مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انفجار منزل مسکونی درتهران |عکس|

جام جم سرا: ساعت۱۸:۲۰ دقیقه عصر دیروز در محله ۱۳ آبان، خیابان مرداد سوم انفجاری رخ داد که پس از گزارش آن به ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، ماموران در محل حادثه حاضر شدند. با حضور آنها معلوم شد این حادثه در یک منزل مسکونی روی داده و منجر به تخریب دو خانه در مجاورت یکدیگر شده است.

بنا به اظهار افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران، شدت انفجار به حدی بود که درهای بزرگ حیاط این منزل نیز از جا کنده شده و همراه با خرده شیشه‌ها به داخل خیابان پرتاب شد.
بهنام ریاضی افزود: این انفجار، آتش سوزی چندانی در پی نداشت، اما سه دختر و زن ۱۵، ۲۰ و ۴۰ ساله از ساکنان در زیر آوار مانده و مصدوم شدند. همچنین یکی دیگر از ساکنان این منازل که مردی حدودا ۴۰ ساله بود دچار سوختگی و مصدومیت شد که همگی برای انتقال به مرکز درمانی در اختیار امدادگران اورژانس قرار گرفتند.
به گزارش جام جم سرا، افسر اماده آتش نشانی در خصوص علت بروز این حادثه گفت: تحقیقات بیشتر در خصوص علت بروز این حادثه و خسارات وارده هم اکنون از سوی کار‌شناسان آتش نشانی در حال انجام است.

(125)



لینک منبع :انفجار منزل مسکونی درتهران |عکس|

Images for انفجار منزل مسکونی درتهران |عکس| انفجار مرگبار منزل مسکونی در بهبهان + فیلم و تصاویر www.yjc.ir/.../انفجار-مرگبار-منزل-مسکونی-در-بهبهان-فیلم-و-تصاویر‎Cached14 جولای 2017 ... به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروندخبرنگار ما تصاویری از تخریب یک ساختمان بر اثر نشت گاز و انفجار در محله تختی ... انفجار منزل مسکونی در مشهد + تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../انفجار-منزل-مسکونی-در-مشهد-تصاویر‎Cached30 ژوئن 2017 ... صدیق، رئیس روابط عمومی بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد گفت: بر اثر حادثه انفجار یک منزل مسکونی در خیابان وحید دختر خانواده هم‌اکنون به بیمارستان ... انفجار منزل مسکونی +عکس - پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir www.entekhab.ir/fa/news/331572 آقازیارتی مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر اراک گفت:یک باب منزل مسکونی در منطقه فوتبال اراک منتهی به کوچه فلسفی فرعی لاله منفجر شد . وی ادامه داد:نیروهای ... انفجار منزل مسکونی درتهران |عکس| - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../انفجار-منزل-مسکونی-درتهران-عکس 15 سپتامبر 2014 ... انفجار شدید گاز در جنوب تهران، ۲ منزل مسکونی را تخریب و ۴ نفر از ساکنان آن را مجروح کرد. بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز در این دو منزل یک طبقه ... انفجار مرگبار منزل مسکونی در بهبهان + تصاویر - نمناک namnak.com/انفجار-در-بهبهان.p52902‎Cached14 جولای 2017 ... بهبهان و انفجار در بهبهان و انفجار منزل مسکونی در بهبهان را در نمناک بخوانید. مردم نیوز - عکس | انفجار منزل مسکونی در مشهد www.mardom-news.com/gallery/.../عکس-انفجار-منزل-مسکونی-مشهد‎Cached2 جولای 2017 ... انفجار چاه در یک واحد مسکونی در خیابان وحید مشهد منجر به کشته و مجروح شدن چند نفر شد. عکس/ انفجار منزل مسکونی بر اثر نشت گاز در تهران - مشرق نیوز www.shahrekhabar.com/picnews/148966560036034‎Cached16 مارس 2017 ... انفجار شدید در یک واحد 70 متری در طبقه چهارم ساختمان منجر به تخریب کامل دیوارها، درب و پنجره واحد مسکونی و شکسته شدن پنجره‌های ساختمان های مجاور ... انفجار منزل مسکونی در یاسوج+عکس - استان کهگیلویه و بویراحمد - ایسنا yasouj.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=24705‎Cachedمدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی یاسوج از انفجار یک منزل مسکونی در این شهر خبرداد. (تصاویر) انفجار در خانه مسکونی در تهران - فرارو fararu.com/fa/news/.../تصاویر-انفجار-در-خانه-مسکونی-در-تهران‎Cached Similarجلال ملکی در گفتگو با مهر، گفت: ساعت 14:33 روز سه شنبه وقوع یک انفجار شدید در یک منزل مسکونی در خیابان امام خمینی بین جیحون و یادگار امام به سازمان آتش ...