مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تأیید داروی جدید برای کاهش وزن

جام جم سرا: این دارو که «کانتراو» (contrave) نامیده می‌شود ترکیبی از دو داروی تایید شده «نالترکسون» برای درمان اعتیاد به مواد مخدر و الکل و «بوپروپیون» است که در درمان افسردگی و اختلال SAD یا افسردگی فصلی و همچنین کمک به ترک سیگار کاربرد دارد.

سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرده که داروی کانتراو برای بزرگسالان مبتلا به چاقی و اضافه وزن که به بیماری‌های مرتبط با وزن همچون فشارخون بالا یا دیابت نوع دو مبتلا هستند، قابل استفاده است. طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا، بیش از یک سوم افراد بزرگسال در این کشور به چاقی مبتلا هستند.

به گزارش جام جم سرا، دکتر «جین مارک گوئتیر» از مرکز تحقیقات و ارزیابی داروی سازمان غذا و داروی آمریکا گفت: چاقی یکی از نگرانی‌های عمده در حوزه سلامت عمومی است. زمانی که داروی کانتراو به همراه رژیم غذایی سالم مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند گزینه مناسبی برای کنترل وزن باشد.

به نقل از هلث دی نیوز، دو سال قبل نیز سازمان غذا و داروی آمریکا از تایید دو داروی تجویزی موثر دیگر در درمان چاقی خبر داد که البته هیچ کدام از آن‌ها به خوبی فروش نداشته‌اند. (ایسنا)



لینک منبع :تأیید داروی جدید برای کاهش وزن

تأیید داروی جدید برای کاهش وزن - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../تأیید-داروی-جدید-برای-کاهش-وزن 14 سپتامبر 2014 ... سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) پس از تایید دو دارو برای کاهش وزن که از سال 2012 میلادی فروش مناسبی هم در بازار دارو نداشتند، سومین داروی جدید برای ... داروی جدید برای کاهش وزن تایید شد - نیک صالحی www.niksalehi.com/pezeshki/داروی-جدید-برای-کاهش-وزن.html‎Cached14 سپتامبر 2014 ... سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) از سال 2012 میلادی سومین داروی جدید برای کاهش وزن را تایید کرد. این دارو که «کانتراو» (contrave) نامیده می‌شود ... داروی جدید کاهش وزن تایید شد - ساعت24 www.saat24.com/news/39683/داروی-جدید-کاهش-وزن-تایید-شد‎Cached29 دسامبر 2014 ... ساعت 24 - داروی جدید کاهش وزن تایید شد اداره دارو و خوراک آمریکا داروی جدید کاهش وزن را که تزریقی است، تائید کرد. ساکسندا (saxenda) برای چاقی و ... سازمان غذا و داروی آمریکا داروی جدید کاهش وزن را تایید کرد - عصر ایران www.asriran.com/.../news/.../سازمان-غذا-و-داروی-آمریکا-داروی-جدید-کاهش-وزن-را-تایید-کرد‎Cached Similar18 جولای 2012 ... سازمان غذا و داروی آمریکا یک داروی جدید کاهش وزن را تایید کرد که به اعتقاد بسیاری از پزشکان، موثرترین روش برای مقابله با بحران چاقی در نسل جدید ... Belviq داروی جدید کاهش وزن - دیابت diabetestma.org/.../Belviq%20داروی%20جدید%20کاهش%20وزن/1742.html‎Cached SimilarBelviqداروی جدید کاهش وزن. این قرص به افراد کمک می کند تاغذای کمتری خورده واحساس سیری بیشتری کنند. بعد از یکسال از دریافت تایید FDAدرباره ی مصرف این ... داروی جدید ضد چاقی تأیید شد - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ... www.tabnak.ir/fa/news/261690/داروی-جدید-ضد-چاقی-تأیید-شد 30 جولای 2012 ... سازمان غذا و داروی آمریکا داروی جدیدی را تایید کرد که در کاهش وزن موثرتر است. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری خاورمیانه، سازمان غذا و داروی آمریکا ... داروی جدید ضد چاقی تأیید شد - فردا www.fardanews.com/fa/news/212450/داروی-جدید-ضد-چاقی-تأیید-شد 30 جولای 2012 ... سازمان غذا و داروی آمریکا داروی جدیدی را تایید کرد که در کاهش وزن موثرتر است. تأیید داروی جدید برای کاهش وزن | سازمان غذا و داروی آمریکا - قطره www.ghatreh.com/news/nn22023691/تأیید-داروی-جدید-برای-کاهش-وزن 14 سپتامبر 2014 ... سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) پس از تایید دو دارو برای کاهش وزن که از سال 2012 میلادی فروش مناسبی هم در بازار دارو نداشتند، سومین داروی جدید برای ... اداره غذا و داروی آمریکا تایید کرد: بلویک، داروی جدید کاهش وزن - ایسنا www.isna.ir/news/.../اداره-غذا-و-داروی-آمریکا-تایید-کرد-بلویک-داروی-جدید-کاهش-وزن‎Cached11 جولای 2012 ... برای اولین بار در 13 سال گذشته یک داروی کاهش وزن مورد تایید اداره غذا و داروی آمریکا FDA قرار گرفت. تایید داروی «ساکسندا» برای کاهش وزن - ایسنا www.isna.ir/news/.../تایید-داروی-ساکسندا-برای-کاهش-وزن‎Cached27 دسامبر 2014 ... سازمان غذا و داروی آمریکا از تایید یک داروی تجویزی برای کاهش وزن در مبتلایان به دیابت نوع دو خبر داد.