مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دمنوش «به» را جایگزین چای کنید

ابویی، مدیرعامل این واحد گفت‌: دمنوش میوه «به» که از لحاظ رنگ و مطبوعیت، مشابه چای است می‌تواند به عنوان یک نوشیدنی سودمند برای سلامت استفاده شود.

وی افزود: این دمنوش که بدون هرگونه مواد افزودنی و نگهدارنده به شکل کیسه‌ ای، لیوانی و بسته‌ ای (مشابه فرم‌های مختلف عرضه چای) به بازار مصرف ارائه شده برخلاف چای تا چند روز پس از دم کردن هم کاملا تازه می‌ماند و مشکلات چای مثل لک کردن ظروف را ندارد.

ابویی گفت: دمنوش «به» با 9 طعم پوست پرتقال، گل‌محمدی، به‌لیمو، هل، نعناع، دارچین، زنجبیل، لیمو و توت فرنگی تولید شده و از خواص مختلفی مثل تقویت قلب، کبد، معده، تقویت اعصاب، آرام بخش و کاهش استرس، تعدیل فشار خون و کلسترول بالا، رفع بوی بد دهان، سرماخوردگی، سردردهای مزمن، کمک به هضم غذا، رفع کم خونی و کاهش وزن برخوردار است. (ایسنا)



لینک منبع :دمنوش «به» را جایگزین چای کنید

دمنوش «به» را جایگزین چای کنید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../دمنوش-به-را-جایگزین-چای-کنید‎Cached Similar8 سپتامبر 2014 ... ابویی، مدیرعامل این واحد گفت‌: دمنوش میوه «به» که از لحاظ رنگ و مطبوعیت، مشابه چای است می‌تواند به عنوان یک نوشیدنی سودمند برای سلامت استفاده ... Images for دمنوش «به» را جایگزین چای کنید این دمنوش را جایگزین چای کنید www.fardanews.com/fa/news/.../این-دمنوش-را-جایگزین-چای-کنید‎Cached10 سپتامبر 2015 ... این دمنوش را جایگزین چای کنید. بابونه از خانواده کاسنی است منتها خواص کاسنی رو به سردی و خواص بابونه رو به گرمی است. تعدادی از دمنوش های جایگزین چای - طب سنتی و اسلامی hakimmehr.blogsky.com/1392/.../تعدادی-از-دمنوش-های-جایگزین-چای‎Cached Similarتعدادی از دمنوش های جایگزین چای - طب سنتی و اسلامی - احیاگران طب ایرانی. ... خواص: لطیف کننده خون،مفرح و مقوی قلب،مسکن ناراحتی های گوارشی،کمک به هضم ... سپس شعله را کم کنید تا با همان شعله مستقیم یک ساعت باشد تا آب آن به تدریج بخار شود ... دمنوش «به» را جایگزین چای کنید - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../دمنوش-به-را-جایگزین-چای-کنید‎Cached8 سپتامبر 2014 ... ابویی، مدیرعامل این واحد گفت‌: دمنوش میوه «به» که از لحاظ رنگ و مطبوعیت، مشابه چای است می‌تواند به عنوان یک نوشیدنی سودمند برای سلامت استفاده ... میخواهم بجای مصرف چای(به خصوص چای سیاه) از دمنوش های ... - مشاوره تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=78685&consultationid...‎Cached Similarمیخواهم بجای مصرف چای(به خصوص چای سیاه) از دمنوش های گیاهی دیگری به طور ... هایی که در اینجا مـعـرّفی می شوند؛ جایگزین هایی مناسب، خوش طعم و مفید برای چای هستند. ... و نوشیدنی را مشابه چای معمولی دم کنید یا آن که بگذارید چای به مدّت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ... بهترین دمنوش‌های «جایگزین چای» برای دید و بازدیدهای نوروزی www.yjc.ir/.../بهترین-دمنوش‌های-جایگزین-چای-برای-دید-و-بازدیدهای-نوروزی‎Cached6 مارس 2017 ... چای تقریبا پای ثابت دید و بازدیدهای عید است اما می‌توانید نوشیدنی‌های گیاهی مفرح و شفابخشی را جایگزین آن کنید. به گزارش خبرنگار حوزه ... چای سیاه را کنار بگذارید و «دمنوش بابونه» را جایگزین آن کنید www.yjc.ir/.../چای-سیاه-را-کنار-بگذارید-و-دمنوش-بابونه-را-جایگزین-آن-کنید‎Cached9 مارس 2017 ... اگر به دنبال یک نوشیدنی خوش طعم و سلامت برای وعده صبحانه خود در سال نو هستید می توانید چای بابونه را امتحان کنید و از مزایای سلامتی با آن بهره ... دم نوش به لیمو یک نوشیدنی خوش عطر جایگزین برای چای سیاه : WikiDrink wikidrink.info/نوشیدنی-طبی-سنتی/دم-نوش-به‌لیمو/‎Cached Similarدر صورت تمایل به شیرین کردن دمنوش، می توانید از نبات یا عسل استفاده کنید. Share. Tweet .... چای لیمویی با نعنا، یک چای مناسب برای جایگزینی با چای سی[..]. ادامه. چای ترش جایگزین مناسبی برای چای سیاه - بیتوته www.beytoote.com/health/cure.../hibiscus-tea-substitute.html‎Cached Similarاین چای که رنگی قرمز دارد به چای ترش یا چای مکه معروف شده است و می‌توانید از عطاری‌ها آن را تهیه کنید. برای آن که با این چای بیشتر آشنا شوید مطلب را تا به انتها دنبال ...