مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستگیری سارق جواهرات کودکان

جام جم سرا: به دنبال اعلام وقوع سرقت‌های متعدد طلا و جواهرات کودکان در شهرستان‌های خمینی شهر، فلاورجان و نجف آباد استان اصفهان، ماموران پلیس آگاهی این استان تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند و در جریان تحقیقات پلیسی، ۱۰ تیم ویژه گشت کمین و شکار راه اندازی و به شهرستان‌های مذکور اعزام شد تا سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه سارق و دستگیری وی در یکی از محلات شهرستان خمینی شهر شدند.

به نقل از ایسنا، در در بازرسی از مخفیگاه متهم دو حلقه النگو و یک جفت گوشواره به همراه قیچی قندشکن که از آن برای برش جواهرات استفاده می‌شد، کشف و ضبط شد.

سرهنگ خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با تائید این خبر گفت: پس از انتقال متهم به مقر انتظامی وی به ده‌ها فقره سرقت طلاجات اطفال اقرار کرد و گفت که به بهانه پرسیدن آدرس یا قول خرید تنقلات آنان را اغفال کرده و طلا و جواهرات آنان را ربوده است.

خسروی با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده متهم به مراجع قضایی معرفی شد، به خانواده‌ها توصیه کرد: از آویختن زیور آلات قیمتی به کودکانشان خودداری کنند، لوازم بازی گرانقیمت کودکان را فقط در نقاط حفاظت شده و تحت نظارت خود به آن‌ها بدهند و تنها در صورت نیاز موبایل در اختیار کودکانشان قرار دهند.

وی همچنین از خانواده‌ها خواست که به کودکانشان بیاموزند که هیچ گونه خوراکی از افراد غریبه قبول نکنند و به بهانه‌های گوناگون مثل خرید بستنی یا غیره به دنبال افراد غریبه نروند. همچنین هنگام رفتن به مهد کودک یا مدرسه یا موقع برگشت، فقط سوار سرویس خود شوند و در صورتی که راننده تغیر کرده است، والدین یا مسئولین مهد یا مدرسه را در جریان بگذارند.



لینک منبع :دستگیری سارق جواهرات کودکان

Images for دستگیری سارق جواهرات کودکان دستگیری زوج سارق جواهرات کودکان در شوش - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../دستگیری-زوج-سارق-جواهرات-کودکان-در-شوش‎Cached28 مه 2017 ... دستگیری زوج سارق جواهرات کودکان در شوش به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حمیدرضا بهاروند، فرمانده انتظامی ... دستگیری سارق جواهر کودکان + هشدارهای پلیس به والدین - ایسنا www.isna.ir/news/.../دستگیری-سارق-جواهر-کودکان-هشدارهای-پلیس-به-والدین 14 سپتامبر 2014 ... سارق حرفه ای که به بهانه خرید تنقلات و پرسیدن آدرس اقدام به سرقت طلا و جواهرات کودکان کرده بود ، دستگیر شد. دستگیری سارق جواهرات کودکان - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../دستگیری-سارق-جواهرات-کودکان‎Cached14 سپتامبر 2014 ... در پی دستگیری سارق حرفه‌ای که به بهانه خرید تنقلات و پرسیدن آدرس اقدام به سرقت طلا و جواهرات کودکان می‌کرد، پلیس آگاهی برای جلوگیری از وقوع ... ایرنا - سارق طلا و جواهرات کودکان بهار دستگیر شد www.irna.ir/fa/News/82093129/‎Cached29 مه 2016 ... همدان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری زنی که با فریب کودکان، طلا و جواهرات آنان را به سرقت می برد، خبر داد. ایرنا - دستگیری زوج سارق طلا و جواهر کودکان در بوکان www.irna.ir/wazarbaijan/fa/News/82589112/‎Cached6 جولای 2017 ... مهاباد- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی بوکان گفت: زن و شوهری به اتهام سرقت طلا و جواهر کودکان در این شهرستان توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند. دستگیری سارق طلا و جواهر کودکان در اراک30مردادنودودو - show-content ... markazi.irib.ir/-/دستگیری-سارق-طلا-و-جواهر-کودکان-در-اراک30مردادنودودو‎Cachedسارق طلا و جواهرات کودکان دراراک دستگیر شد. رئیس پلیس انتظامی شهرستان اراک گفت: این سارق که طلا و جواهرات کودکان زیر ۷ سال را سرقت می کرد با تلاش و ... سارق طلا و جواهرات کودکان دستگیر شد - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../518605-سارق-طلا-جواهرات-کودکان-دستگیر-شد‎Cached30 مه 2016 ... فرمانده انتظامی بهار از دستگیری زنی که با فریب کودکان، طلا و جواهرات آنان را به سرقت می برد، خبر داد. دستگیری زوج سارق جواهرات کودکان در شوش - line today https://today.line.me/.../7f8f6ea6772b4480a9b67bfd989643fed13acb09ef1254396fd30a21...‎Cached28 مه 2017 ... حمیدرضا بهاروند، فرمانده انتظامی شهرستان شوش با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت طلاهای کودکان در یکی از پارک‌های محلات این ... دستگیری زوج سارق جواهرات کودکان در شوش | خوزستان خبر khuzestankhabar.ir/.../دستگیری-زوج-سارق-جواهرات-کودکان-در-شوش/‎Cachedدستگیری زوج سارق جواهرات کودکان در شوش به گزارش خبرنگار گروه استان های خوزستان خبر از اهواز؛ حمیدرضا بهاروند، فرمانده انتظامی شهرستان شوش با اعلام این خبر ...