مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۵ راهکار برای افزایش عمر کابینت

جام جم سرا: به نظر می‌رسد یادگیری مهارت مراقبت و نگهداری از کابینت‌ها با توجه به هزینه زیاد خرید یا تعویض آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه مطلب شما را با روش‌های مراقبت و تمیز نگه داشتن کابینت آشنا می‌کنیم.

* اول از همه به یاد داشته باشید در صورتی که کابینت آشپزخانه خراب شد و مشکلی برایش پیش آمد، از فردی که در این کار مهارت دارد، کمک بگیرید تا مشکل به طور کامل رفع شود. البته باز هم مانند بقیه امور زندگی و خانه، بهتر است ابتدا از خرابی و بروز مشکل پیشگیری کنید تا نیازی به تعمیر نباشد.

بعضی از کابینت‌ها، فلزی و در مقابل آب مقاوم‌تر است، ولی جنس بعضی دیگر چوبی یا از مواد MDF است و اگر با آب تماس داشته باشد، به مرور می‌پوسد و از بین می‌رود. بنابراین اگر کابینت‌های خانه شما هم چوبی است، هیچ وقت آن را با آب تمیز نکنید. به جای این کار از مواد شوینده مناسب و دستمال نم دار کمک بگیرید.

* بهتر است هنگام خرید یا ساخت کابینت، جنس مرغوب و مناسبی انتخاب کنید. برخی از قسمت‌ها مانند کابینت‌های اطراف سینک ظرف شویی معمولا در معرض رطوبت بیشتری قرار دارد و خیلی زود خیس می‌شود، به همین دلیل بهتر است برای این قسمت‌ها جنسی انتخاب شود که در برابر آب مقاوم است.

* گوشت، مرغ، نان و… را هم نباید مستقیم روی کابینت برش دهید. با این کار نه تنها روی صفحه کابینت خش می‌افتد و ظاهر نامناسبی پیدا می‌کند بلکه به مکان مناسبی برای تجمع باکتری‌ها و آلودگی‌های مختلف نیز تبدیل می‌شود.

* همیشه به لولاهای در کابینت توجه داشته باشید و نقاط مختلف آن را روغن کاری کنید تا بر عمر آن افزوده شود.

* دقت کنید که پایه‌های کابینت متناسب و هم اندازه باشد و در صورت نیاز آن‌ها را تنظیم کنید. توصیه جدی ما این است که از چسباندن اشیای تزیینی حتی با استفاده از آهن ربا به کابینت‌ها خودداری کنید چون این کار باعث خش دار شدن تدریجی بدنه کابینت می‌شود به ویژه اگر کابینت فلزی باشد.


آشپزخانه زیبا با کابینت‌های زیبا‌تر

حتما شما هم تاکنون در آگهی‌های خرید و فروش خانه و آپارتمان دیده‌اید که برای تبلیغ، درباره جنس و نوع کابینت‌ها هم مطالبی می‌نویسند، اما آیا واقعا جنس، طرح و رنگ کابینت تا این حد در زیبایی خانه مهم است؟

پاسخ این پرسش صددرصد مثبت است. به این معنی که با انتخاب رنگ و طرح مناسب می‌توان آشپزخانه‌ای کوچک و دلگیر را شاد و حتی بزرگ‌تر جلوه داد یا اینکه حس و حال متفاوتی به خانه بخشید. به عنوان نمونه اگر آشپزخانه شما کوچک است، سعی کنید از کابینت‌هایی استفاده کنید که رنگ تند و گرم مانند قرمز ندارد، چون این رنگ‌ها محیط آشپزخانه را کوچک‌تر نشان می‌دهد. (خراسان)



