مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مسجدی برای همجنسگراها!

جام جم سرا: به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـابناـ دکتر تاج هارگی ـ Dr. Taj Hargey متولد شهر کیپ تاون ـ Cape Town است که اکنون به دلیل تاسیس مسجدی با قوانین شاذ در معرض انتقادات بسیاری از سوی جامعه مسلمین قرار گرفته است.

هارگی میگوید: اگر چه من زندگی همجنس‌گرایانه را تایید نمی‌کنم، اما آن را محکوم نیز نخواهم کرد!

تاج هارگی خاطرنشان کرد: به هرحال ما پذیرای افراد هم‌جنسگرا هستیم و با آنها در مورد موضوعاتی چون جنسیت، سیاست و سایر موضوعات گفتگو خواهیم کرد. این مسجد همچنین شرایط ازدواج زنان مسلمان با مردان سایر ادیان را فراهم می‌کند!
به نقل از روزگار نو، تحلیل گران معتقدندبا شدت گرفتن فعالیت گروههای تندرو و افراطی، برخی پدیده‌های تفریطی که از ناحیه دیگری به دین ضربه می‌زنند نیز در کشورهای غربی یا نزدیک به غرب ایجاد شده است.



لینک منبع :مسجدی برای همجنسگراها!

Images for مسجدی برای همجنسگراها! مسجدی برای همجنسگراها، سکولارها و زنان بی حجاب - آپارات ► 1:03www.aparat.com/v/kV4UO/مسجدی_برای_همجنسگراها،_سکولارها_و_زنان_بی_حجاب Jun 24, 2017 - 1 min روژان مسجدی برای همجنسگراها، سکولارها و زنان بی حجاب مسجد در آلمان,مسجد ابن رشد, مسجد سکولارها , روژان. افتتاح مسجدی برای همجنسگراها و سکولارها +فیلم - باز خبر bazkhabar.ir/41018/افتتاح-مسجدی-برای-همجنسگراها-و-سکولار/‎Cached26 ژوئن 2017 ... در شهر برلین آلمان مسجدی برای مسلمانان همجنسگرا، سکولار و زنان بدون پوشش ... این در حالیست که قرآن کریم صراحتا تأسیس چنین مسجدی را رد کرده و ... مسجدی که ورود همجنس‌گراها و زنان بی‌حجاب به آن آزاد است | همه مطالب مدیا ... www.dw.com/fa-ir/مسجدی-که-ورود-همجنسگراها.../av-39297541‎Cached18 ژوئن 2017 ... آلمان. مسجدی که ورود همجنس‌گراها و زنان بی‌حجاب به آن آزاد است. مسجد ابن‌رشد-گوته در برلین تحت تدابیر شدید امنیتی افتتاح شد. در این مسجد زنان در ... پیام آفتاب - افتتاح مسجدی برای همجنسگراها و سکولارها www.payam-aftab.com/fa/fa/.../افتتاح-مسجدی-همجنسگراها-سکولارها‎Cachedدر شهر برلین آلمان مسجدی برای مسلمانان همجنسگرا، سکولار و زنان بدون پوشش اسلامی راه‌اندازی شد. مسجدی که ورود همجنس‌گراها و زنان بی‌حجاب... - صدای مردم افغانستان https://www.facebook.com/video/video.php?v=1605483502817325‎Cachedمسجدی که ورود همجنس‌گراها و زنان بی‌حجاب به آن آزاد است مسجد ابن‌رشد-گوته در برلین تحت تدابیر شدید امنیتی افتتاح شد. در این مسجد زنان در کنار مردان و تحت... افتتاح مسجدی برای همجنسگراها | تهران پرس tehranpress.com/fa/news-details/.../-افتتاح-مسجدی-برای-همجنسگراها/‎Cachedقرار است فردا در آفریقای جنوبی مسجدی افتتاح شود که زنان می‌توانند در آن امام جماعت شوند، همجنس‌گراها حضور یابند و مسلمانان با غیر مسلمانان ازدواج کنند. مسجدی برای همجنسگراها! - جام جم jamejamonline.ir/sara/1648969445110187716/مسجدی-برای-همجنسگراها 18 سپتامبر 2014 ... یک استاد مطالعات اسلامی و تاریخ آفریقای دانشگاه آکسفورد قصد دارد مسجدی را در دومین شهر آفریقای جنوبی افتتاح کند که فعالیت‌های خلاف شرع در ... مسجدی برای همجنسگراها در آفریقای جنوبی! - صدای ایران sedayiran.com/fa/news/.../مسجدی-برای-همجنسگراها-در-آفریقای-جنوبی‎Cachedمسجدی برای همجنسگراها در آفریقای جنوبی! کد خبر: ۲۳۹۴۱. تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۸. یک استاد مطالعات اسلامی و تاریخ آفریقای دانشگاه آکسفورد قصد دارد ... افتتاح مسجدی برای همجنسگراها و سکولارها +فیلم - جام نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/40561991 انتقاد ازتاسیس مسجد ضرار جدید برلین/مسجد لیبرالها تمسخر اسلام است ...: طی انتشار اخبار مربوط به تاسیس مسجدِ ضراری جدید و متفاوت در شهر برلین آلمان، آیت الله ...