مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

باند اغفال دختران فراری درمشهد متلاشی شد

جام جم سرا: اوایل هفته جاری، ماموران کلانتری شهرک شهید باهنر مشهد در پی همکاری شهروندان و کسب اطلاعات مردمی به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد افراد مشکوکی به یک منزل در حوزه استحفاظی آن‌ها رفت و آمد دارند.

ماموران با به دست آوردن این اطلاعات، منزل مذکور را به طور غیرمحسوس تحت نظر گرفتند که بررسی‌ها مشخص کرد این مکان به لانه فساد تبدیل شده است و افراد خلافکاری در آنجا تجمع می‌کنند.

به نقل از خراسان، باتوجه به اهمیت موضوع، ماموران کلانتری با کسب مجوز قضایی، این منزل را به محاصره درآوردند و مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه مقادیری مواد مخدر به همراه آلات و ادوات استعمال کشف و ضبط شد. این در حالی بود که ۲ زن جوان نیز به همراه ۷ مرد که نسبتی با یکدیگر نداشتند در این مکان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

بنابراین گزارش، بررسی‌های پلیس با توجه به اعترافات مته‌مان، مشخص کرد که آنان با شناسایی دختران فراری، آن‌ها را اغفال می‌کردند و به منزل مذکور می‌کشاندند و سپس طعمه‌های خود را به مواد مخدر صنعتی آلوده می‌کردند.

به گزارش جام جم سرا، در همین حال فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز با اشاره به دستگیری اعضای این باند که به اغفال زنان و دختران فراری می‌پرداختند عنوان کرد: مته‌مان این پرونده در اختیار پلیس قرار دارند و بازجویی از آنان برای کشف جرایم احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد. (تابناک)



لینک منبع :باند اغفال دختران فراری درمشهد متلاشی شد

Images for باند اغفال دختران فراری درمشهد متلاشی شد باند اغفال دختران فراری درمشهد متلاشی شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../باند-اغفال-دختران-فراری-درمشهد-متلاشی-شد‎Cached18 سپتامبر 2014 ... افرادی که با شناسایی دختران فراری، آن‌ها را اغفال و به مواد مخدر آلوده می‌کردند در مشهد شناسایی و دستگیر شدند. باند اغفال دختران فراری درمشهد متلاشی شد - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/news/.../باند-اغفال-دختران-فراری-درمشهد-متلاشی-شد باند اغفال دختران فراری درمشهد متلاشی شد. کد خبر: ۴۳۵۳۰۲. تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹ 18 September 2014. امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 8831. باند اغفال دختران فراری درمشهد متلاشی شد - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../باند-اغفال-دختران-فراری-درمشهد-متلاشی-شد‎Cached18 سپتامبر 2014 ... افرادی که با شناسایی دختران فراری، آن‌ها را اغفال و به مواد مخدر آلوده می‌کردند در مشهد شناسایی و دستگیر شدند. باند اغفال دختران فراری درمشهد متلاشی شد rialchanges.ir/?t=65&e=43965502&ref=selfhttp://rialchanges.ir باند اغفال دختران فراری درمشهد متلاشی شد. افرادی که با شناسایی دختران فراری، اون ها را اغفال و به مواد مخدر آلوده می کردند در مشهد مقدس شناسایی و دستگیر شدند. باند اغفال دختران فراری درمشهد متلاشی شد t-iransocial932.khoneha.ir/?...باند+اغفال+دختران+فراری+درمشهد+متلاشی+شد‎Cachedافرادی که با شناسایی دختران فراری، اون ها را اغفال و به مواد مخدر آلوده می کردند در مشهد مقدس شناسایی و دستگیر شدند. نمایشگاه "کودکان مهر" برگزار شد به نقل خراسان، ... فعالیت شبکه اغفال دختران فراری در مشهد/ وحشت‌آفرینی زورگیر ... www.yjc.ir/.../فعالیت-شبکه-اغفال-دختران-فراری-در-مشهد-وحشت‌آفرینی-زورگیر-افغانی-با-قمه-50-سانتی-کلاهبرداری-370-میلیاردی-با-عنا...‎Cached Similar20 سپتامبر 2014 ... کمین 2 زن و 7 مرد برای شکار دختران فراری شبکه اغفال دختران فراری و زنان جوان در مشهد متلاشی شد؛ گردانندگان این باند زیرزمینی و سازمان یافته که ... روزنامه ایران90/10/19: باند اغفال دختران جوان در مشهد متلاشی شد - Magiran www.magiran.com/npview.asp?ID=2428730 9 ژانویه 2012 ... باند اغفال دختران جوان در مشهد متلاشی شد ... فرمانده پلیس مشهد گفت: احتمال می رود خانه مورد اشاره دختر فراری در شهرک گلشهر مشهد مخفیگاه دختران ... یالثارات - انهدام شبکه بزرگ اغفال دختران در مشهد yalasarat.com/vdcawen6.49ni615kk4.html شبکه بزرگ اغفال دختران و سرقت خودرو در مشهد متلاشی شد. ... به همراه یک دختر ۱۶ ساله فراری نیز دستگیر شدند و مشخص شد که اعضای این باند این منزل را به طور مجردی ... برچسب هادختران فراری - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ایران و جهان ... www.webmail.tabnak.com/fa/tag/2/دختران%20فراری پژوهش ملی بیشترین آمار دختران فراری در سالهای گذشته مربوط... به دخترانی بود که به ... نشان می دهد دختران به حال خود رها شده اند... کد خبر: ۵۲۰۰۴۶ تاریخ ... قصاص مجازات زورگیر جنایتکار/ باند اغفال دختران فراری درمشهد متلاشی... ها در دامن خودروساز می ...