مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دو محصول جدید رنو در راه ایران +عکس

جام جم سرا: کبچر و CLIO۴ چنان که نامه به نقل از دنیای اقتصاد ذکر کرده، قرار است ابتدا به صورت محصول کامل (CBU) مهمان بازار کشور شوند و اگر خانواده‌های ایرانی از آنها استقبال کردند تولید آن در کشور صورت گیرد.

به گزارش جام جم سرا، این که چه تعداد از پارکینگ خانه‌های ایرانی درهای خود را به روی دو خودروی مذکور خواهند گشود و چه تعداد خانواده سفرهای درونشهری یا برونشهری خود را با این دو خودرو انجام خواهند داد، به نظر می‌رسد تا حد زیادی بستگی به مذاکرات در غرب و توافقات در جاده مخصوص داشته باشد!



لینک منبع :دو محصول جدید رنو در راه ایران +عکس

Images for دو محصول جدید رنو در راه ایران +عکس تولید 10 محصول جدید رنو در ایران (+عکس) - تالاب www.talab.org/news/.../renault-plans-to-produce-10-new-products-in-the.html‎Cachedتولید 10 محصول جدید و مدرن رنو در ایران مدیرعامل رنو پارس گفت رنو ساندرو، ساندرو بی‌کراس، داستر فیس‌لیفت‌شده و رنو کوئید هاچ‌بک و صن. معرفی و قیمت محصولات جدید رنو در ایران + تصاویر - جدیدترین اخبار ... www.momtaznews.com/گزارش-مراسم-رونمایی-محصولات-جدید-رنو-د/‎Cached Similar11 جولای 2017 ... نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران با رونمایی از محصول جدید ۲۰۱۷ رنو .... امروز قیمت محصولات ایران خودرو دو تا پنج میلیون تومان افزایش یافت. دو محصول جدید رنو در راه ایران +عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../دو-محصول-جدید-رنو-در-راه-ایران-عکس‎Cached29 سپتامبر 2014 ... در شرایطی که رنو نیز مانند برخی دیگر از خودروسازان منتظر مشخص شدن نتیجه نهایی مذاکرات هسته‌ای برای حضوری پر رنگ در ایران است، ایران ... تولید دو محصول جدید رنو توسط ایران خودرو - خودرو - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/1412056560257630‎Similarتولید دو محصول جدید رنو توسط ایران خودرو - خودرو. ... عکس/ اولین واکنش حاج‌صفی بعد از حواشی پیش آمده · مهریه بیش از 110 سکه بهار آزادی را آیا می توان از مرد گرفت؟ (تصاویر) خودروی جدید رنو در ایران - فرارو fararu.com/fa/news/290426/تصاویر-خودروی-جدید-رنو-در-ایران‎Cached26 سپتامبر 2016 ... به گزارش فرارو، عصر دیروز رنو فرانسه و نماینده این شرکت درایران یعنی نگین خودرو، محصول جدید بازار خودرو ایران را در تالار وحدت معرفی کردند. دو محصول جدید رنو در راه ورود به خاک ایران - سایپا سرچ saipasearch.com/content-30505.xhtml‎Cached Similarایران خودرو ادعا می کند که تا پایان سال جاری دو محصول از شرکت خودروسازی رنو را وارد بازار ایران می کند . جزئیات ورود 5 خودروی جدید رنو به ایران - نمناک namnak.com/خودروی-جدید-رنو-در-ایران.p33007‎Cached3 جولای 2016 ... خودروی جدید رنو و ورود خودروهای جدید رنو به ایران و همکاری سایپا و ایران خودرو ... است که سه محصول را با سایپا و دو مورد را ایران خودرو تولید خواهد کرد. ... به ایران + عکس · اوتلندر 2016 خودروی جدید ژاپنی در راه ایران + تصاویر · فوتبال ... رونمایی از رنو جدید در ایران/ اعلام قیمت (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/.../news/.../رونمایی-از-رنو-جدید-در-ایران-اعلام-قیمت-عکس‎Cached6 سپتامبر 2016 ... وی ادامه داد: با موافقت هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا محصولات جدید شرکت های رنو و نیسان در برنامه های تولیدی این شرکت قرار خواهد گرفت. دو محصول جدید رنو در راه ایران+تصاویر - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/349626/‎Cached29 سپتامبر 2014 ... به گزارش مشرق، در شرایطی که رنو نیز مانند برخی دیگر از خودروسازان منتظر مشخص شدن نتیجه نهایی مذاکرات هسته‌ای برای حضوری پر رنگ در ایران ...