کرد و پس از گذشت این مدت، دوباره و اما این بار با دستی پر به کنسرت‌هایش بازگشت. او در بیست و شش سالگی به یکی از مشهورترین نوازندگان اروپا تبدیل شد. (ضمیمه چاردیواری)

مترجم: لیلا رعیت

منبع: inspirational stories



لینک منبع :الماس تراش نخورده

Images for الماس تراش نخورده کشف بزرگترین الماس تراش نخورده جهان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../کشف-بزرگترین-الماس-تراش-نخورده-جهان‎Cached20 مارس 2017 ... کشف بزرگترین الماس تراش نخورده جهان. هنوز قیمتی برای این جواهر تعیین نشده است، اما گفته می‌شود که این بزرگترین الماس پیدا شده در سیرالئون ... بزرگترین الماس تراش‌نخورده جهان کشف شد + فیلم و عکس - خبرگزاری ... https://www.tasnimnews.com/.../بزرگترین-الماس-تراش-نخورده-جهان-کشف-شد-فیلم-و-عکس‎Cached17 مارس 2017 ... به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کشیش مسیحی یکی از بزرگترین الماس‌های تراش نخورده جهان را در منطقه کونو در سیرالئون کشف کرده ... الماس راف (تراش نخورده ) | فروشگاه آنلاین جواهری شهروز shop.shahroozjewellery.com/?product=الماس-راف-تراش-نخورده‎Cachedسنگ و گوهر. تراش نخورده (راف). سنگهای قیمتی · الماس · گوهر و سنگ تراش خورده. ابزارها و دستگاهها ... الماس راف (تراش نخورده ). خانه > الماس راف > الماس راف (تراش نخورده ) ... بزرگترین الماس تراش‌ نخورده جهان ( تصاویر جالب از کشف الماس ) - شهر ... shahrematlab.com/بزرگترین-الماس-تراش‌-نخورده/‎Cachedبزرگترین الماس تراش‌ نخورده :کشیش مسیحی یکی از بزرگترین الماس‌های تراش ... کشف بزرگترین الماس تراش‌نخورده جهان 1886455 بزرگترین الماس تراش‌ نخورده جهان ... چگونه الماس واقعی را از غیرواقعی آن تشخیص دهیم - طلا www.tala.ir/article/detail/26949‎Cached Similarاین مقاله شما را با روش تشخیص الماس طبیعی از نوع مصنوعی، غیر واقعی، جعلی چه از نوع تراش خورده و چه سنگ راف و تراش نخورده، آشنا می سازد. همچنین با مطالعه این مقاله ... آپارات - الماس تراش نخورده www.aparat.com/result/الماس_تراش_نخورده‎Cachedآپارات - الماس تراش نخورده. ... فیلم/ کشف بزرگترین الماس تراش نخورده جهان · انتخاب TV. 621 بازدید ... الماس تراشکاری TAEGUTEC XNMU 06 (تکنو تراش زاگرس). فیلم/ کشف بزرگترین الماس تراش نخورده جهان - آپارات ► 1:18www.aparat.com/v/KWVql/فیلم%2F_کشف_بزرگترین_الماس_تراش_نخورده_جهان Mar 18, 2017 - 1 min انتخاب TV فیلم/ کشف بزرگترین الماس تراش نخورده جهان انتخاب , انتخاب TV. الماس تراش نخورده کانادا | جواهربازار www.javaherbazar.com/library/post-300-الماس-تراش-نخورده-کانادا/‎Cachedالماس تراش نخورده کانادا بر طبق بررسی‌های اخیر از میان کشور‌های فعال در زمینه تجارت الماس‌های تراش نخورده، کانادا در رتبه هفتم جای گرفته است. همچنین این کشور ... عکس: بزرگترین الماس تراش‌ نخورده جهان - مجله اینترنتی دوستان www.dustaan.com/عکس-بزرگترین-الماس-تراش‌-نخورده-جهان/‎Cached18 مارس 2017 ... عکس: بزرگترین الماس تراش‌ نخورده جهان ,در تصاویر زیر بزرگترین بزرگترین الماس تراش‌ نخورده جهان را که در سیرالئون کشف شده است را مشاهده می ...