لینک منبع :۵ راهکار برای افزایش عمر کابینت

۵ راهکار برای افزایش عمر کابینت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../۵-راهکار-برای-افزایش-عمر-کابینت‎Cached6 سپتامبر 2014 ... تصویر ۵ راهکار برای افزایش عمر کابینت. جام جم سرا: به نظر می‌رسد یادگیری مهارت مراقبت و نگهداری از کابینت‌ها با توجه به هزینه زیاد خرید یا ... ۵ راهکار برای افزایش عمر کابینت - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../۵-راهکار-برای-افزایش-عمر-کابینت.html‎Cached21 فوریه 2015 ... امروزه انواع و اقسام کابینت‌ ‌ها در رنگ و طرح‌های مختلف به کمک خانم‌های خانه‌دار آمده است تا هم به سهولت بتوانند لوازم خود را در آنجای دهند و هم زیبایی و چشم ... افزایش عمر کابینت با ۵ راهکار - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/افزایش_عمر_کابینت_با_۵_راهکار‎Cachedدانلود افزایش صد برابری درامد(قسمت 3) ( سید حسین عباس منش ) (فیلم) · دانلود آموزش ساخت درب کابینت تمام چوب ( کلاف کردن) · دانلود سه راهکار برای افزایش هوش مالی. افزایش عمر کابینت با ۵ راهکار www.rahekhob.ir/ch/افزایش_عمر_کابینت_با_۵_راهکار‎Cachedافزایش عمر کابینت با ۵ راهکار. دانلود آموزش ساخت درب کابینت تمام چوب ( کلاف کردن) ... دانلود کابینت ام دی اف, کابینت آشپزخانه, کابینت mdf, جاکفشی,. ۵ راهکار برای افزایش طول عمر مردان - آبتین نیوز abtinnews.ir/news/21028‎Cached5 آگوست 2017 ... در این مقاله از سایت آبتین نیوز مطلبی در مورد ۵ راهکار برای افزایش طول عمر مردان ارائه شده است.همچنین شما میتوانید مطالب بیشتری را در بخش سلامت ... عمر کابینت ها را چگونه افزایش دهیم؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../عمر-کابینت-ها-را-چگونه-افزایش-دهیم‎Cachedعمر کابینت ها را چگونه افزایش دهیم؟ برای تمیز کردن کابینت‌ها فقط از یک پارچه نمدار استفاده کنید و مواد شوینده به کار نبرید اما اگر آلودگی‌هایی در سطوح کابینت‌ها ... با کابینت‌های جدید آشپزخانه آشنا شوید - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../با-کابینت‌های-جدید-آشپزخانه-آشنا-شوید‎Cached1 مارس 2014 ... یکی از مهمترین تجهیزات یک آشپزخانه کامل برای خانم‌ها، کابینت‌های زیاد و جادار آن است و حتما همه شما ... تصویر ۵ راهکار برای افزایش عمر کابینت ... کابینت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های‌ زیبا و بادوام 77.104.65.15/sara/931648329245257767/کابینت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های‌-زیبا-و-بادوام‎Cached14 فوریه 2013 ... البته علاوه بر این ویژگی، بتازگی کابینت‌های آشپزخانه به بخشی از چیدمان و دکوراسیون خانه هم .... تصویر ۵ راهکار برای افزایش عمر کابینت ... ۵ نشانه هجوم سوسک آلمانی و ۱۰ راه خلاص شدن از شر آن ها - مجله کسب و کار ... bazdeh.org/۵-نشانه-هجوم-سوسک-آلمانی-و-چگونگی-خلاص-ش/‎Cached5 دسامبر 2016 ... آیا وجود سوسک آلمانی ( سوسک ریز آپزخانه یا سوسک کابینت) را در منزل‌تان شناسایی کرده‌اید؟ اگر چنین است، ممکن است با هجوم سوسک‌ها مواجه باشید. راهکارهای افزایش طول عمر یو پی اس - بهین صنعت https://www.behin-sanat.com/.../راهکارهای-افزایش-طول-عمر-یو-پی-اس‎Cached Rating: 5 - 7 votes هنگام خرید یو پی اس عوامل موثری روی انتخاب ما تاثیر می گذارد، یکی از این عوامل طول عمر مفید دستگاه می باشد. در این مقاله نکاتی در این ارتباط خدمت شما ارائه می شود.