مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نسخه طب سنتی برای درمان وزوز گوش

جام جم سرا: برای درمان صدای گوش و وزوز ایجاد شده در آن بهتر است کنجد، لوبیا، جو پرک شده، آبنبات نرم، انگور، چغندر، هویج، کنگر و لیمو بیشتر مصرف کنند.
همچنین غذاهای حساسیت‌زا و داغ، پرادویه یا چرب باید در رژیم غذایی این افراد کاهش یابد و مصرف قهوه، چای و نوشیدنی‌های دارای کافیین نیز به شدت کم شود.
به‌طورکلی در مواقع گوش‌درد بهتر است از مصرف گوشت و تخم‌مرغ و پیاز خودداری شود و معده سبک باشد. همچنین جوشانده سرکه و گل‌سرخ را می‌توان در زمانی که در گوش صدای وزوز می‌آمد، چکاند.
کمی روغن هسته هلو، روغن بادام یا آب بابونه نیز برای رفع وزوز گوش موثر است و مکمل‌های غذایی که دارای ویتامین A،B و E هستند نیز برای درمان وزوز گوش توصیه می‌شود.
تحقیقات نشان داده ‌درصد بالایی از افرادی که به وزوز گوش مبتلا هستند کمبود ویتامین B١٢ دارند این ویتامین در غلات، موز، سبزیجات و محصولات لبنی وجود دارد. روغن ماهی، سبزیجات فیبردار و میوه‌هایی مانند پرتقال، زردآلو، طالبی و هویج نیز سرشار از ویتامینA هستند که برای رفع این عارضه توصیه می‌شوند.(علی حسینی - متخصص طب سنتی/شهروند)



لینک منبع :نسخه طب سنتی برای درمان وزوز گوش

نسخه طب سنتی برای درمان وزوز گوش - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../نسخه-طب-سنتی-برای-درمان-وزوز-گوش‎Cached10 سپتامبر 2014 ... وزوز گوش یکی از شایع‌ترین نشانه‌های کاهش شنوایی، اختلالات مربوط به گوش و افزایش فشارخون است البته گاهی نیز به دلیل آب‌رفتگی، وجود جرم و ... در گفت‌وگو با فارس عنوان شد نسخه طب سنتی برای درمان وزوز گوش www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930614000274‎Cached Similar5 سپتامبر 2014 ... این متخصص طب سنتی افزود: برای درمان صدای گوش و وزوز ایجاد شده در آن بهتر است کنجد، لوبیا، جو پرک شده، آب‌نبات نرم، انگور، چغندر، هویج، کنگر ... بهترین درمان وزوز گوش در طب سنتی - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/health/153014-وزوز-گوش؛-علل-و-درمان-آن‎Cached12 فوریه 2017 ... بهترین درمان وزوز گوش در طب سنتی:وزوز گوش یکی از اختلالات شنوایی است که فرد را هم از نظر روحی و روانی و هم جسمی درگیر می‌کند و در واقع اسم آن را ... درمان وزوز گوش-استاد حسین خیراندیش - آپارات www.aparat.com/v/.../درمان_وزوز_گوش-استاد_حسین_خیراندیش‎Cached23 ژانویه 2016 ... سلامت مدیا **کانال تلگرام اموزش طب اسلامی توسط ایت الله شیخ عباس تبریزیان محقق طب اسلامیhttps://t.me/Teballah* ... ارزیابی و درمان وزوز گوش www.najvaclinic. com ... سلسله مباحث طب سنتی و اسلامی(16)- استاد حسین خیراندیش. تدابیر رفع وزوز گوش از منظر طب سنتی - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../تدابیر-رفع-وزوز-گوش-از-منظر-طب-سنتی‎Cached9 ژانویه 2016 ... این دستیار تخصصی طب سنتی افزود: در افرادی که مزاج گرم دارند و دچار غلبه سودا هستند, وزوز گوش بیشتر رخ می‌دهد؛ عدم‌مصرف غذاهای سرخ‌کرده و ... گیاهان دارویی-طب سنتی - درمان کم شنوایی و درد و وزوز گوش با گیاهان ... exsirplant.mihanblog.com/post/491‎Cached Similar21 ژانویه 2014 ... گیاهان دارویی-طب سنتی - با سلام با سپاس از محبت شما دوستان عزیز به این ... کم شنوایی و درد و وزوز گوش و درمان با گیاهان دارویی و طب سنتی و. موسسه گیاه درمانی سلامت ایرانیان - درمان وزوز گوش و سوت گوش : mohajeran60.mihanblog.com/extrapage/teb123‎Cached Similarموسسه گیاه درمانی سلامت ایرانیان - درمان وزوز گوش و سوت گوش : - هدف اصلاح تغذیه و گسترش دانش طب سنی و اسلامی در جامعه . - موسسه گیاه درمانی سلامت ایرانیان. وزوز گوش - طب سنتی اسلامی - بلاگفا tebebartar.blogfa.com/tag/وزوز-گوش‎Cached Similarطب سنتی اسلامی - وزوز گوش - "هرکس ناشتا به بخورد نطفه اش پاکیزه گردد و فرزندش نیکو می ... بخش عناوین مطالب درمان بیماریهای گوارشی مراجعه کنید و نسخه عرق. گیاهان دارویی معجزه ، مجهزترین عطاری غرب - علتهای وزوز گوش و درمانهای آن hamedan-mojezeh.blogfa.com/tag/علتهای-وزوز-گوش-و-درمانهای-آن‎Cachedازنابترین مقالات پزشکی - طب سنتی - گیاهان دارویی به صورت رایگان آگاهی پیدا ... این صداها (وزوز گوش) به صورت صداهای ساده است و فرد آن را به صورت صدای باد، ... خوشبختانه بسیار از عوامل ایجاد کننده وزوز که گوش میانی را درگیر می کنند با تشخیص به موقع به راحتی کنترل و درمان می شوند. ... نسخه های طلایی در درمان بیماری های زنان. درمان وزوز گوش | مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/tag/درمان-وزوز-گوش/‎Cached Similarبرای همه ی افراد پیش آمده که گاهی در گوش هایشان احساس وزوز می کنند.بیشتر افراد بر این باورند که این موضوع به دلیل عوامل خارجی اتفاق می افتد اما واقعیت چیز ...