مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زن چینی متوجه شد که در مغزش مخچه ندارد! |عکس|

جام جم سرا: زن ۲۴ ساله چینی که به دلیل شرایط نامناسب فیزیکی از جمله حالت تهوع، سرگیجه، عدم کنترل در حرکات فیزیکی و... به بیمارستان Shandong در غرب چین مراجعه کرده بود با این پاسخ روبرو شد که فاقد مخچه است.
مخچه که از آن به عنوان مغز کوچک نیز یاد می‌شود، بخش کوچکی از پشت جمجمه را به خود اختصاص داده و نیمی از نورون‌های مغزی را در خود گنجانده است. وظیفه مخچه را می‌توان در یادگیری، تلفظ کلمات و حرکات دانست. پزشکان معتقدند نداشتن مخچه می‌تواند با بیماری‌های بسیاری مانند عقب ماندگی ذهنی، حرکتی یا سایر وظایف و عملکردهای مهم مغزی روبرو شود.

به گزارش جام جم سرا، خانم ۲۴ ساله چینی در مصاحبه‌ای گفت از دوران کودکی همواره با مشکلات متعددی مواجه بوده اما مشکلات با او بزرگ‌تر شدند تا جایی که در سال‌های اخیر، مشکلات تشدید شده و او را راهی بیمارستان کردند.

حفره خالی مخچه زن چینی در تصویر مشخص است

وی در ادامه افزود: «اطرافیانم از شیوه صحبت کردنم و اینکه نمی‌توانستم کلماتم را به درستی ادا کنم یا با سایرین ارتباط برقرار کنم، گلایه می‌کردند.»

این خانم جوان مدت هاست که با چنین وضعیتی به زندگی خود ادامه می‌دهد و اکنون تحقیقات پزشکان برای پی بردن به چگونگی عملکرد مغز وی بدون داشتن مخچه ادامه دارد. پزشکان چینی احتمال می‌دهند که مغز عملکردهای خود را برای جبران نبود مخچه تغییر داده یا برخی از قسمت‌های مغز وظایف مضاعفی را برعهده دارند که این خانم چینی توانسته تاکنون به زندگی خود ادامه دهد. (مهر)



لینک منبع :زن چینی متوجه شد که در مغزش مخچه ندارد! |عکس|

زن چینی متوجه شد که در مغزش مخچه ندارد! + عکس | بهداشت نیوز behdashtnews.ir/fa/.../-زن-چینی-متوجه-شد-که-در-مغزش-مخچه-ندارد!-+-عکس/ زن ۲۴ ساله چینی که به دلیل مشکلات متعدد همچون ناتوانی در تکلم، حالت تهوع و سرگیجه، و اشکال در حرکت به بیمارستانی در غرب چین مراجعه کرده بود، پس از معاینه ... زن چینی متوجه شد که در مغزش مخچه ندارد! +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../زن-چینی-متوجه-شد-که-در-مغزش-مخچه-ندارد-ع.html‎Cachedزن چینی متوجه شد که در مغزش مخچه ندارد! +عکس. مخچه که از آن به عنوان مغز کوچک نیز یاد می‌شود، بخش کوچکی از پشت جمجمه را به خود اختصاص داده و نیمی از نورون‌های مغزی ... زن چینی متوجه شد که در مغزش مخچه ندارد! + عکس - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/picnews/149180166012974 زن ۲۴ ساله چینی که به دلیل مشکلات متعدد همچون ناتوانی در تکلم، حالت تهوع و سرگیجه، ... پس از معاینه پزشکان و انجام آزمایش و عکسبرداری متوجه شد مغزش فاقد مخچه است! این زن چینی مخچه ندارد! +عکس / برترین ها khabarfarsi.com/ext/10505700 فارنت: یک زن اهل استان Shandong چین بعد از اینکه پزشکان بیمارستان عمومی PLA به وی گفتند مغزش یکی از مهمترین مراکز کنترل حرکتی، مخچه، را ندارد، بسیار ... زن چینی متوجه شد که در مغزش مخچه ندارد! + عکس - پارست www.parset.com/.../752278_zn_chiny_matojeh_shad_keh_dar_maghazesh_makhacheh_nadard!___aks.html 10 آوریل 2017 ... زن ۲۴ ساله چینی که به دلیل شرایط نامناسب فیزیکی از جمله حالت تهوع، سرگیجه، عدم کنترل در حرکات فیزیکی و... به بیمارستان Shandong در غرب ... پایگاه خبری جهانگیریه بستک » یک زن چینی مخچه ندارد! / وقتی ... www.jahangirieh.ir/یک-زن-چینی-مخچه-ندارد-وقتی-عملکردهای-م/ زن 24 ساله چینی که به دلیل مشکلات متعدد تکلم، گفتار و حرکتی به بیمارستان مراجعه کرده بود، متوجه شد که مغزش فاقد مخچه است. زن 24 ساله چینی که به دلیل ... جانجانی چینی که داخل مغزش مخچه ندارد! - دکتر محمود پور amahmoudpour.ir/زن-چینی-که-در-مغزش-مخچه-ندارد/ 11 آوریل 2017 ... خانه / پزشکی / جانجانی چینی که داخل مغزش مخچه ندارد! ... پشت بام کره زمین معاینه پزشکان و اعمال خوراکی و عکسبرداری متوجه شد مغزش عاریت مخچه ... زن چینی متوجه شد که در مغزش مخچه ندارد! |عکس| - سایت خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/A0B930374706.html زن ۲۴ ساله چینی که به دلیل مشکلات متعدد همچون ناتوانی در تکلم، حالت تهوع و ... کرده بود، پس از معاینه پزشکان و انجام آزمایش و عکسبرداری متوجه شد مغزش فاقد مخچه است! زن چینی که در مغزش مخچه ندارد! | رویداد ۲۴ rooydad24.com/12876600/زن_چینی_که_در_مغزش_مخچه_ندارد‎Cached29 جولای 2017 ... پس از معاینه پزشکان و انجام آزمایش و عکسبرداری متوجه شد مغزش فاقد مخچه است! مخچه که از آن به عنوان مغز کوچک نیز یاد می‌شود، بخش کوچکی از پشت ... زن چینی مخچه ندارد! - قدس آنلاین | پایگاه خبری - تحلیلی qudsonline.ir/news/234727/‎Cached13 سپتامبر 2014 ... زن 24 ساله چینی که به دلیل مشکلات متعدد تکلم، گفتار و حرکتی به بیمارستان مراجعه کرده بود، متوجه شد که مغزش فاقد مخچه است.