مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

صبح زود رخ داد: سقوط و مرگ یک دانشجوی پزشکی

جام جم سرا: دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تایید خبر مرگ یک دانشجوی ساکن خوابگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز اعلام کرد که علت این حادثه از سوی مسئولان این دانشگاه و دادستانی و حوزه انتظامی در حال بررسی است.

روز گذشته (جمعه ۴ مهر)، خبری مبنی بر فوت یک دانشجوی پزشکی ساکن در خوابگاه شهید آیت‌الله دستغیب در شیراز، شایع شد که بعداز ظهر، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با درج خبری روی سایت آن دانشگاه اعلام کرد مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دادستانی و حوزه انتظامی در حال بررسی حادثه صبح‌گاه چهارم مهرماه در خوابگاه دانشجویی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز هستند.

به نقل از ایسنا، در این خبر که بسیار دیرهنگام بر روی سایت دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته آمده است: پس از کشف جسد دانشجوی پسر حدود ۲۳ ساله در راند بررسی حفاظت فیزیکی دانشگاه، پزشکی قانونی بر اساس بررسی‌های اولیه زمان مرگ را حدود ساعت ۴ صبح اعلام کرده است.

دادستانی و حوزه انتظامی و مسوولان دانشگاه در حال بررسی موضوع هستند و به محض کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر موارد را به اطلاع عموم و رسانه‌ها خواهند رساند.



لینک منبع :صبح زود رخ داد: سقوط و مرگ یک دانشجوی پزشکی

صبح زود رخ داد: سقوط و مرگ یک دانشجوی پزشکی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../صبح-زود-رخ-داد-سقوط-و-مرگ-یک-دانشجوی-پزشکی 27 سپتامبر 2014 ... براساس اعلام برخی از دانشجویان ساکن در خوابگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، دانشجویی به‌نام و- ب، صبح زود پس از سقوط از طبقه ۵ ساختمان ... صبح زود رخ داد: سقوط و مرگ یک دانشجوی پزشکی - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../صبح-زود-رخ-داد-سقوط-و-مرگ-یک-دانشجوی-پزشکی‎‎Cached27 سپتامبر 2014 ... براساس اعلام برخی از دانشجویان ساکن در خوابگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، دانشجویی به‌نام و- ب، صبح زود پس از سقوط از طبقه ۵ ساختمان ... Images for صبح زود رخ داد: سقوط و مرگ یک دانشجوی پزشکی مرگ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خوابگاه | Daneshjoo News www.daneshjoonews.com/archives/14323‎Cached27 سپتامبر 2014 ... یک دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ساکن در خوابگاه آیت‌الله دستغیب شیراز، بر اثر سقوط جان خود را از دست داد. ... از این حادثه و مرگ این دانشجو که صبح زود و از طبقه پنجم ساختمان خوابگاه به پایین سقوط کرده است، جزئیات ... عرش نیوز - مرگ دانشجوی پزشکی شیراز در خوابگاه www.arshnews.ir/vdcbwabf9rhb89p.uiur.html 27 سپتامبر 2014 ... دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تایید خبر مرگ یک دانشجو ساکن در ... "و- ب" صبح زود از طبقه 5 ساختمان خوابگاه، به پایین سقوط و فوت کرده است،‌ ... جزئیات مرگ دانشجوی پزشکی در خوابگاه - ایسنا www.isna.ir/news/.../جزئیات-مرگ-دانشجوی-پزشکی-در-خوابگاه‎Cached27 سپتامبر 2014 ... دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تایید خبر مرگ یک دانشجوی ساکن در ... صبح زود از طبقه 5 ساختمان خوابگاه، به پایین سقوط و فوت کرده است، اما ... روزنامه شرق sharghdaily.ir/Modules/News/PrintVer.aspx?Src=Main&News...‎Cachedرخداد. درخواست پلیس برای شناسایی سارق حرفه‌ای شرق: پلیس برای شناسایی و ... ایسنا: دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تایید خبر مرگ یک دانشجوی ساکن در خوابگاه ... دانشجویی به‌نام «و- ب» صبح زود از طبقه پنج ساختمان خوابگاه، به پایین سقوط ... سقوط مشکوک دختر دانشجو پزشکی از پله فرار طبقه هفتم اکباتان ... www.shahrekhabar.com/social/148292952014929‎Cached28 دسامبر 2016 ... سقوط مشکوک دختر دانشجو پزشکی از پله فرار طبقه هفتم اکباتان ... به گزارش رکنا ، عقربه ها ساعت 10 صبح سه شنبه 7 آذر ماه سال جاری را نشان می داد که ... شدند و خیلی ماموران کلانتری 135 آزادی Freedom در جریان مرگ مرموز دختر جوان قرار گرفتند. ... حمله سایبری یک دانشجو به سایت دانشگاه برای دستکاری نمرات خودش. خبرهای حوادث | خبر فارسی khabarfarsi.com/accident‎Cached19 ساعت قبل ... دروغ دردسرساز یک زن به تقلید از حادثه ربودن بنیتا ... در یکی از خیابان های رفسنجان بین یک موتورسیکلت سوار و دوسرنشین خودروی پراید رخ داد، ... از زنده سوزی یک راننده در خودرو تا خانواده‌ای که تحت تعقیب پلیس 5 ... www.mashreghnews.ir/news/349134/‎Cached27 سپتامبر 2014 ... جزئیات مرگ یک دانشجو در خوابگاه، قصاص و زندان برای جنایتکاران ... صبح روز جمعه چهارم مهرماه، جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مرگ یک دانشجوی پزشکی ... صبح زود از طبقه 5 ساختمان خوابگاه، به پایین سقوط و فوت کرده است،‌ ... گروه تبهکار رخ داده و مجرمان پیش از رسیدن ماموران از محل متواری شده‌اند.