مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انبه، قند خون را پایین می آورد

بررسی‌ها نشان می دهد تاثیر مصرف میوه انبه برای افراد بزرگسالی که به اضافه وزن مبتلا هستند و از سطح بالای قند خون رنج می برند، اعجاب آور است.

«ادرالین لوکاس» محقق ارشد این مطالعه از دانشگاه ایالت اوکلاهما گفت: انبه دارای ترکیب های زیست فعال بیشماری از جمله آنتی اکسیدان «مانگی‌فرین» است که به تاثیرات مفید انبه بر گلوکز خون کمک می کند. علاوه بر این، انبه دارای فیبر خوراکی است که می تواند در کاهش جذب گلوکز در جریان خون نقش داشته باشد.

در این بررسی پزشکان برای مدت 12 هفته تاثیر میزان 10 گرم انبه خشک و فریز شده را در بدن چند فرد بزرگسال مبتلا به چاقی ارزیابی کردند. در پایان این دوره مشاهده شد سطح قند خون تمامی افراد شرکت کننده کاهش داشته به رغم آنکه تغییرات قابل توجهی در وزن بدن آنان اتفاق نیفتاده است.

به گفته لوکاس، انبه می تواند برای افراد چاق یک گزینه غذایی باشد و به آنان کمک می کند سطح قند خون خود را حفظ کرده یا آن را پایین آورند.

از آنجایی که این آزمایش در تعداد محدودی از افراد انجام شده لازم است برای تایید شدن نتایج آن آزمایش های کلینیکی بیشتری انجام شود.(ایسنا)



لینک منبع :انبه، قند خون را پایین می آورد

انبه کاهنده فشار خون بوده و قند خون را افزایش می دهد - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=800624‎Cached Similarاین میوه زمانی که استفاده می شود قند خون را به یکباره افزایش می دهد و موجب ترشح ... میوه تمیز کننده خون بوده و حرارت بدن را کاهش داده بدین ترتیب تب را پایین می آورد. این میوه قند خون را پایین می‌آورد - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/news/.../این-میوه-قند-خون-را-پایین-می-آورد‎Cachedاین میوه قند خون را پایین می‌آورد. براساس یک تحقیق افراد چاقی که نصف یک میوه‌ی مانگو (انبه) را به مدت ۱۲ هفته، روزانه خورده‌اند، قند خونشان به میزان چشمگیری کاهش ... انبه، قند خون را پایین می آورد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../انبه،-قند-خون-را-پایین-می-آورد‎Cached13 سپتامبر 2014 ... نتایج یک مطالعه جدید پزشکی نشان می دهد خوردن نیمی از یک انبه در روز می تواند سطح قند خون را پایین آورد. آیا خوردن انبه برای بیماران دیابتی خوب است؟ - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/52020_آیا-خوردن-انبه-برای-بیماران-دیابتی-خوب.html/‎Cached Similar3 دسامبر 2014 ... دیابت حاملگی یک بیماری است که تنها در طول دوره بارداری بوجود می آید. در این وضعیت، سطح قند خون بیش از حد بالا می شود. اگر انبه بخورید، سطح ... فواید دارویی برگ های انبه در مقابله با دیابت و آسم - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/news/3615059/‎Cached3 مه 2016 ... به گزارش خبرنگار مهر، برگ های میوه انبه سرشار از خواص دارویی و درمانی است ... هیپوگلامیک بر روی موش های دیابتی بوده و سطح قند خون را کاهش می دهد. انبه میوه ای برای مقابله با دیابت diabetestma.org/.../انبه%20میوه%20ای%20برای%20مقابله%20با%20دیابت/2518.html‎Cached Similarبراساس تحقیقی که بروی مقدار قندخون پس از خوردن میوه های گرمسیری و پاسخ ... موز، دوریان و رامبوتان (و سایر میوه های گرمسیری) در پایین ترین مقدار قرار می گیرد. انبه پایین آورنده قند خون چاق‌ها - مجله سلامتی دکتر کرمانی مجله سلامتی ... https://kermany.com/انبه-پایین-آورنده-قند-خون-چاق‌هاu/‎Cachedنتایج یک مطالعه جدید پزشکی نشان می‌دهد خوردن نیمی از یک انبه در روز می تواند سطح قند خون را پایین آورد. به گزارش ایسنا، بررسی‌ها نشان می‌دهد تاثیر مصرف میوه انبه ... اگر مبتلا به دیابت هستید ، حتما این متن... - راز سلامتی با گیاهان شفا ... https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid...0‎Cachedهر چقدر مصرف این مواد بیشتر باشد، قند خون بیشتر کاهش می یابد. افرادی هم ... 6- برگ های انبه: ... *خوراکی های مجاز:،مصرف کرفس مقدار قند دیابتی ها را پایین می آورد. کاهش قند خون و کنترل دیابت با استفاده از گیاهان دارویی • نوآورد www.noavard.co/کاهش-قند-خون-و-کنترل-دیابت-با-استفاده-از/‎Cached6 ژانویه 2016 ... کاهش قند خون و کنترل دیابت با استفاده از گیاهان دارویی ... سایت نوآورد در زمینه های مرتبط با سلامت، بهداشت و سبک زندگی فعالیت می نماید. نکاتی درباره درمان دیابت(قند خون) - پارسی طب fa.parsiteb.com/نکاتی-درباره-درمان-دیابتقند-خون/‎Cached Similarخوردن توت، مخصوصا توت خشک با آنکه قند دارد برای معالجه مرض قند نافع است ... موز، خربزه، انار، هلو، گلابی، جعفری، نخود، تره تیزک، توت فرنگی، دارابی، انبه و ... در جو سبز شده، انسولین گیاهی بمقدار زیاد وجود دارد که قند خون(دیابت)را پایین می آورد