مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

باوفاترین مرد‌ ؛‌ او را بشناسید

جام جم سرا:اکبر صباغان سه سال است که همسرش فوت کرده و در این سه سال هر روزصبح در سرما و گرما به بهشت زهرا(سلام الله علیها) می آید، سنگ مزار همسرش را غبار روبی و عطر افشانی می کند و تا عصر در کنار او می ماند.

او 1095 روز است که بعد از همسرش نه تنها وفادار مانده بلکه به صورت عجیبی با خاطراتش زندگی می کند.
اکبرصباغان که کشاورزی دارد و ساکن شهرری است درباره این کارش می گوید: همسرم سه سال است که به رحمت خدا رفته و من هر روز به دیدنش می آیم و او نیز شب ها به خواب من می آید و اگر هم چند روز بیایم و او پاسخی ندهد از او گلایه می کنم و سپس بلافاصله پاسخ می دهد.

باوفاترین مرد تهرانی در پاسخ به این پرسش که سرما و گرما اذیتت نمی کند، می گوید: عاشقی دردسر دارد و من اگر یک روز نیایم انگار چیزی گم کرده ام و برایم خیلی سخت است.
نتیجه ازدواج اکبر صباغان و همسر مرحومش یک فرزند پسر است که حالا بزرگ شده ازدواج کرده و صاحب فرزند هم شده است. اما برای او حتی پسر و نوه هم نتوانسته جای خالی همسرش را پر کند و همچنان خود را وفادار و عاشق زنش می داند.صباغان می گوید: پسرم خیلی خوب و باوفاست و هر شب چند ساعتی را با من می گذراند و به دیدنم می آید و من از او راضی هستم.

صباغان در پاسخ به این پرسش که چرا ازدواج نمی کنی تا از تنهایی خلاص شوی می گوید: اتفاقاً خیلی ها به من می گویند و تشویقم می کنند که؛ زندگی همین است و نباید زیاد سخت بگیری و از این حرف ها ولی من نمی توانم حتی بهش فکر کنم و اصلا با ازدواج مجدد کنار نمی آیم . من خیلی به همسرم وابسته بودم .

داستان اکبر صباغان داستان عجیبی است. یک ساک دستی مشکی دارد و همیشه بر شاخه درختی در کنار مزار همسرش آویزان است و می توان از آن فهمید که باز اکبر صباغان یا همان باوفاترین مرد تهرانی اینجاست.(خبرآنلاین)



لینک منبع :باوفاترین مرد‌ ؛‌ او را بشناسید

Images for باوفاترین مرد‌ ؛‌ او را بشناسید باوفاترین مرد‌ ؛ او را بشناسید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../باوفاترین-مرد‌-؛‌-او-را-بشناسید‎Cached17 سپتامبر 2014 ... تصویر باوفاترین مرد‌ ؛ او را بشناسید. جام جم سرا:اکبر صباغان سه سال است که همسرش فوت کرده و در این سه سال هر روزصبح در سرما و گرما به بهشت ... باوفاترین مرد‌ ؛ او را بشناسید - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/1648280275209205978/باوفاترین-مرد‌-؛‌-او-را-بشناسید باوفاترین مرد‌ ؛ او را بشناسید. چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 19:21. این روزها وقتی در رسانه ها و سایت های مختلف از بی وفایی و جدایی و خیانت همسران بیشتر می ... باوفاترین مرد جهان را بشناسید /عکس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../باوفاترین-مرد-جهان-را-بشناسید-عکس‎Cached Similarرسانه های خبری این مرد الجزایری را به دلیل وفاداری به همسرش که ناگهان به طور کامل فلج شده است، و مراقبت شبانه روزی از وی به عنوان. ... باوفاترین مرد جهان را بشناسید /عکس. رسانه های خبری این مرد ... انتقام‌گیری پسر جوان از فردی که به او تعرض کرد. باوفاترین مرد ؛ او را بشناسید | این روزها وقتی در رسانه - قطره www.ghatreh.com/news/nn22099717/باوفاترین-مرد-بشناسید 17 سپتامبر 2014 ... باوفاترین مرد ؛ او را بشناسید. این روزها وقتی در رسانه ها و سایت های مختلف از بی وفایی و جدایی و خیانت همسران بیشتر می خوانیم و می شنویم؛ شنیدن ... این مرد باوفاترین مرد تهران است! (عکس) - ایران ناز www.irannaz.com/tehran-is-the-man-bavfatryn-man-photo.html‎Cached Similarاو 1095 روز است که بعد از همسرش نه تنها وفادار مانده بلکه به صورت عجیبی با خاطراتش ... باوفاترین مرد تهرانی در پاسخ به این سوال که سرما و گرما اذیتت نمی کند، می ... باوفاترین مرد تهرانی کیست؟/ مردی که بعد از وفات همسرش نیز او را رها ... www.khabaronline.ir/detail/375813/society/urban‎Cached Similar17 سپتامبر 2014 ... به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین او 1095 روز است که بعد از همسرش نه تنها ... باوفاترین مرد تهرانی در پاسخ به این سوال که سرما و گرما اذیتت نمی کند، ... با وفاترین مرد‌ ایران را بشناسید + عکس | ساتین saten.ir/37257/با-وفاترین-مرد‌-ایران-را-بشناسید-عکس/‎Cached18 سپتامبر 2014 ... باوفاترین مرد تهرانی در پاسخ به این پرسش که سرما و گرما اذیتت نمی ... و هر شب چند ساعتی را با من می گذراند و به دیدنم می آید و من از او راضی هستم. با وفاترین مرد تهران را بشناسید! - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/279085/با-وفاترین-مرد-تهران-را-بشناسید‎Cached17 سپتامبر 2014 ... به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او 1095 روز است که بعد از همسرش نه تنها ... باوفاترین مرد تهرانی در پاسخ به این سوال که سرما و گرما اذیتت نمی کند، ... باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید - پارس ناز www.parsnaz.com/باوفاترین-زوج-های-مشهور-جهان-را-بشنا.html‎Cachedباوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید ،زوج های باوفای هالیوودی،همسران مشهور در هالیوود،همیران باوفا در ... من و همسرم یک روح در دو بدن هستیم و دوست ندارم از او جدا شوم.” ... من هم آرزو کردم مردی نصیبم شود که شبیه بازیکنان فوتبال به نظر برسد.