مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آقا کدوم ایستگاه پیاده بشم؟

جام جم سرا: «مرد حسابی چرا کولی بازی در می‌آری، آرنج من کجاس دنده تو کجاس!»
- آرنج تو بین ساعد و بازوته، دنده منم بغل ترمز دستیه.
- کمربندتو محکم بستی؟ با سر نری تو شیشه!
کار بالا گرفت و جر و بحث شدیدتر شد.
دستی که تکه کاغذ را پیش آورده بود، آرام عقب رفت و از روی شانه من جلو آمد:«آقا کدوم ایستگاه پیاده بشم؟»

داشتم می‌خواندم «بیمارستانِ...» که بغل دستی‌ام گفت: «هفت تیر پیاده شو»، یک نفر از پشت سر گفت: «نه آقا دروازه دولت پیاده شو، خط عوض کن برو انقلاب»، بغل دستی‌ام جوابش را داد: «آقا جان بلد نیستی چرا مردم رو به اشتباه میندازی؟ بابا جان همون که گفتم برو هفت تیر یه تاکسی سوار شو پنج دقیقه راهه»، نفر سوم که تنها صدایش را می‌شنیدم گفت:«پدر من! دروازه دولت پیاده شو بپر تو بی آرتی» و دستی که با تکه‌ای کاغذ، سرگردان لابه‌لای شانه‌ها و گردن‌ها می‌گشت گفت:
- قطار بی آر کجا وامیسته؟
- بی آر نه پدر جان بی آر تی، قطار هم نیست اتوبوسه، یه کم درازتر از اتوبوس، وسط خیابون وامیسته، باید بری بیرون.
- الان برم بیرون؟
یکی گفت:«آقا جان این بیمارستان که ونکه چرا بدبختو گیج می‌کنین! پدر جان با من پیاده شو، من هم دارم همون
نزدیکی‌ها ...»
صدای خفه‌ای گفت:«آره پدر جان باهاش برو گمو و گورت کنه تو خیابون، بعد با رفیقاش بخنده» هنوز دو نفر با هم جر و بحث می‌کردند:
- برف پاک‌کنتو بزن شیشه‌هات بخار گرفته!
- آدمو بخار بگیره بهتر از اینکه جو بگیره.(محمد مطلق/ایران)



لینک منبع :آقا کدوم ایستگاه پیاده بشم؟

آقا کدوم ایستگاه پیاده بشم؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../آقا-کدوم-ایستگاه-پیاده-بشم؟ 13 سپتامبر 2014 ... دستی با یک تکه کاغذ از لا به لای گردن‌ها و شانه‌ها دراز شد و صدایی از همان سمت گفت:« ببخشید کدوم ایستگاه پیاده بشم؟» مردی عینکش را تا چانه ... Images for آقا کدوم ایستگاه پیاده بشم؟ آقا کدوم ایستگاه پیاده بشم؟ iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/29202‎Cached11 سپتامبر 2014 ... محمد مطلق/ دستی با یک تکه کاغذ از لا به لای گردن‌ها و شانه‌ها دراز شد و صدایی از همان سمت گفت:«ببخشید کدوم ایستگاه پیاده بشم؟» مردی عینکش را تا ... سامانه اتوبوس تندرو تهران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سامانه_اتوبوس_تندرو_تهران‎Cached Similarبعداً اشخاصی برای دریافت بلیط و نظارت استخدام شدند که در هر ایستگاه یک نفر در جلوی ... تعدادی خانم و آقا برای نظارت بر دریافت بلیط و سوار و پیاده شدن مسافرین به اتوبوس در این ... همچنینی هر کدام از این اتوبوس‌ها حدوداً ۲۵۰ میلیون تومان قیمت دارند. ایستگاه متروی بهارستان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ایستگاه_متروی_بهارستان‎Cached Similarایستگاه متروی بهارستان، یکی از ایستگاه‌های متروی تهران است که در میدان بهارستان در نزدیکی ساختمان مجلس شورای اسلامی تهران واقع شده‌است. این ایستگاه در خط دو ... راهنمای سفر به حرم عبدالعظیم (ع) - تبیان article.tebyan.net/140893/راهنمای-سفر-به-حرم-عبدالعظیم-ع-‎Cached20 ا کتبر 2010 ... از این ایستگاه و در بیرون پایانه ایستگاه متروی شهر ری می توانید با سه ... خط 711 از ضلع شمالی حرم عبور می کند و می توانید همان جا پیاده شوید اما ... " ایستگاه آخر " "ایستگاه اتوبوس,... - Teater Karavan / تئاتر کاروان ... https://www.facebook.com/permalink.php?id...story_fbid...‎Cached" ایستگاه آخر " "ایستگاه اتوبوس, پیرمردی با لباس ورزشی و کلاه لبه دار حاج و واج به اطراف نگاه می کند , راننده اتوبوس چند ... راننده : کدوم ایستگاه ... راننده : امکان نداره, من سر هر ایستگاهی مسافر بخواد پیاده بشه می ایستم, می بینین که اتوبوس خالیه ... زن اول : ببخشین آقا شما این طرفا یک پیرمرد ندیدین که لباس ورزشی تنش باشه ؟ “متروی تهران” اپلیکیشنی که هر تهرانی باید داشته باشد | ترنجی toranji.ir/2015/07/03/متروی-تهران-اپلیکیشنی-که-هر-تهرانی-بای/‎Cached3 جولای 2015 ... حتی اگر در تشخیص مسیرها هم مشکلی نداشته باشید و بدانید که در کدام ایستگاه ها باید پیاده شوید و مسیرتان را ادامه دهید اطلاع از مواردی همچون امکانات ... لطفا بگید با مترو چه جوری برم کوچه برلن | تبادل نظر نی نی سایت www.ninisite.com/.../لطفا-بگید-با-مترو-چه-جوری-برم-کوچه-برلن‎Cachedمرسی دوستان اگه می شناسید راهنمایی ام کنید ایستگاه سعدی باید پیاده شوید. ... که بچه ها گفتن باید مترو ( تجریش - حرم ) را سوار بشی و ایستگاه سعدی پیاده بشی. تاپیک جامع استان تهران - Page 12 - P30World Forums forum.p30world.com/showthread.php?t=481278&page=12‎Cached Similarبا توجه به نظر مساعد مدیریت انجمن ، بر آن شدیم تا تاپیکی ایجاد بشه با نام "تاپیک جامع ... کدوم ایستگاه باید پیاده بشیم؟ .... از اقا مهدی هم ممنون.