مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه لازانیا با ماکروویو

جام جم سرا:

طرز تهیه:

ابتدا پیاز و سیر را رنده کرده و به همراه مقداری روغن سرخ کنید و بعد گوشت چرخکرده را اضافه کرده و حرارت را ملایم کنید تا گوشت تغییر رنگ دهد.
ژامبون را نگینی خرد کرده و بعد از آنکه گوشت کمی پخت به مواد اضافه کنید.
سوسیس و فلفل دلمه‌ای را ریز خرد کنید، قارچ را نیز حلقه‌ای خرد کنید.
در تابه‌ای جداگانه مقداری روغن ریخته و فلفل را کمی تفت دهید و بعد سوسیس را اضافه کرده و بعد از تفت خوردن مقداری آبلیمو اضافه کنید.
قارچ را هم به مواد افزوده و تفت دهید و بعد آن را به مواد اصلی اضافه کنید.
۱ لیوان آب جوش را به همراه ۲ قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی، مقداری نمک و فلفل روی حرارت قرار دهید و مخلوط کنید تا آب سس به نصف کاهش پیدا کند.
ظرف مخصوص مایکروویو را با آب پر کرده و به آن مقداری نمک و روغن اضافه کرده و ۲تا۳دقیقه داخل دستگاه قرار دهید تا به جوش بیاید.
بعد از آنکه آب به جوش آمد ورقه‌های لازانیا را به آن اضافه کرده و دوباره به مدت ۱تا۲دقیقه داخل دستگاه قرار دهید تا لازانیا به مرحله آبکشی رسیده و نیم پز شود.


لازانیا را آبکش کرده و ظرف مناسبی مخصوص مایکروویو انتخاب کنید و آن را کاملا چرب کنید سپس یک لایه لازانیا ته ظرف چیده مقداری سس قرمز روی ورقه‌های لازانیا بریزید و رویش مواد بریزید و پنیر پیتزا اضافه کرده و از ادویه مخصوص لازانیا رویش بریزید و تا انتها ادامه دهید.
ظرف را داخل دستگاه قرار داده و آن را ۱۰دقیقه با قدرت ۱۰۰درصد روشن کنید و بعد آن را روی گریل قرار داده و با دکمه مخصوص گریل دستگاه را روشن کرده و لازانیا را ۵تا۱۰دقیقه کاملا برشته کنید.

تذکر:

۱) این دستور برای تهیه غذا در دستگاه مایکروویو تهیه شده است نه مایکروفر.
۲) می‌توانید برای پخت لازانیا از ترکیب کانکشن و گریل به مدت ۳۰تا۴۵ دقیقه استفاده کنید.
۳) در صورت تمایل مقداری گوجه فرنگی هم به لازانیا اضافه کنید.
۴) می‌توانید بعد از پخت لازانیا مقداری پنیر پارمزان روی آن ریخته و بعد آن را سرو کنید. (آموزشکده بانوان)



لینک منبع :طرز تهیه لازانیا با ماکروویو

لازانیا با مایکروفر - طرز تهیه لازانیا با مایکروفر | ایران کوک https://irancook.ir/09/30/lazania-macrofer/3701/‎Cachedلازانیا با مایکروفر = برای تهیه مایه لازانیا ماهیتابه را روی حرارت متوسط قرار دهید و مقداری روغن داخل ان بریزید و پیاز خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید ... طرز تهیه لازانیا با ماکروویو - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-لازانیا-با-ماکروویو‎Cached4 سپتامبر 2014 ... تصویر طرز تهیه لازانیا با ماکروویو. جام جم سرا: طرز تهیه: ابتدا پیاز و سیر را رنده کرده و به همراه مقداری روغن سرخ کنید و بعد گوشت چرخکرده را ... طرز تهیه لازانیا در مایکروویو - سوران www.sooran.com/fa/recipes/3350/‎Cached Similar10 آوریل 2014 ... طرز تهیه ابتداپیاز و سیر را رنده کرده و به همراه مقداری روغن سرخ کنید و بعد گوشت چرخکرده را ... لازانیا در مایکروویو .... طرز تهیه لازانیا با ماهی و میگو ... طرز تهیه لازانیا با ماکروفر - نمناک namnak.com/لازانیا-با-ماکروفر.p20446‎Cachedدر این مطلب از آشپزخانه نمناک یک غذای عالی و پرطرفدار را آماده کرده ایم.طرز تهیه لازانیا با ماکروفر برای علاقه مندان به این غذا در آشپزخانه نمناک. بازدید : 4,059 نفر ... طرز تهیه لازانیا با مایکروویو - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/view/.../طرز-تهیه-لازانیا-با-مایکروویو‎Cached1 روز پیش ... تهیه لازانیا با مایکروویو یکی از روش های پخت این غذای لذیذ است در مکتوب زیر به چگونگی پخت لازانیا با مایکروویو پرداخته ایم در ادامه بیشتر ... طرز تهیه لازانیا و نکاتی برای پخت آن - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/lasagna1-tips-cooking.html‎Cached Similarطرز تهیه لازانیا علت خشک شدن لازانیا , نحوه پخت لازانیا , جلوگیری از خشک شدن ... در آخر هم با سس سفید مخصوص کل سطح لازانیا را کامل بپوشانید و یک لایه پنیر ... در صورت استفاده از ماکروفر ، پایه بلند مخصوص گریل را وسط سینی گردان قرار دهید و ... طرز تهیه لازانیا در مایکروفر - تهران کالا www.tehrankala.com/-----f-17.html?faqPath=3‎Cached Similar22 ژانویه 2007 ... زمان تهیه : حدود 45 قیقه (مدت زمان تهیه سس بچامل محاسبه نشده است). زمان پخت : تقریبا 36 دقیقه + 15 دقیقه با فر خاموش. مواد لازم برای 4 نفر : لازانیا ... لازانیا با مایکروفر - ویستا vista.ir/content/126674/لازانیا-با-مایکروفر/‎Cached Similarطرز تهیه لازانیا: یک ظرف مناسب انتخاب کرده آب را داخل آن ریخته و به مدت ۱۰ دقیقه با قدرت ۱۰۰% داخل مایکروفر می‌ریزیم تا آب به جوش آید. سپس مقدار کمی روغن مایع ... لازانیا در دو فرم و در مایکروویو - مطبخ رویا liliangol.persianblog.ir/post/121/‎Cached Similar2 مه 2010 ... طرز تهیه : ابتدا گوشت چرخ کرده را در ماهیتابه با کمی آب تفت می دهیم و پیاز خرد شده وسیر رنده شده را هم به آن اضافه می کنم ومی گذاریم با حرارت کم ... طرز تهیه لازانیا با مایکروفر - سایت آشپزی www.ashpaziha.com/1393/07/lasagna-recipe-with-microwave/‎Cached Similarلازانیا با مایکروفر,تهیه غذا در مایکروویو,تهیه لازانیا در مایکروفر, تهیه لازانیا در ... طرز تهیه : قابلمه را روی حرارت قرار دهید ، داخل قابلمه چند لیوان اب بریزید و مقداری ...