مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش جنسی کودکتان را جدی بگیرید

جام جم سرا: دکتر رضا شیرآلی محمدپور افزود: در این زمینه علاوه بر آموزش‌های ابتدایی جنسی به کودکان، باید نحوه عملکرد در برابر افراد غریبه را نیز به آنان آموزش دهیم. آموزش عملکرد صحیح در خصوص اتفاق‌ها و بازگو کردن آن به کودکان توسط اعضای خانواده و افراد مورد اعتماد از موثرترین روشهای آموزش‌های پیش از ورود کودکان به اجتماع است؛ چرا که بیشتر کودکان احساس عذاب وجدان داشته و از اطلاع رسانی به اطرافیان خود اجتناب می‌کنند.

وی با بیان این‌که کودکان با پنهان‌کردن سطوح مختلف تجاوزهای جنسی به خود، از اطرافیانشان تا آخر عمر دچار درگیری روحی می‌شوند، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید برای جلوگیری از بروز هر گونه اتفاقی آموزش مقدماتی مسائل جنسی، راه‌های جلوگیری و در صورت بروز اتفاق، اطلاع‌رسانی بموقع آن را به کودکان خود بیاموزند.

محمدپور در ادامه داشتن رویکرد حمایت‌گرانه توسط خانواده را عاملی برای اطلاع‌رسانی کودک درباره بروز اتفاقات دانست و افزود: اگر خانواده به دلیل ترس از آبرو از پیگیری اجتناب کند به احساس گناه کودک دامن می‌زند که این امر نیز مشکلات روحی و روانی را در کودک به دنبال دارد.

به نقل از ایسنا، وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخاب سرویس مدارس اظهار کرد: برای انتخاب سرویس باید از افرادی که از پیش شناخته شده‌اند و دارای شرایط کاری مشخص و قابل پیگیری هستند، استفاده شود. همچنین باید به کودکان آموزش داد تا از ماشین‌های شخصی مسافربری که قابل پیگیری نیستند، استفاده نکنند و بهتر است برای انتخاب سرویس مدارس دخترانه در صورت امکان از رانندگان زن استفاده شود.

این روانپزشک تأکید کرد: خانواده‌ها باید در برابر مسائلی که کودکان مطرح می‌کنند، جدی باشند. آنها باید آموزش مسائل جنسی را که یکی از نیازهای مهم کودکان برای ورود به اجتماع است در نظر بگیرند و از کتاب‌ها و مراکز مشاوره برای آگاهی‌دادن به کودکان خود و تقویت جرات اعتراض به آنها در مقابله با تعرض استفاده کنند.



لینک منبع :آموزش جنسی کودکتان را جدی بگیرید

آموزش جنسی کودکتان را جدی بگیرید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../آموزش-جنسی-کودکتان-را-جدی-بگیرید‎Cached28 سپتامبر 2014 ... یک روانپزشک با بیان این که کودکان پیش از ورود به اجتماع باید مسائل جنسی را در حد ابتدایی آموزش ببینند، تاکید کرد: در روزهای اولیه ورود به ... Images for آموزش جنسی کودکتان را جدی بگیرید مشاوره و آموزش مسائل جنسی کودکان را جدی بگیرید | 9099071892 ... https://alosalammoshavere.com/مسائل-جنسی-کودکان/‎Cachedمسائل جنسی کودکان خود را جدی بگیرید و به محض مشاهده کوچکترین اشکال در روند تربیت جنسی کودک خود به مشاورین مربوطه رجوع کنید. آن ها به شما آموزش خواهند داد. آموزش جنسی کودکتان را جدی بگیرید - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../آموزش-جنسی-کودکتان-را-جدی-بگیرید 28 سپتامبر 2014 ... یک روانپزشک با بیان این که کودکان پیش از ورود به اجتماع باید مسائل جنسی را در حد ابتدایی آموزش ببینند، تاکید کرد: در روزهای اولیه ورود به ... آموزش جنسی نوجوانان را جدی بگیرید - سلامتی salamati.ir/2017/04/21/آموزش-جنسی-نوجوانان-را-جدی-بگیرید/‎Cached21 آوریل 2017 ... آغاز بلوغ و تغییرات بدن، همراه با علایق و گرایش‌های جنسی رو به افزایش، سبب می‌شود که نیاز نوجوان به آگاهی از موضوع جنسیت انسان برانگیخته شود ... تربیت جنسی بچه‌ها را جدی بگیرید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../تربیت-جنسی-بچه‌ها-را-جدی-بگیرید‎Cachedتربیت جنسی بچه‌ها را جدی بگیرید ... تربیت جنسی را جدی بگیرید ... برای آموزش مفهوم مراقبت از خود به کودک، قبل از آنکه وارد مرحله آموزش مستقیم شوید می‌توانید با ... آموزش جنسی نوجوانان را جدی بگیرید-ویکی روان www.wikiravan.com/آموزش-جنسی-نوجوانان-را-جدی-بگیرید/‎Cached16 مه 2017 ... آموزش جنسی نوجوانان را جدی بگیرید. فاطمه صبوری پور ۲۶ ... تگ هاآموزش جنسی کودک آموزش روابط جنسی بلوغ نوجوانان · مشاوره روانشناسی رایگان از ... آموزش جنسی در سنین پایین مناسب است ؟ - آپارات ► 2:10www.aparat.com/v/c56HM/آموزش_جنسی_در_سنین_پایین_مناسب_است_؟ Jul 24, 2017 - 2 min صراحت تی وی آموزش #جنسی در سنین پایین، باعث تلقی صرفاً جنسی از جنس مخالف میشود. ... سنین پایین مناسب است ؟ آموزش مسائل جنسی ... آموزش مسائل جنسی به کودکان را جدی بگیرید!! – خبرگزاری کودک پرس www.koodakpress.ir/10733/آموزش-مسائل-جنسی-به-کودکان-را-جدی-بگیری/ 3 ا کتبر 2016 ... حرف «آموزش جنسی» که می‌شود، همه خودشان را کنار می‌کشند و مسئولیت این کار را به عهده یکی دیگر می‌گذارند؛ خانواده‌ها، صداوسیما، آموزش و پرورش، نهادهای ... آموزش مسائل جنسی به کودکان تا پایان دبستان - کلینیک من www.clinicman.org/آموزش-مسائل-جنسی-به-کودکان-تا-پایان-دبستان‎Cachedروش‌های آموزش جنسی برای کودکان از 3سالگی تا پایان دبستان. برای اینکه درباره ... همچنین باید عدم علاقه ناگهانی به یک نفر را جدی بگیرید. ممکن است کودک شما ...