مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دو چالش عمده در زندگی مشترک

جام جم سرا: به گفته یک مشاور و مدرس دانشگاه، بسیاری از محققان فرآیند زندگی مشترک را به عنوان رشد و تحول در خلال چالش‌های فکری از خود، همسر و ارتباط ما توصیف کرده‌ا‌ند. آن‌ها معتقدند که چالش‌ها، اگر بخوبی حل و فصل شوند می‌تواند باعث رشد و تحول در زندگی زناشویی شود.

متین السادات نصری تصریح کرد:‌ ایجاد اعتقاد و تعادل بین نیاز به وابستگی و نیاز به استقلال دو چالش عمده زندگی مشترک است. همسران باید در حل این چالش‌ها بسیاری از انتظارات، امیدها و نقاط مثبت و منفی یکدیگر را بیان کنند که باعث می‌شود احساس سرشار از امید بین زوجین برای هدفی مشترک بوجود آید و سبب می‌شود که از بودن با هم لذت ببرند.

این روان شناس خاطرنشان کرد:‌ بنابراین ارتباط خوب و صمیمانه بین زوجین سبب می‌شود که داستان‌های پنهایی زنگی و ترس‌ها ون ضعف‌های خود را به همسران بگویند و تا آن جا پیش روند که همسران به این بصیرت برسند که آن‌ها به دنیا نگاه یکسانی ندارند اما می‌توانند با یکدیگر به تفاهم برسند. (باشگاه خبرنگاران)



لینک منبع :دو چالش عمده در زندگی مشترک

دو چالش عمده در زندگی مشترک - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../دو-چالش-عمده-در-زندگی-مشترک‎Cached18 سپتامبر 2014 ... متین السادات نصری تصریح کرد: ایجاد اعتقاد و تعادل بین نیاز به وابستگی و نیاز به استقلال دو چالش عمده زندگی مشترک است. همسران باید در حل ... دو چالش عمده زندگی مشترک - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/4975379/دو-چالش-عمده-زندگی-مشترک 18 سپتامبر 2014 ... بسیاری از محققان معتقدند که اگر چالش‌ها به خوبی مدیریت و حل و فصل شود، باعث رشد و تحول در زندگی زناشویی می‌شود. Images for دو چالش عمده در زندگی مشترک دو چالش عمده زندگی مشترک | بسیاری از محققان معتقدند که اگر - قطره www.ghatreh.com/news/nn22103158/چالش-عمده-زندگی-مشترک 17 سپتامبر 2014 ... بسیاری از محققان معتقدند که اگر چالش ها به خوبی مدیریت و حل و فصل شود، باعث رشد و تحول در زندگی زناشویی می شود. - چالشهای مهم زندگی مشترک ارتباط صمیمانه... - نشریه ایمیلی براق ... https://www.facebook.com/boraghme/posts/152503374891597:0‎Cachedچالشهای مهم زندگی مشترک ارتباط صمیمانه یک امر با ثبات و یک نظم بدون تغییر ... دو چالش عمده زندگی مشترک عبارتند از: اعتماد و تعادل بین نیاز به وابستگی ونیاز ... معیارهای انتخاب همسر - مهدیه اصفهان www.mahdiehisfahan.com/.../402-2017-07-15-08-42-08‎Cached16 جولای 2017 ... آن ها، معتقدند که این چالش ها، زندگی مشترک را شکل می¬دهند. دو چالش عمده ی زندگی مشترک، عبارتند از: ارتباط صمیمانه، یک امر با ثبات و یک نظم بدون ... سال اول زندگی مشترک - دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی nkums.ac.ir/index.aspx?Catid=9372‎Cachedدو سال اول ازدواج، همسران باید بین خانواده ها ی یکدیگر برای خود جایی باز کنند، از استقلال قبلی خود صرف نظر کنند و به ... دو چالش عمده ی زندگی مشترک عبارتند از:. واکاوی دو چالش عمده در صنعت پتروشیمی - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1058786‎Cached3 جولای 2016 ... گروه بورس کالا، محمدحسین بابالو -عارفه مشایخی: هم‌اکنون معاملات محصولات پتروشیمی در بورس کالا به‌عنوان مهم‌ترین گروه کالایی در این بازار با ... چالش‌های زندگی مشترک - بهداشت روانی مهرورزان www.mehrvarzan.com/...ازدواج/...زندگی-مشترک/600-چالش‌های-زندگی-مشترک.html‎Cached20 نوامبر 2012 ... آنها معتقدند که این چالش‌ها، زندگی مشترک را شکل می‌دهند(دیم وگلن، 1993، کواکس، 1992) . دو چالش عمده‌ی زندگی مشترک عبارتند از: 1 ایجاد اعتماد. چالش های زندگی مشترک - آفتاب www.aftabir.com/articles/view/.../چالش-های-زندگی-مشترک‎Cached16 ژانویه 2012 ... زوجین در زندگی زناشویی خود با چالش های زیادی روبه رو هستند و برای حل مشکلات باید در نقش ... زوجین باید رابطه خود را با هر دو خانواده تعریف کنند.