مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مرگ تلخ دختر و پدر دزفولی در مشهد

جام جم سرا: روز دوشنبه سقوط دختر و پدری به داخل چاهی در خیابان طبرسی مشهد به پلیس و نیروهای امدادی اطلاع داده شد.

در ادامه تیمی از ماموران خود را به محل حادثه رسانده و متوجه شدند قربانیان عضو یک کاروان زیارتی بودند که از دزفول به مشهد آمده بودند.

به گزارش جام جم سرا، یکی از شاهدان ماجرا به ماموران گفت: با یک کاروان ۱۵۰ نفره از دزفول به مشهد آمده و در این مه‌مان پذیر سکونت داشتیم و شبی ۷۰ هزار تومان اجاره می‌دادیم. امروز ظهر قصد صرف ناهار داشتیم که دختر ۱۳ ساله گفت من اول نمازم را بخوانم بعد ناهار می‌خورم. او برای گرفتن وضو به آشپزخانه رفت که ناگهان زمین زیر پایش نشست کرد و او به عمق چاه سقوط کرد. پدرش با مشاهده این صحنه قصد داشت دست او را بگیرد که وی نیز به عمق چاق افتاد.

نیروهای آتش نشانی در ادامه مرد ۴۵ ساله و دختر ۱۳ ساله‌اش را از داخل چاه خارج کردند که امدادگران اورژانس پس از معاینه جسد اعلام کردند آن‌ها بر اثر خفگی جان خود را از دست داده‌اند. با تایید مرگ پدر و دختر موضوع به سید جواد حسینی بازپرس ویژه قتل مشهد اطلاع داده شد که وی با حضور در محل تحقیقات جنایی در این زمینه را آغاز کرد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد این بنا بیش از ۳۰ سال عمر دارد و بدون مجوز اقدام به پذیرش مسافر کرده بود.

به نقل از مهر، بازپرس پس از تحقیقات مقدماتی دستور بازداشت مسئول پذیرش این مهمانسرا را صادر کرد. همچنین به تیمی از ماموران دستور داد مالک ساختمان نیز به علت عدم رعایت نظامات دولتی بازداشت شود.



لینک منبع :مرگ تلخ دختر و پدر دزفولی در مشهد

Images for مرگ تلخ دختر و پدر دزفولی در مشهد مرگ تلخ دختر و پدر دزفولی در مشهد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مرگ-تلخ-دختر-و-پدر-دزفولی-در-مشهد‎Cached10 سپتامبر 2014 ... دختر ۱۳ ساله دزفولی که همراه با خانواده‌اش ساکن مسافرخانه‌ای در مشهد شده بود، برای گرفتن وضو به آشپزخانه رفت و ناگهان چاه زیر پایش فروریخت. پدر ... [PDF] ﻣﺮﮒ ﺗﻠﺦ ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﭘﺪﺭ ﺩﺯﻓﻮﻟﯽ ﺩﺭ ﻣﺸﻬﺪ - جام جم jamejamonline.ir/Shared/CreatePdf/1639427203596056685 ﻣﺮﮒ ﺗﻠﺦ ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﭘﺪﺭ ﺩﺯﻓﻮﻟﯽ ﺩﺭ ﻣﺸﻬﺪ. ﺩﺧﺘﺮ 13 ﺳﺎﻟﻪ ﺩﺯﻓﻮﻟﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩﺍﺵ ﺳﺎﮐﻦ ﻣﺴﺎﻓﺮﺧﺎﻧﻪﺍﯼ ﺩﺭ ﻣﺸﻬﺪ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ، ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻭﺿﻮ ﺑﻪ ﺁﺷﭙﺰﺧﺎﻧﻪ ﺭﻓﺖ ﻭ. ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﭼﺎﻩ ﺯﯾﺮ ﭘﺎﯾﺶ ﻓﺮﻭﺭﯾﺨﺖ. ﭘﺪﺭ 45 ﺳﺎﻟﻪ ﺍﻭ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ... مرگ تلخ دختر و پدر دزفولی در مشهد - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../مرگ-تلخ-دختر-و-پدر-دزفولی-در-مشهد‎Cached10 سپتامبر 2014 ... دختر ۱۳ ساله دزفولی که همراه با خانواده‌اش ساکن مسافرخانه‌ای در مشهد شده بود، برای گرفتن وضو به آشپزخانه رفت و ناگهان چاه زیر پایش فروریخت. پدر ... مرگ تلخ دختر و پدر دزفولی در مشهد | دختر 13 ساله دزفولی که - قطره www.ghatreh.com/news/nn21959430/مرگ-تلخ-دختر-پدر-دزفولی-مشهد 10 سپتامبر 2014 ... دختر 13 ساله دزفولی که همراه با خانواده اش ساکن مسافرخانه ای در مشهد شده بود، برای گرفتن وضو به آشپزخانه رفت و نØ. مرگ تلخ دختر و پدر دزفولی در مشهد + عکس - سایت خبری تحلیلی ... dezna24.com/17101‎Cached12 سپتامبر 2014 ... مرگ تلخ دختر و پدر دزفولی در مشهد + عکس. روز دوشنبه سقوط دختر و پدری به داخل چاهی در خیابان طبرسی مشهد به پلیس و نیروهای امدادی اطلاع داده شد. مرگ تلخ دختر و پدر دزفولی در مشهد - کلوب www.cloob.com/c/jamejamcpi/110175015‎Cached10 سپتامبر 2014 ... مرگ تلخ دختر و پدر دزفولی در مشهد. موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم. activity_63953_110175015. جزئیات خبر در لینک زیر ... مشهددزفولپدر و دختر. مرگ تلخ دختر و پدر دزفولی در مشهد - شبکه خبری دز - تی نیوز tnews.ir/news/5D7230297399.html دختر ۱۳ ساله دزفولی که همراه با خانواده اش ساکن مسافرخانه ای در مشهد شده بود، برای گرفتن وضو به ... پدر ۴۵ ساله او که برای نجاتش اقدام کرده بود نیز به قعر چاه سقوط کرد. سفارت دزفول در مشهد مقدس - Non-Governmental Organization (NGO ... https://www.facebook.com/embassy.dezful.in.mashhad/‎Cachedسفارت دزفول در مشهد مقدس shared Mohammad Ghazi's photo. .... امروز صبح (جمعه ) نشست دزفولی های مقیم مشهد برگزار شد. ... مرگ تلخ دختر و پدر دزفولی در مشهد. سفارت دزفول در مشهد مقدس | Facebook https://www.facebook.com/embassy.dezful.in.mashhad/posts/?ref=page... September 14, 2014 ·. مرگ تلخ دختر و پدر دزفولی در مشهد. دختر ۱۳ ساله دزفولی که همراه با خانواده‌اش ساکن مسافرخانه‌ای در مشهد شده بود، برای گرفتن وضو به آشپزخانه ...