مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۲ دزد، کودک و خودروی مسروقه را بازگرداندند

جام جم سرا: ساکنان خیابان دهم شهرک اوج کرج شامگاه سه‌شنبه با فریادهای یک مادر به خیابان ریختند و دور مادر سراسیمه حلقه زدند، مادر فریاد می‌زد و از مردم کمک می‌خواست که برخی ساکنان با خودروهای شخصی به تعقیب و گریز دزدان پرداختند و برخی با تماس تلفنی از پلیس کمک خواستند.
همه نگران سرنوشت ستایش بودند، در این حال حدود نیم ساعت از سرقت پراید سفید رنگ گذشته بود که پلیس خود را به محل رساند و مشغول جمع‌آوری اطلاعات شد.
با به صدا درآمدن زنگ تلفن خانه خانواده کودک، بلافاصله جمعیت به دنبال مادر به سوی خیابان شانزدهم شهرک اوج به حرکت درآمد. جوش و خروشی در خیابان‌های این شهرک به وجود آمد که ناگهان اهالی با کمال ناباوری کودک گریان و خودروی‌‌ رها شده را در خیابان شانزدهم شهرک اوج یافتند و مادر اشک‌ریزان کودکش را در آغوش کشید.
«مرضیه امینی» مادر ستایش که همچنان متحیر مانده بود، گفت: از محل کار به خانه برگشتم که پس از پیاده شدن از خودرو مشغول بازکردن در پارکینگ بودم، ناگهان دو جوان که در آن نزدیکی نشسته بودند بلافاصله داخل ماشین پریدند و آن را به سرقت بردند.
وی ادامه داد: ستایش در صندلی عقب خودرو خواب بود که خودرو به سرقت رفت و در این لحظه سخت متحیر و سراسیمه شدم. همسرم که در نزدیکی ما بود بلافاصله به تعیقب دزدان پرداخت اما بی‌نتیجه بود تا اینکه لحظاتی پس از سرقت، دو دزد جوان با شماره تلفن یکی از دوستانم که شماره وی روی تلفن همراهم داخل خودرو بود، تماس گرفتند و به او محل رهاسازی ستایش و خودرو را اطلاع دادند.

امینی اضافه کرد: دزدان در تماس تلفنی به دوستم گفته بودند به خاطر بچه از سرقت خودرو منصرف شده‌اند اما آنها مدارک خودرو را به سرقت بردند.
به گزارش جام جم سرا، پلیس که بار‌ها از مردم خواسته هنگام انتقال خودرو به داخل پارکینگ یا خارج از آن بویژه موقع باز کردن و بستن در پارکینگ به نکات ایمنی توجه کنند، تحقیقاتی را برای شناسایی دو سارق جوان آغاز کرده است. (ایران)



لینک منبع :۲ دزد، کودک و خودروی مسروقه را بازگرداندند

۲ دزد، کودک و خودروی مسروقه را بازگرداندند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../۲-دزد،-کودک-و-خودروی-مسروقه-را-بازگرداندند ۲ دزد، کودک و خودروی مسروقه را بازگرداندند. پنج شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 09:55. دو دزد جوان که خودرویی را به سرقت برده بودند، وقتی دختر بچه‌ای را در صندلی عقب ... ۲ دزد، کودک و خودروی مسروقه را بازگرداندند - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../۲-دزد،-کودک-و-خودروی-مسروقه-را-بازگرداندند‎Cached18 سپتامبر 2014 ... دو دزد جوان که خودرویی را به سرقت برده بودند، وقتی دختر بچه‌ای را در صندلی عقب دیدند در گوشه‌ای پارک کردند و در تماس تلفنی با موبایل مادر وی ... Images for ۲ دزد، کودک و خودروی مسروقه را بازگرداندند عصر اعتبار - دزدی های عجیب ۲ بچه پولدارتهرانی www.asretebar.com/News/.../دزدی-های-عجیب-2-بچه-پولدارتهرانی‎Cached3 جولای 2016 ... کشف میلیون ها تومان اموال مسروقه ... د» در نمایشگاه خودروی متعلق به پدرش در شمال تهران، کارآگاهان وی را نیز دستگیر وی نیز دزدی با ... هر دو دزد شب رو در اعترافاتشان به فروش رینگ و لاستیک های سرقتی زیادی به مالخران حرفه ...... تلاش برای بازگرداندن اموال مسروقه ایران · زورگیری خودرو به روش دربستی · چالش سرقت ... مطالبه خودروی مسروقه - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=266997‎Cached Similar4 ژانویه 2014 ... یکی از نکات مهم در مورد جرم سرقت اموال، مسأله «بازگرداندن مال مسروقه» است. ... حتی نیازی به تقدیم دادخواست حقوقی مطالبه خودروی مسروقه هم نیست. دزد ماشین نوزاد 8 ماهه را دزدید! - مجله اینترنتی دبیر daabir.ir/search/?...دزد...دزدید%21++++++++++++++++++++++++‎Cached»نهنگ یک صیاد را بلعید و ۳ روز بعد پس داد! ... جزئیات سرقت و پیدا شدن این کودک و ماشین مسروقه را در اولی ها بخوانید. ... طنابی بسته و از پنجره اتاق به بیرون از خانه حمل کرده است وی پس از آن از دوستش درخواست پول کرده تا فرزندش را به وی بازگرداند. یک لحظه غفلت، باعث ربودن دختر 8 ماهه شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../یک-لحظه-غفلت-باعث-ربودن-دختر-8-ماهه-شد‎Cached23 جولای 2017 ... ... 8 ماهه در خودروی پراید مسروقه، به مأموران کلانتری 169 مشیریه اعلام شد. ... هستیم و امیدواریم هرچه سریع‌تر مأموران پلیس او را به ما بازگردانند. ... نحوه دستگیری سارق خودروی حامل کودک 8 ماهه .... عجب دزد خوش شانسی با یه تیر دو نشون زده. آپارات - مسروقه www.aparat.com/result/مسروقه وای وای!!وحشتناکترین تعقیب و گریز پلیس ایران با پژو405 مسروقه · 118 فایل ... پذیرش پیشنهاد ایران درباره بازگرداندن اموال مسروقه و نا · پایشگری. 43 بازدید. تعقیب و گریز خودرو مسروقه توسط پلیس در ایران - آپارات www.aparat.com/.../تعقیب_و_گریز_خودرو_مسروقه_توسط_پلیس_در_ایران‎Cached Similar7 مه 2014 ... نه عزیز اخه نمیتونن در برن،چون حتی اگه دزد ها پر سرعت ترین ماشین رو هم داشته باشن ،پلیس ها با کامیون های بنز یا دیگر کامیون ها و نفر بر ها راه ... سرقت گاوصندوق از بالا شهر تهران - آپارات ► 1:53www.aparat.com/v/UebZV/سرقت_گاوصندوق_از_بالا_شهر_تهران Jun 23, 2016 - 2 min سرقت گاوصندوق-شهر تهران-گاوصندوق ضدسرقت چگونه ماشین دزدی را پیدا ... خودروهای مسروقه اعلام سرقت خودرو دزدی ماشین در ایران خواب دزدیدن ماشین.