مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برای بچه‌دارشدن، دنبال همسری کم‌سن‌وسال می‌گردم

جام جم سرا: واقعیت این است که ازدواج نکردن شما تا به این سن به هر دلیلی که باشد به ایجاد یک سری محدودیت‌ها در انتخاب همسر منجر می‌شود که یکی از این محدودیت‌ها‌‌ همان است که اشاره کردید: «لطمه خوردن به تعداد و سلامت فرزندان». با این حال در صورتی که مایل به ازدواج با خانمی با تفاوت سنی کم باشید توصیه من به شما این است که:

شرایط خود را بپذیرید

مسئولیت مجرد بودنتان تا به این سن را به عهده بگیرید. مسلم است که دلیل آن هر چه باشد شما به سهم خودتان درباره آن مسئولید پس لازم است در درجه اول بپذیرید که گزینه‌های انتخاب همسر برای یک آقای ۳۸ ساله نسبت به سنین پایین‌تر ممکن است محدود‌تر باشد که البته این امر درباره خانم‌ها بسیار بیشتر صدق می‌کند و محدودیت‌ها برای خانم‌ها بیشتر است، ولی به هر حال برای آقایان هم وجود دارد.
اگر مهم‌ترین ملاک ازدواجتان فرزنددار شدن است و این امر را بر سایر مسائل ترجیح می‌دهید لازم است بستگانتان را در جریان اولویت‌های شخصی خود قرار دهید تا افرادی را که برای ازدواج پیشنهاد می‌کنند از نظر سنی همخوانی بیشتری با اولویت‌های شما داشته باشند.

مشکلات تفاوت سنی زیاد زوجین

این نکته را هم مد نظر داشته باشید به میزانی که اختلاف سنی شما با همسرتان بیشتر شود انتظارات او از شما و به تبع شما ازاو متفاوت خواهد بود. بحث انتظارات زوجین از یکدیگر یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در ازدواج آن هاست که اگر از ابتدا مورد توجه قرار نگیرد می‌تواند زمینه ناسازگاری در زندگی مشترکشان را فراهم سازد. انتظارات لازم است به روشنی قبل از ازدواج عنوان شوند و طرفین با آگاهی کامل درباره این انتظارات وارد زندگی مشترک خود شوند. قبلاً درباره مشکلات ازدواج وقتی که زوجین اختلاف سنی زیادی با یکدیگر داشته باشند، مطالبی ارائه شده است، با این حال انتخابتان هر فرد و با هر خصوصیاتی که باشد پیشنهاد من به شما بهره‌مندی از مشاوره تخصصی پیش از ازدواج است، چرا که هر دو نفرتان قادر خواهید بود با دید بازتری به مسائل زندگی به زندگی مشترک قدم بگذارید و با دستی پر از مهارت‌های زندگی آموخته شده، زندگی مشترکتان را آغاز کنید. (پریسا غفوریان - کار‌شناس ارشد روان‌شناسی بالینی/خراسان)



لینک منبع :برای بچه‌دارشدن، دنبال همسری کم‌سن‌وسال می‌گردم

برای بچه‌دارشدن، دنبال همسری کم‌سن‌وسال می‌گردم - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../برای-بچه‌دارشدن،-دنبال-همسری-کم‌سن‌وسال-می‌گردم برای بچه‌دارشدن، دنبال همسری کم‌سن‌وسال می‌گردم. دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 17: 26. پسری مجرد و ۳۸ ساله‌ام. مجرد بودنم قصه درازی دارد که بماند، اما دخترانی که ... برای بچه‌دارشدن، دنبال همسری کم‌سن‌وسال می‌گردم! www.akharinnews.com/.../66523-برای-بچه‌دارشدن،-دنبال-همسری-کم‌سن‌وسال-می‌گردم.html‎Cachedبرای بچه‌دارشدن، دنبال همسری کم‌سن‌وسال می‌گردم! پسری مجرد و ۳۸ ساله‌ام. مجرد بودنم قصه درازی دارد که بماند، اما دخترانی که بستگانم برای ازدواج معرفی می‌کنند ۳۴ تا ۳۶ ... پسرانی که دنبال دختران «کم‌سن‌وسال» می‌گردند! - فرارو fararu.com/fa/news/.../پسرانی-که-دنبال-دختران-کم‌سن‌وسال-می‌گردند‎Cached Similar8 فوریه 2015 ... پسرانی که دنبال دختران «کم‌سن‌وسال» می‌گردند! ... کرده‌اند و حتی اگر ۴۰ سالشان بشود، باز هم به دنبال همسری زیر ۳۰سال می‌گردند. ... شانس بچه دار شدن برای بچه‌دارشدن، دنبال همسری کم‌سن‌وسال می‌گردم - پیک - آبتین بلاگ pik.abtinblog.com/.../برای+بچه‌دارشدن،+دنبال+همسری+کم‌سن‌وسال+می‌گردم+‎Cachedمجلی تفریحی پیک | مرجع مطالب روز اینترنت,برای بچه‌دارشدن، دنبال همسری کم‌سن‌وسال می‌گردم ,پیک. C# application publish - errors on different systems mansa.ir/?t=1426&e=9612263310&ref=khone.xyz&z=C‎Cachedاختلاف فکری و فرهنگی با خانواده همسر پاسخ به خرافات مسائل جنسی موضوع آموزش مسائل جنسی و زناشویی در ایران برای بچه‌دارشدن، دنبال همسری کم‌سن‌وسال می‌گردم هر روز به عشقتان آب بدهید darbast4u.ir/?t=1638&e=192301835&ref=shefa4u.ir&z=هر... اگر فکر می کنید که مثلاً همسر شما کاملاً بی عیب است یا شما کاملاً بی عیب هستید، این فکر درستی نیست، قماش همه ... برای بچه‌دارشدن، دنبال همسری کم‌سن‌وسال می‌گردم چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و ... takmedia.ir/show.php?aj=yes&g=511&b=16&t=807&za...ip... برای بچه‌دارشدن، دنبال همسری کم‌سن‌وسال می‌گردم center font color= #669900 class= threadtitle-font a rel= nofollow title= برای بچه‌دارشدن، دنبال همسری کم‌سن‌وسال ... نکته های زندگی برای زوج های تازه ازدواج کرده rialchanges.ir/?t=1638&e=12821748&ref=rialchanges... شاید هر دوی شما، به کار خاصی علاقه داشته باشید (مثلاً همسر شما علاقه به پخت و پز داشته و شما شستن ظروف را انجام .... برای بچه‌دارشدن، دنبال همسری کم‌سن‌وسال می‌گردم پسرانی که دنبال دختران «کم‌سن‌وسال» می‌گردند - زمان نیوز www.zamannews.ir/.../9968-پسران-که-دنبال-دختران-کم-سن-وسال-گردند‎Cached10 فوریه 2015 ... پسرانی که دنبال دختران «کم‌سن‌وسال» می‌گردند ... شانس بچه دار شدن در گذشته، سن باروری دختران معیار انتخاب آن‌ها برای همسری بود. در آن زمان زنی در ... عروس و داماد، اختلافی از جنس سن و سال - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../عروس-و-داماد،-اختلافی-از-جنس-سن-و-سال 3 سپتامبر 2013 ... علاوه بر این باید در نظر داشت که هر زنی نیاز دارد که به همسر خود تکیه کند و نیاز هر مرد نیز .... برای بچه‌دارشدن، دنبال همسری کم‌سن‌وسال می‌گردم.