مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نجات جان کودک صرعی با چاپ سه بعدی +عکس

جام جم سرا: این کودک ۵ ماهه که «گابریل» نام دارد و به دلیل ابتلا به تشنج و صرع شدید تحت معالجه قرار گرفته بود، پیش از درمان، علائم شدید اسپاسم و غش داشت. علائم او به قدری زیاد بود که از نظر جسمی و روانی زندگی او در خطر قرار گرفته بود. بنابراین، گروه پزشکی، با چاپ سه بعدی یک نیمکره پلاستیکی برای وی ساختند و سپس یک نیمکره مغز را قطع کردند و به جای آن نیمکره حاصل از چاپ سه بعدی را قرار دادند.
به گزارش جام جم سرا، این عمل جراحی به مدت ۱۰ ساعت طول کشید اما اکنون که خبر این اقدام انتشار یافته، گابریل ۱۸ ماهه است و در سلامت کامل به سر می‌برد. به گفته پزشکان، او هیچ بحرانی تا کنون نداشته است.

«جولین پوشو»، پروفسور جراح در گروه جراحی ارتوپدی بیمارستان و دانشگاه بسانسون گفت: چاپ سه بعدی برای انجام عمل‌های جراحی بسیار مفید است؛ جراحان چینی چند روز پیش برای یک بچه ۱۲ ساله که مبتلا به سرطان موضعی در مهره گردن بود با چاپ سه بعدی، مهره گردن ساختند و حتی محققان در سپتامبر گذشته قادر به چاپ سه بعدی سلول‌های بنیادی جنینی شدند. این کار‌ها برای جامعه پزشکی بسیار مهم است و هدف جامعه پزشکی ایجاد کامل ارگان‌های عملکردی انسان است. (د ورج)



لینک منبع :نجات جان کودک صرعی با چاپ سه بعدی +عکس

Images for نجات جان کودک صرعی با چاپ سه بعدی +عکس نجات جان کودک صرعی با چاپ سه بعدی +عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../نجات-جان-کودک-صرعی-با-چاپ-سه-بعدی-عکس‎Cached7 سپتامبر 2014 ... گروهی از پزشکان در بیمارستان کودکان بوستون توانستند با چاپ سه بعدی جان کودک ۵ ماهه‌ای را نجات دهند که مبتلا به تشنج و صرع شدید بود. نجات جان کودک صرعی با چاپ سه بعدی +عکس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../نجات-جان-کودک-صرعی-با-چاپ-سه-بعدی-عکس‎Cached7 سپتامبر 2014 ... گروهی از پزشکان در بیمارستان کودکان بوستون توانستند با چاپ سه بعدی جان کودک ۵ ماهه‌ای را نجات دهند که مبتلا به تشنج و صرع شدید بود. چاپ سه بعدی جان کودک مبتلا به صرع را نجات داد | پزشکان توانستند www.ghatreh.com/news/.../چاپ-بعدی-جان-کودک-مبتلا-صرع-نجات-داد 7 سپتامبر 2014 ... پزشکان توانستند با چاپ سه بعدی جان کودکی که مبتلا به صرع شدید بود را نجات دهند. ... مرد آمریکایی که در لباسشویی خودش را شست!/عکس ... جداسازی پاهای کودکی شبیه به پری دریایی |عکس| - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../جداسازی-پاهای-کودکی-شبیه-به-پری-دریایی-عکس‎Cached27 سپتامبر 2014 ... یک کودک ۷ ساله پروئی که با پاهایی به هم چسبیده همچون موجودات افسانه‌ها و قصه‌های موسوم به ... تصویر نجات جان کودک صرعی با چاپ سه بعدی +عکس ... news – برگه 3115 – یک سایت دیگر با وردپرس فارسی news.adbx.ir/d/page/3115/‎Cachedنجات دادن جان مصدوم این بحث منتفی شد. بنابراین ... نجات جان کودک صرعی با چاپ سه بعدی +عکس ... دارد و به دلیل ابتلا به تشنج و صرع شدید تحت معالجه قرار گرفته نجات جان کودک نه ماهه چینی - خدمات پرینت سه بعدی | ماهان صنعت کیهان www.mskgroup.ir/index.php?id=6&bid=12‎Cached30 مارس 2016 ... نجات جان کودک نه ماهه چینی به کمک قلب پرینت سه بعدی شده ... بعدی در علم پزشکی می باشد و با استفاده از پرینترهای سه می توان جان انسانهای بیشتری را نجات داد. ... بدین ترتیب چاپگر سه بعدی توانست دوباره جان انسانی را نجات دهد. نجات کودک ۶ ماهه با عمل بسیار پیچیده اصلاح کامل تترالوژی قلب rooykard24.com/.../نجات-کودک-۶-ماهه-با-عمل-بسیار-پیچیده-اصلاح-کامل-تترالوژی-قلب‎Cached29 ژوئن 2017 ... نجات کودک ۶ ماهه با عمل بسیار پیچیده اصلاح کامل تترالوژی قلب ... اخبار مرتبط نجات جان کودک صرعی با چاپ سه بعدی +عکس یکشنبه 16 شهریور ... جام نیوز :: JamNews - نقاشی های سه بعدی توهم زا /عکس jamnews.ir/detail/Photo/392729‎Cached15 سپتامبر 2014 ... نقاشی های سه بعدی زیبایی با مداد توسط هنرمند با استعداد رامون برین کشیده شده است که اگر از زاویه ... نجات جان کودک مبتلا به صرع با چاپ سه بعدی. مطالب | پایگاه خبری تحلیلی نیریمیز www.nirimiz.ir/all/10?items_per_page=40&page=15‎Cachedنسل جدید باتری؛ جان تازه موشک‌ها و اژدرهای ایرانی +عکس. آشنایی با ... اسلحه همه کاره مخصوص فرار از آتش سوزی +عکس ... نجات جان کودک مبتلا به صرع با چاپ سه بعدی.