مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرح جدید پلیس؛‌ ایست به احترام زندگی

جام جم سرا:سرهنگ تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این باره گفت: 10 سال پس از اقدام گسترده و فرهنگسازی خوبی که در موضوع الزام رانندگان خودروها به بستن کمربند ایمنی انجام شد، پلیس راهور طرح دیگری را در آستانه اجرا قرار داده است که بر اساس آن تمامی خودروهای عبوری در خیابان‌های پایتخت موظف به توقف پشت خط ایست در چهارراه‌ها خواهند شد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای رعایت حقوق شهروندی و احترام به عابران پیاده اجرا خواهد شد، افزود: فعلا بنا داریم تا چند روز آینده اقدامات تبلیغی و فرهنگسازی در این حوزه را آغاز کنیم و پس از آن احتمالا از 15 مهرماه این قانون اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه طرح توقف پشت خط ایست در خط کشی‌های عابر پیاده را با عنوان "ایست به احترام زندگی" تبلیغ و فرهنگسازی کرده‌ایم، گفت: رانندگان متخلفی که اقدام به توقف روی خط کشی عابر پیاده کنند 20 هزار تومان جریمه خواهند شد.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه عبور از چراغ قرمز نیز 100 هزار تومان جریمه خواهد داشت، گفت: دوربین‌های کنترل ترافیک نصب شده در چهارراه‌های پایتخت این تخلفات را به ثبت خواهند رساند.

به گفته وی نظم در ترافیک و رانندگی از مسائلی است که زیبنده پایتخت است و نباید تعداد معدودی راننده خاطی این نظم را که منجر به مخدوش شدن چهره شهر می‌شود، زیر پا بگذارند.(ایسنا)



لینک منبع :طرح جدید پلیس؛‌ ایست به احترام زندگی

Images for طرح جدید پلیس؛‌ ایست به احترام زندگی "ایست به احترام زندگی"، طرح جدید پلیس - ایسنا www.isna.ir/news/.../ایست-به-احترام-زندگی-طرح-جدید-پلیس‎Cached5 سپتامبر 2014 ... «ایست به احترام زندگی» این نام طرح جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ است که بناست به زودی در سراسر کشور فراگیر شود و بر اساس آن ... طرح جدید پلیس؛ ایست به احترام زندگی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرح-جدید-پلیس؛‌-ایست-به-احترام-زندگی‎Cached5 سپتامبر 2014 ... «ایست به احترام زندگی» این نام طرح جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ است که بناست بزودی در سراسر کشور فراگیر شود و بر اساس آن ... ایست به احترام زندگی؛ طرح جدید پلیس راهور - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/newspreview/1633603899453728032‎Cached«ایست به احترام زندگی» نام طرح جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ است که قرار است بزودی در سراسر کشور فراگیر شود و بر اساس آن تمامی خودروها موظف به ... ایست به احترام زندگی؛ طرح جدید پلیس - صدای ایران sedayiran.com/fa/news/.../ایست-به-احترام-زندگی-طرح-جدید-پلیس‎Cached5 سپتامبر 2014 ... «ایست به احترام زندگی» این نام طرح جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ است که بناست به زودی در سراسر کشور فراگیر شود و بر اساس آن ... "ایست به احترام زندگی"، طرح جدید پلیس - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/353993/ایست-به-احترام-زندگی-طرح-جدید-پلیس 5 سپتامبر 2014 ... «ایست به احترام زندگی» این نام طرح جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ است که بناست به زودی در سراسر کشور فراگیر شود و بر اساس آن ... پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر | "ایست به احترام زندگی"، طرح ... safirshushtar.ir/ایست-به-احترام-زندگی،-طرح-جدید-پلیس/ «ایست به احترام زندگی» این نام طرح جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ است که بناست به زودی در سراسر کشور فراگیر شود و بر اساس آن تمامی خودروها موظف به ... اجرای عملیاتی طرح «ایست به احترام زندگی» / فوت 451 نفر به دلیل ... www.shahrekhabar.com/social/1419669360336991‎Cached27 دسامبر 2014 ... سرهنگ سید تیمور حسینی رئیس جدید پلیس راهور ... رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از عملیاتی شدن طرح «ایست به احترام زندگی» از امروز در پایتخت ... دولت بهار:«ایست به احترام زندگی»، طرح جدید پلیس www.dolatebahar.com/telex-16807.html 5 سپتامبر 2014 ... «ایست به احترام زندگی» این نام طرح جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ است که بناست به زودی در سراسر کشور فراگیر شود و بر اساس آن ... ایست به احترام زندگی…‏ - روزنامه اطلاعات www.ettelaat.com/etiran/?p=94620‎Cached3 ژانویه 2015 ... به تازگی پلیس راهور طرحی به نام «ایست به نام زندگی» را درشهر تهران به اجرا ... اجرای طرح «ایست به احترام زندگی» جریمه رانندگان و رهگذران نیست، می‌گوید: .... کشور همچنین اظهار می‌دارد: در بازنگری جدید، پیشنهاد اضافه شدن تعدادی از ...