مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مدل موی باستانی: زنی با اکستنشن ۳۳۰۰ ساله! |عکس|

جام جم سرا: بیش از ۳۳۰۰ سال قبل زنی در یکی از شهرهای کشور مصر با مدل موی فوق‌العاده پیچیده با اکستنشن‌های بلند دفن شد. محققان از نام، سن و شغل بقایای کشف شده از این زن آگاهی ندارند، اما مدل موی روی این جمجمه دست نخورده باقی مانده است.

به نقل از ایسنا، باستان‌شناسان بقایای این زن را که در یک نمد پیچیده شده بود، نزدیک شهر کهنی پیدا کرده‌اند که هم اکنون با نام «آمارنا» شناخته می‌شود و توسط «آخناتون» یکی از فراعنه مصر به عنوان پایتخت جدید این کشور ساخته شده بوده است.

به گزارش جام جم سرا، این موضوع که موهای زن برای مراسم تدفین به این گونه آرایش شده‌اند یا این مدل مو متعلق به خود زن است پرسش اصلی محققان و باستان‌شناسان است. آن‌ها در بررسی‌های خود از ۱۰۰ جمجمه کشف شده در شهر «آمارنا» به این نتیجه رسیدند که مردم این شهر از مدل‌ موهای متنوعی در زمان حیات خود استفاده می‌کردند.



لینک منبع :مدل موی باستانی: زنی با اکستنشن ۳۳۰۰ ساله! |عکس|

Images for مدل موی باستانی: زنی با اکستنشن ۳۳۰۰ ساله! |عکس| مدل موی باستانی: زنی با اکستنشن ۳۳۰۰ ساله! |عکس| - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../مدل-موی-باستانی-زنی-با-اکستنشن-۳۳۰۰-ساله-عکس‎Cached20 سپتامبر 2014 ... باستان‌شناسان در جدید‌ترین کشفیات خود در مصر، جمجمه سر زنی با قدمت بیش از ۳۳۰۰ سال را کشف کردند که دارای آرایش موی عجیب با ۷۰ رشته موی ... مدل موی باستانی: زنی با اکستنشن ۳۳۰۰ ساله! (+عکس) - قطار وبگردی و ... www.ghatar.com/.../مدل-موی-باستانی-زنی-با-اکستنشن-۳۳۰۰-ساله-عکس/‎Cached20 سپتامبر 2014 ... بیش از ۳۳۰۰ سال قبل زنی در یکی از شهرهای کشور مصر با مدل موی فوق‌العاده پیچیده با اکستنشن‌های بلند دفن شد. محققان از نام، سن و شغل بقایای ... زنی که 3300 سال پیش اکستنشن کرده بود ! - مجله اینترنتی زیتونی zeytooni.com/.../زنی-که-3300-سال-پیش-اکستنشن-کرده-بود/‎Cachedزنی که ۳۳۰۰ سال پیش اکستنشن کرده بود ! ... بیش از ۳۳۰۰ سال قبل زنی در یکی از شهرهای کشور مصر با مدل موی فوق‌العاده پیچیده با ... این موضوع که موهای زن برای مراسم تدفین به این گونه آرایش شده‌اند و یا این مدل مو ... باستان شناسان در بررسی‌های خود از ۱۰۰ جمجمه کشف شده در شهر «آمارنا» به این ... باز کردن مومیایی هزارساله یک زن (عکس) ... کشف مدل موی باستانی (عکس) - ایمپریا imperia.ir/various/.../discover-the-ancient-hair-style-photo‎Cachedاکستنشن موی زن باستانی,مدل موی زنی با 3300 سال,کشف زنی با مدل موی ... بیش از ۳۳۰۰ سال قبل زنی در یکی از شهرهای کشور مصر با مدل موی فوق‌العاده پیچیده با ... انواع مدل موی مردان ایرانی، از قدیم تاکنون - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../انواع-مدل-موی-مردان-ایرانی،-از-قدیم-تاکنون‎Cached4 مه 2015 ... موهایتان را محکم نبندید؛ طاسی کششی می‌گیرید. دوشنبه 26 خرداد 1393 10:47. تصویر مدل موی باستانی: زنی با اکستنشن ۳۳۰۰ ساله! |عکس| ... کودکی با نصف جمجمه |عکس| - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../کودکی-با-نصف-جمجمه-عکس‎Cachedکودک بدون مغز در ۱۲ سالگی مُرد +عکس. پنج شنبه 13 شهریور 1393 17:56. تصویر مدل موی باستانی: زنی با اکستنشن ۳۳۰۰ ساله! |عکس| ... «اکستنشن» باعث ریزش موها می‌شود - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../اکستنشن-باعث-ریزش-موها-می‌شود‎Cachedیک متخصص پوست و مو گفت: اکستنشن باعث ریزش شدید موها می‌شود و میزان آسیب‌ دیدگی موها، بسته به تعداد ... تصویر مدل موی باستانی: زنی با اکستنشن ۳۳۰۰ ساله! طراحی لباس با استفاده از مکعب روبیک [عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../طراحی-لباس-با-استفاده-از-مکعب-روبیک-عکس 23 آوریل 2015 ... جام جم سرا- یک طراح جوان چینی در روشی خلاقانه و با استفاده از ترکیب تصادفی قطعات طراحی ... برچسب‌ها : طراحی لباس مدل لباس مد و زیبایی پوشاک عکس تصویر آندره آ چیاپی لی مکعب ... مدل موی باستانی: زنی با اکستنشن ۳۳۰۰ ساله! اکستنشن 3300 ساله زن مصری (عکس) - ایران ناز www.irannaz.com/extension-3300-year-old-egyptian-woman-photo.html‎Cachedباستان‌شناس‌ها پس از بررسی جمجمه ۳۳۰۰ ساله زن مصری متوجه شدند او برای زیبایی بیشتر و پوشاندن مو‌های ... ازدواج زن گربه ای با مردی جوانتر از خودش (عکس).